Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Hyggesnak

 Årgang 0 - genudsendelse
Forfatter: 
Dato:  01-02-2012 18:52

Jeg gik desværre glip af gårsdagens afsnit af Årgang 0. Er der nogen, som ved, hvornår det bliver genudsendt? Jeg har selv forsøgt at søge på TV2.dk uden resultat.



Snepony

"There is something about the outside of a horse that is good for the inside of a woman"

*

0
0
Svar på denne tråd
 
 Tv2 - Sputnik
Forfatter: 
Dato:  02-02-2012 08:44

Du kan finde det på tv2 sputnik, men der skal man så have et log in som koster et eller andet om mdr.

0
0
Svar på denne tråd
 
 hmmmmmmmmmm
Forfatter: 
Dato:  03-02-2012 04:22

Tak for info Marethe. TV2 er ellers så god til at genudsende alt, så jeg havde troet, at jeg kunne nå at afsnittet med i løbet af ugen....



Snepony

"There is something about the outside of a horse that is good for the inside of a woman"

*

0
0
Svar på denne tråd
 
 blabla
Forfatter: 
Dato:  03-02-2012 05:57

Du kan tjekke, hvornår et bestemt program bliver sendt på ontv.dk. Hvis du søger på programmet, og der ikke kommer et resultat, bliver det ikke genudsendt i nærmeste fremtid

0
0
Svar på denne tråd
 
 genudsenelse
Forfatter: 
Dato:  03-02-2012 06:34

jeg er sikker på den bliver genudsent i tv snart...har nemelig set et af de andre udsendelser fra dette år to gange, på den normale dag og så tror jeg det var weekenden efter.


Ejer af: Lagsi fra Møllegård (islænder)

Nasi frá Dánjalstrøð (islænder)

Tranegildes Lakrids (shetlænder)

Beer's sir Malthe (irish cob)


RIP: Mickey (islænder fra 1985) august 2010

0
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider