Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Hyggesnak

Bolig i København
Forfatter: 
Dato:  18-01-2012 02:40

Hejsa

Jeg skal flytte til København her til sommer, og skal derfor selvfølgelig havde fundet et sted at bo . Men hvor? Jeg er studerende, men er indskrevet på Århus universitet, så kan jo derfor ikke flytte på kollegie eller i ungdomsbolig. Jeg tænker på at tilmelde mig boligportalen, men min erfaring er at det er utrolig svært at få noget der igennem?! Men hvor skal man ellers lede?

0
0
Svar på denne tråd

gode steder at søge
Forfatter: 
Dato:  18-01-2012 07:28

hej.

der findes mange sider og steder hvor det er gratis at få kontakt med bolig/lejligheds annoncøre.

bl.a.

dba.dk - gratis søge og gratis kontakt i nogle tildfælde.

ledige-lejligheder.dk - gratis søgning og kontakt, god side.

boligmangel.dk - ser ud til at være gratis.

I berlingske om søndagen plejer der også at være nogle bolig annoncer.

men den bedste metode er at spørge en ven, som bor i området, om der er noget ledigt.

håber det hjælper

0
0
Svar på denne tråd

glæmte selvfølgelig
Forfatter: 
Dato:  18-01-2012 07:36

glæmte lige at man også kan finde noget i heste-nettet.dk/marked... den skal man jo også have med

0
0
Svar på denne tråd

overskrift
Forfatter: 
Dato:  18-01-2012 09:37

Det er klart nemmere hvis du kigger lidt uden for centrum. Fx bor jeg i Lyngby, og har 9 km ind til byen (tager 10 min med toget). Her er også billigere.

Hilsen Anne

0
0
Svar på denne tråd

hejhej
Forfatter: 
Dato:  18-01-2012 17:04

Udnyt dit netværk.

Du kan osse søge udenfor byen, ligesom BigWhopper skriver. Jeg bor osse i Lyngby og føler på ingen måde jeg er langt fra byen. :)

0
0
Svar på denne tråd

Lasse: tak
Forfatter: 
Dato:  18-01-2012 19:19

for hjælpen:) Jeg skal helt sikkert have kigget på de hjemmesider du forslår.

Lyngby har aldrig været med i mine overvejelser, men når det nu ligger så tæt på centrum, skal det da lige undersøges - tak:)

0
0
Svar på denne tråd

overskrift
Forfatter: 
Dato:  18-01-2012 19:44

Kan sige at det er en super hyggelig by, med masser af butikker og tog til byen hvert 5. minut ;)

(så fik jeg da lige reklameret :D)

Hilsen Anne

0
0
Svar på denne tråd

BigWhopper
Forfatter: 
Dato:  18-01-2012 20:09

Du får det ihvertfald til at lyde som en hyggelig by:) og det der med tog ind til byen hvert 5.minut er meget vigtigt!;)

0
0
Svar på denne tråd

bla bla bla...
Forfatter: 
Dato:  18-01-2012 21:27

Ja, man kan altid komme frem og tilbage, og der køre også natbus (:

Det er en ret hyggelig by med gode forretninger, og hyggelig bymidte. Og vores ene diskotek

Mange benytter sig af, den korte afstand ind til selve kbh, og så er det nok også en del billigere.

Boligportalen.dk

Kan man nogle gange også finde noget (: Ellers er der faktisk også facebook, har jeg lagt mærke til, folk også reklamere.

Held og lykke

Hilsen 007.DK
Lækker Andel til salg i kgs. Lyngby. 2 vær. 58 kvm. 300S ude foran opgangen, 10 min. til st. på ben, dejligt kvarter, ved siden af DTU

PB info

Så blev vi sgu gift d. 30/7-11

Termin 30/1-2012

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider