|
|
| Wordfeud - regler for dummies? |
|
|
Er der nogen af jer, der har ladet sig indfange af app'en Wordfeud? Jeg er selvfølgelig blevet bidt af det ligesom af Angry Birds, så fordelen er, at jeg ikke har flere ikke-gennemførte Angry Birds baner, så der er god til til Wordfeud. Men men men, jeg fatter eksempelvis ikke reglerne for at bytte bogstaver. Jeg har forsøgt at læse mig til reglerne, men det blev jeg ikke meget klogere af.. Nogen der har gode fif og råd til denne herlige ordleg?
Mvh Line Gelenegle laves - tæt på Aalborg - skriv PB for yderligere info Feriehus ved Malaga udlejes, byhus i Torrox i 2 etager med stor tagterrasse. Skal du have skrevet en sang? - så send en PB ...
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| goddag :D |
|
|
Når du skal swappe bogstaver , skal du klikke på den som hedder som hedder swap og så vælger du de bogstaver du ville swappe. Under antal point som du og din modspiller står der tiles left. Er der under 7 tiles left, kan du ikke swappe  Håber du forstår 
Stephanie - & fjordbollen Cox Tidselbjerg Hjemmeside: Bricksite.com/CoxTidselbjerg
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Nej, nu |
|
|
forstår jeg slet ingenting... Jeg har nemlig slet ikke en knap med "Swap". Jeg har en "shuffle" - hvad er så det? Og i et af de spil jeg lige har startet er den ene brik blank - hvad pokker gør jeg ved det?
Mvh Line Gelenegle laves - tæt på Aalborg - skriv PB for yderligere info Feriehus ved Malaga udlejes, byhus i Torrox i 2 etager med stor tagterrasse. Skal du have skrevet en sang? - så send en PB ...
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Spil... |
|
|
Hvad dælen er det for et spil???
Skrev hende den tykke, som er blevet mor... Alle mennesker er født lige dumme - nogen får bare mere ud af det end andre
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| overskrift |
|
|
For at swappe bogstaver, trykker du på menu, og så kan du så vælge resign (hvor du giver op) Du kan bytte bogstaver, du skal markere dem og så kan du bytte dem ud til nye, hvis du trykker shuffle, får du bare flere forskellige muligheder for at danne et ord. Giver det mere mening? 
Hilsen Louise Luna og Snippe <3
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
| bla bla bla... |
|
|
Piratos: Det er faktisk "bare" scrabble. Dog meget sjovere på mobil, for der kan sådan et spil tage flere uger, uden at man når at blive irriteret for man kan ha' mange spil kørerende på en gange (: Men hvorfor kan man ikke skrive navne, nogle der kan svare mig på det?
Hilsen 007.DK "Der findes to slags billeder: De gode og så dem der ligner." Så blev vi sgu gift d. 30/7-11 i høj solskin og det hele var perfekt!
Og så har jeg en bebse i maven med termin d. 30/1-2012 <3
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| overskrift |
|
|
Når du er inde i et spil, har du hele spillepladen, nede i bunden er der først pass - shuffle - menu og derefter spillere og antal point, du kan trykke på menu knappen, hvor du får nogle forskellige muligheder frem, resign, add to friend list og så swap tiles- giver det mening nu? 
Hilsen Louise Luna og Snippe <3
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| nu har |
|
|
Nu har jeg spillet det på iPaden nogle gange - har et kørende lige nu faktisk - men det tager aaaaaalt for lang tid. Så vil jeg hellere spille på computeren med tid på. Måske det er sjovt at spille over lang tid med en man kender, men ellers det temmeligt søvndyssende.
Mvh Tina R.I.P Turpin 20.05.1996 - 28.07.2002 Calle 28.04.1998 - 02.04.2010 "When a loved one becomes a memory, memory becomes a treasure."
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Louise... |
|
|
Ja tak, nu giver det mening. Ejer ikke selv en Iphone, men er blevet bidt af spillet på venindens Ipad. Sidder derfor ikke med menuen nu 
Mor til Alexander 31.10.04 og Laura Josephine 29.04.06
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| bla bla bla... |
|
|
Tina *Turpin*: kommer nok også an på hvad man laver i sin fritid.. (: og hvor mange modstandere man har igang Nu går jeg hjemme på barsel, og så sætter jeg bare et par spil i gang, og laver andet i mens. Nogle spil tager 2 dage, hvis modstanderen sidder ved sin mobil ofte, og andre tager en uges tid, hvis modstanderen går på arbejde, og ikke er ved sin mobil ofte. Men ja kender godt følelsen af, i nogle spil at man starter og slutter forholdvis hurtigt (: Men synes det er en sjov måde, at få tiden til at gå med.
Hilsen 007.DK "Der findes to slags billeder: De gode og så dem der ligner." Så blev vi sgu gift d. 30/7-11 i høj solskin og det hele var perfekt!
