Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Hyggesnak

Film - den er svær!
Forfatter: 
Dato:  16-02-2012 21:00

Hej

Nu kommer der endnu en "hvad hedder filmen" tråd, men jeg har virkelig brug for hjælp.

Nærmest hele min venneflok tror jeg er blevet gak-gak, for de mener bestem aldrig at have hørt om følgende film:

Det er en tegnefilm, der blevet sendt i juledagene engang. Den handler om en and/fugl, der bliver vingeskudt under et vintertræk. Den styrter ned og er ved at blive spist at en ræv, men en stor rotte/bæver redder den. Anden/fuglen tilbringer vinteren sammen med Rotten/ræveren, og hele filmen slutter dramatisk på et skibsdæk hvor den genforenes med sin familie.

Jeg kan ikke huske så mange detaljer, men én ting kan jeg huske; Rotten/bæveren danser riverdance.

Det er især den riverdancende rotte/bæver mine venner står helt af på :)

Jeg håber meget, at der er nogen der kender den. Jeg har prøvet at google lidt, men det er dælme svært, især fordi jeg ikke er helt sikker på detaljerne :)

Så kom kom, rensag din hjerne og hjælp mig :)

Mvh Sofie

0
0
Svar på denne tråd

hallöj
Forfatter: 
Dato:  16-02-2012 21:21

Detaljerne er rigtige - for jeg så den nu i julen, men hvad den hedder kan jeg desvärre ikke huske.
Men den der rotte/bäver overvintre ikke med anden - det gör dens lille fugleven, som også er blevet väk fra mor og far. Fulgen er vist en söpapegöje.

...

0
0
Svar på denne tråd

ej ja..
Forfatter: 
Dato:  16-02-2012 21:30

den kan jeg også godt huske, men kan da heller ikke lige huske hvad den hedder... hmm må i tænke boks.

Sagde Line Østerby Jonassen.

- med Santos og Freja:) 2 dejlige heste og til og med mor og søn:)

0
0
Svar på denne tråd

Den allerførste sne
Forfatter: 
Dato:  16-02-2012 21:39

eller The first snow of winter

...og ikke mindst riverdance klippet:

www.youtube.com/watch?v=5mOlzF08llc

* Be poor, be happy, own a horse *

WrapKONGEN - kvalitet til din hest

0
0
Svar på denne tråd

bum bum..
Forfatter: 
Dato:  16-02-2012 21:44

jaaa, det er den det er den, i hvert fald den som jeg kommer på ud fra det du skriver, jeg sad lige og kiggede på google og fandt den nemlig også:) hvor godt, den er sååå søøøød:)

Sagde Line Østerby Jonassen.

- med Santos og Freja:) 2 dejlige heste og til og med mor og søn:)

0
0
Svar på denne tråd

nemlig
Forfatter: 
Dato:  16-02-2012 22:22

Det er lige præcis den :) Tusind tak. Nu kan jeg vise dem klippet, så de tror på mig :)

Mvh Sofie

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider