Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Hyggesnak

Mega advarsel :)
Forfatter: 
Dato:  19-02-2012 14:38

MEGA ADVARSEL!!! Der er god grund til at låse døre og vinduer grundigt specielt mandag, da en gruppe, formodentlig herboende, svindlere i denne tid stemmer dørklokker og truer sig til kontante værdier.

De er bevæbnede og maskerede - Giv dem hvad de ønsker !! Jeg går ud fra, at der kun er én gruppe på måske 5 personer, da mange træk går igen fra røveri til røveri.

Altid ringer de på, og venter tålmodigt - Når døren så åbnes, påstår de alle, at de hedder Fastelavn. Dette på trods af, at ingen er registreret under det navn her til lands.

Derfor går jeg stærkt ud fra, at der simpelthen er tale om falske identiteter. Jeg vil fraråde, at man beder dem om ID. De er bevæbnede med birkeris og er dødsensfarlige.

Du skal bare gøre præcis, hvad de siger. Det er heldigvis nemt at genkende tricktyvene. Dels overtræder de næsten altid maskeforbuddet, og prøver at foregive at tilhøre erhvervsgrupper som Politifolk og batmænd. Herudover er de som regel af væsentlig kortere statur end den danske gennemsnitshøjde, så det kan meget vel tænkes, at vi har at gøre med specialtrænede dværge.

Efter at have opgivet falsk navn, sker der stort set altid det, at svindlerne helt konkret truer med 'ballade', medmindre de modtager et ikke nærmere defineret antal 'boller'. Og her skal man aldrig tage fejl: Med 'boller' refererer de helt klart til kontanter!! Så vær varsom derude!

0
0
Svar på denne tråd

hmm...
Forfatter: 
Dato:  19-02-2012 15:05

Hehe - godt man bor på landet; her kommer ingen Batmænd; hvilket jeg desuden synes er et fantastisk ord ;D ;D ;D

Bissen

... there's a reason

0
0
Svar på denne tråd

HAhahahahahhaha
Forfatter: 
Dato:  19-02-2012 15:22

Hvor godtg at jeg har hund.....

Og har selv lige sendt en specialtrænet dværg afsted til hans farfar for at synge om nogle boller,.......

En glad hest er en naturhest!!!

Bomløs sadel sælges.

0
0
Svar på denne tråd

6 tegn
Forfatter: 
Dato:  19-02-2012 16:56

"Dels overtræder de næsten altid maskeforbuddet, og prøver at foregive at tilhøre erhvervsgrupper som Politifolk og batmænd."

HAHAHAHAH

0
0
Svar på denne tråd

bummelum
Forfatter: 
Dato:  19-02-2012 17:01

E P I S K

0
0
Svar på denne tråd

123456789
Forfatter: 
Dato:  19-02-2012 17:16

Er det bare mig eller er det lidt fesen når de kommer uden at være udklædt? Har lige haft besøg af tre piger i helt almindeligt tøj - det er der altså ikke meget ved, men de fik da slik alligevel

0
0
Svar på denne tråd

bummelum
Forfatter: 
Dato:  19-02-2012 17:18

Nah, synes også det er fesent.. Men fedt, at du er en af dem der giver slik. Så har de nok følt sig snydt

0
0
Svar på denne tråd

12345678
Forfatter: 
Dato:  19-02-2012 17:26

He he ja det kan være. Vi har aldrig nogen kontanter og jeg har endnu til gode at se dem medbringe en fluesmækker

0
0
Svar på denne tråd

123456
Forfatter: 
Dato:  19-02-2012 23:49

Ved du i hvilke områder de er???

Hvis gud har skabt noget smukkere end hesten, har han beholdt det for sig selv!<3

0
0
Svar på denne tråd

overskrift
Forfatter: 
Dato:  20-02-2012 17:27

sepcialtrænede dværge der mangler en smiley der ruller rundt på gulvet af grin

Somewhere in time's own space
There must be some sweet pastured place
Where creeks sing on and tall trees grow
Some paradise where horses go,
For by the love that guides my pen
I know great horses live again.

0
0
Svar på denne tråd

nice one
Forfatter: 
Dato:  20-02-2012 20:10

....jeg gad faktisk godt se dem komme rendende med en fluesmækker, til de steder hvor der ikke umiddelbart var kontanter at komme efter, mon de så sender forvarsler om at man skal have dankort med dækning hjemme :p

mvh. Gitte,

..og ponyerne Ýrsa & Bine

0
0
Svar på denne tråd

humor.
Forfatter: 
Dato:  20-02-2012 22:38

fed humor!

jeg overvejer nu efter min egen specialtrænede dværgs trusler af vores sagesløse naboer, at sende hende og hendes makker ind på hovedbanegården og forsætte jobbet med direkt-levering af udkommenet til mors lommer!

de havde da vist charmet alle her omkring, men de var nu også udklædte og vel instruerede i både at synge to vers, klart og ikke råbende samt at sige pænt tak for hvad end de fik.

(kun nabo-bennys "grovbolle til deling" havde hylet dem nok ud af rollen og fået dem til at erklære deres reelle mål; slik og moneter, men de kender jo hinanden så tror nok de blev kærligt tilgivet. haha)

sparegrisene fik sig et par tykke maver og pigerne lige så, samt et veritabelt sukkerchok :D

Venlig hilsen Sarah.

Det er menneskeligt at føle....

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider