Nu du spørger så direkte, vil jeg da svare dig direkte 
Jeg synes det er helt vildt at bruge så mange penge på sine dyr. Jeg forstår ikke man bruger 900 kr på en KATTEBAKKE! Er den af håndmalet porcelæn
?
En sadel til 20.000 synes jeg også lyder helt vildt? Jeg ville nok købe en billigere eller en brugt
Jeg synes det er vildt, men du skal da gøre hvad du har lyst til. Jeg svarer bare på dit spørgsmål udfra hvad jeg mener og ville gøre.
Mht til din mands mening, går jeg udfra i har hver Jeres økonomi og hvis han altid kommenterer at han synes du bruger for mange penge på dyrene, kan jeg da godt forstå du gør det i smug. Og det er også fint nok, hvis det er derfor du gør det.
Det er min mening og her får du lige en forklaring på hvorfor jeg ser sådan på det
Min kæreste og jeg har altid levet meget "småt", har i perioder levet af ekstremt lidt og senere i livet har vi valgt at bruge størstedelen af vores penge på vores børn og på vores dyr. Vi bor meget billigt til leje, har en gammel billig bil, handler kun 1 gang om ugen de billigste steder, køber tøj i genbrugsbutikkerne og de år vi tager på ferie, er det på den billigste måde og for det meste i DK. Køber jeg udstyr til hestene, er det oftest brugt og meget billigt. Ingen af vores heste har kostet mere end 7000 kr, nogle har vi fået gratis.
Vores heste får smed og dyrlæge ved behov og får det rigtige foder. Hunden og kattene får noget helt almindeligt foder, kattenes er fra Aldi, kunne ikke drømme om at købe mad fra dyrlægen til dem, når de samtidig går og spiser alt muligt snask udenfor 
Vi har vores egne kaniner, ænder og høns som vi slagter af. De skal selvfølgelig også have mad, men giver jo os mad i den sidste ende.
Jeg tror vores "livsstil" har gjort at jeg er blevet utrolig nærig
Jeg har en søster som ligesom dig elsker at shoppe ting og sager. Jeg er nogle gange ved at gå bag over, når jeg hører hvad hun har købt og hvad hun har givet for det. Men jeg kan jo se at det er det der gør hende glad, og det er et valg hun selv træffer. Vi træffer de valg vi har det godt med og prioriterer efter den situation vi nu engang er i.
Så nej, du er ikke "ude på et sidespor". Du er nok bare som kvinder er flest