Jeg synes nu også det er meget normalt, at der lige går et par dage inden øjnene vænner sig den nye styrke.
Men har en anden historie jeg lige vil dele med jer. Jeg fik for ca. 10 år siden lavet skærmbriller hos en optikerkæde i næstved storcenter. De var sådan set okay at bruge, når jeg sad ved computeren, men hvis jeg bare lige skulle hente noget i printeren, blev jeg meget svimmel og fik kvalme - det stod på i flere uger. Jeg henvendte mig der hvor de var blevet lavet - og fik den besked at skærmbriller ikke var beregnet til at have på, når man ikke sad foran skærmen - trods det, at hende der lavede synsprøven, anbefalede mig at gå med dem hele tiden, fordi mit lange syn var mere end 100% i forhold til andre mennesker. Skal bemærkes, at jeg er nærsynet.
Jeg opgav brilleprojektet - og lagde dem i en skuffe. Så gik der et par år, og jeg begyndte at have problemer med at læse vejskilte osv. Jeg fik så en henvisning til en øjenlæge, og skulle have mine skærmbriller med. Han var noget forundret, da han fandt ud af, skærmbrillerne var lavet til en langsynet, og jeg er nærsynet, og har altid været det...
.
Tænkte så bare lige, at jeg havde smidt 2200 ud af vinduet... 
Jeg får nu lavet briller i en anden kæde - og her passer de fint hver gang...