God aften 
Nu bliver hyggen brugt til meget, og folk er gode til at komme med råd - den slags kunne jeg godt bruge!
Jeg drømmer brændende om at studere veterinærmedicin til sommer, med har desværre ikke snittet til det. Jeg skal derfor igennem kvote 2's nåleøje, som indebærer en faglig test og derefter en samtale. Til samtalen skal jeg bevise at jeg er kvalificeret til studiet - men hvordan bliver jeg så det? 
Jeg læser pt. op på biologi, latin og dansk landbrug for at slippe igennem testen (som handler om overstående emner - andet kan jeg ikke få at vide). MEN til samtalen forventer de at man har gjort noget ekstraordinært - hvad?
Det er i forvejen nærmest umuligt for studerende at få deltids job hos en klinik - så den slags job vil jeg aldrig kunne få. Jeg har søgt om at arbejde frivilligt på et dyreinternat, men har nu 1 måned efter intet hørt (har fulgt op på det, men de har meget tralvt). Jeg er i dialog med både dyrlæger og studerende, og har derfor været i praktik af flere omgange. Jeg skal til studerende-for-en-dag, "besøg-life-dag" og praktik på life, samt virkelig sat mig godt ind i studiet og fremtidsmulighederne.
Men HN har i forslag til hvad jeg ellers kan gøre? Alle tips kan bruges!! 
Da jeg skal få økonomien til at løbe rundt, er det begrænset hvor meget frivilligt jeg kan lave - det skal derfor være i nærheden af KBH så det kan kombineres med mit nuværende job.