Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Hyggesnak

Bagemaskine?
Forfatter: 
Dato:  23-01-2012 16:09

Ja ja jeg er 5 år bagefter - jeg ved det godt ... Men altså - jeg fik endelig slæbt min bagemaskine ned fra sin plads ovenpå skabet og nu kunne jeg godt tænke mig at høre om nogle har gode opskrifter til sådan en fætter? ..

Prøvede lige sådan en hel standart opskrift jeg fandt på nettet (har forlagt bogen der fulgte med - så jeg har hverken opskrifter eller vejledning at gå ud fra) ...

Opskriften jeg fandt var blot mel (jeg skiftede så 200 gr ud med grahamsmel fordi vi ikke spiser rent hvidt brød) vand, olie, salt, sukker og gær... Men jeg syntes brødet er lidt tungt i det..

Så opskrifter på rigtig lækkert brød søges - og evt forslag til hvad man ellers kan bruge sådan en fætter til? .. (Kan man f eks bage kage og sådan noget i den? ) .. Som sagt har jeg forlagt bogen, så jeg aner intet om de forskellige indstillinger osv ..

Den hedder bare M (måske Melissa?) og jeg vil tro det bare er sådan en bilka/føtex model- hvis nogle kender den ..

ManEater, Queen of the Fucking Universe, Any Questions?

Stengers Maskinservice- reperation af alle former for biler, maskiner og alt i svejseopgaver-værkstedet der har åbent når du har tid!

Ring 24656668

0
0
Svar på denne tråd

tyuiokl
Forfatter: 
Dato:  23-01-2012 18:25

husker du at bruge tørgær ?

2.5 års islænder hingst efter Joseph fra skardi sælges, 5 gænger, sadelvant og muligt kåringsemne. han er allerede over 140 og ender på omkring 145+, oplagt til FIPO klasser om et par år

0
0
Svar på denne tråd

overskrift...
Forfatter: 
Dato:  23-01-2012 18:36

Jeg har fundet ud af at lidt ekstra olie, kan hjælpe brødet til at blive mere luftigt og let.

Den maskine jeg har, kan man bage kage i, der står at man kan bruge enhver opskrift, bare den samlede max. mængde ikke overskrides.

Jeg er blevet ret glad for en halv-grov hvede brøds blanding. jeg kan selvfølgelig ikke huske hvad den heder pt, men der er en del rødt på posen.

Jeg har kun haft maskinen siden december, så jeg har ikke fået prøvet alt det jeg vil med den endnu, indtil videre har jeg mest brugt de der færdige blandinger og så de opskrifter der står i det medfølgende hæfte.

Hilsen Nina

Betty 22.04.1994-30.08.2010

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider