Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Hyggesnak

Bolig i København
Forfatter: 
Dato:  18-01-2012 02:40

Hejsa

Jeg skal flytte til København her til sommer, og skal derfor selvfølgelig havde fundet et sted at bo . Men hvor? Jeg er studerende, men er indskrevet på Århus universitet, så kan jo derfor ikke flytte på kollegie eller i ungdomsbolig. Jeg tænker på at tilmelde mig boligportalen, men min erfaring er at det er utrolig svært at få noget der igennem?! Men hvor skal man ellers lede?

0
0
Svar på denne tråd

gode steder at søge
Forfatter: 
Dato:  18-01-2012 07:28

hej.

der findes mange sider og steder hvor det er gratis at få kontakt med bolig/lejligheds annoncøre.

bl.a.

dba.dk - gratis søge og gratis kontakt i nogle tildfælde.

ledige-lejligheder.dk - gratis søgning og kontakt, god side.

boligmangel.dk - ser ud til at være gratis.

I berlingske om søndagen plejer der også at være nogle bolig annoncer.

men den bedste metode er at spørge en ven, som bor i området, om der er noget ledigt.

håber det hjælper

0
0
Svar på denne tråd

glæmte selvfølgelig
Forfatter: 
Dato:  18-01-2012 07:36

glæmte lige at man også kan finde noget i heste-nettet.dk/marked... den skal man jo også have med

0
0
Svar på denne tråd

overskrift
Forfatter: 
Dato:  18-01-2012 09:37

Det er klart nemmere hvis du kigger lidt uden for centrum. Fx bor jeg i Lyngby, og har 9 km ind til byen (tager 10 min med toget). Her er også billigere.

Hilsen Anne

0
0
Svar på denne tråd

hejhej
Forfatter: 
Dato:  18-01-2012 17:04

Udnyt dit netværk.

Du kan osse søge udenfor byen, ligesom BigWhopper skriver. Jeg bor osse i Lyngby og føler på ingen måde jeg er langt fra byen. :)

0
0
Svar på denne tråd

Lasse: tak
Forfatter: 
Dato:  18-01-2012 19:19

for hjælpen:) Jeg skal helt sikkert have kigget på de hjemmesider du forslår.