Og så har jeg en bebse i maven med termin d. 30/1-2012 <3
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| lige en ting |
|
|
Når man swapper bogstav.. koster det ikke en turen? For jeg gjorde det igår.. og mistede min tur.. måske fik jeg trykket forkert??!!
Spring og cavaletti sælges.. se mine annoncer ..og det mener jeg sq... Karina.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| jo det koster |
|
|
.. turen at swappe bogstaver. Til gengæld kan du swappe dem allesammen, hvis du vil Man må vist heller ikke skrive navne i det originale Scrabble-brætspil
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Wordfeud |
|
|
ja så fik i også mig igang:-) Må man skrive forkortelser? Eks "co"? Ellers kommer jeg aldrig af med mit C, jeg gider ikke at miste min tur ved at bytte det:(
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| ja..... |
|
|
cd på du godt bruge.. chik og chok.. det er ikke så slemt som z 
Spring og cavaletti sælges.. se mine annoncer ..og det mener jeg sq... Karina.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| 6 tegn |
|
|
Z kan du skrive zen med :p.. men ellers kan man hente Wordfeud Helper til når man virkelig ikke kan noget - det er gratis og man får muligheder til 15 point mener jeg  I<3Wordfeud !
{Gitte R} Alt, hvad der er dejligt, er enten umoralsk, ulovligt, eller også feder det.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
| Dårlig ordbog |
|
|
Hej, jeg spiller også, men jeg er så træt af den mega dårlige ordbog. Den kan ikke skrive FAN, RENT, RENE, NAT... Hvad sker der lige for det!! Jeg læste forresten lige at skaberen af wordfeud tjener over 60.000 kr om dagen kun på spillet ... så burde der da være til en opdateret ordbog...  Rikke
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| 123456 |
|
|
Det er bare SÅ meget snyd at jeg ikke kan få det på min Nokia N8 !! Jeg elsker det spil og overvejer om jeg virkelig skal gå over til "fjenden" - altså få en Iphone (det er nu ikke den eneste grund ) //Dorte
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| 6 tegn |
|
|
På x kan man skrive fx  Rikke: Det er en super dårlig ordbog - den kan skrive DL (undskyld hvad betyder det lige ö), PST, DÅN, ETA. Nogle af ordene anede jeg ikke stod i ordbogen, men åbenbart ö Dorte P: Du behøver nu ikke en iPhone for det . Det skal bare være en android mobil - de kan nemlig også få det ..
{Gitte R} Alt, hvad der er dejligt, er enten umoralsk, ulovligt, eller også feder det.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Forkortelser |
|
|
DL betyder deciliter  ligesom man også kan skrive CL, CM og kendingsbogstaver til alle lande. Et godt tip til at bruge c'et er at skrive CG for Congo (ved i hvert fald ikke hvad det ellers skulle betyde...) til gengæld kan man ikke skrive EU, FN og andre forkortelser som jeg selvfølgelig ikke kan huske nu. Og hvad sker der for, at man kan sætte S bag på næsten alt men ikke altid ene eller ende som endelse...
Ja der burde være råd til en bedre ordbog!
Mvh Kitt 
med den smukke ~*~Victoria af Birkely~*~
Fremmed kan dig lære, dig selv skal du være
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| 6 tegn |
|
|
Kitt: ah, så blev jeg da lige dét klogere 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Min ... |
|
|
Iphone er til rep., så jeg har lånt en Sony Erichsson - og den kan jeg overhovedet ikke finde ud af at få Wordfeud på. I det hele taget kan jeg slet ikke finde ud af telefonen.. Og nu gik det lige så godt..!! Jeg kan dog stadig ikke finde ud af det swap-halløj. Måske muligheden først kommer på menuen, når man har de 7 tiles tilbage, men min spillemakker fra i går byttede 4 bogstaver og vores spil var lige startet, så det fatter jeg intet af...
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| 6 tegn |
|
|
 LineG: Sådan ser det ud når jeg trykker på menu - gør det ikke også det når du gør det?
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| fanget |
|
|
Jeg blev lokket til det af min kollega og da jeg elsker scrabble var det jo oplagt. Startede med den engelske udgave og fik de små grå på arbejde  Men hyggeligt. Nu spiller jeg den danske og det er da sjovt. Havde ret held i et spil lige nu; det sidste 7 bogstaver og jeg troede løbet var kørt da jeg syntes mine så håbløse ud! Lige indtil jeg på en eller anden vis så anderledes på dem og vupti fik jeg skrevet "Indkøbt" og scorede lige 66 point! Vandt  Men det generer mig grusomt at der er flere gængse ord (som jeg selvfølgelig ikke kan huske på stående fod andet end MC), som den ikke vil godkende! DET er bare for dårligt! Nogen der kan fortælle hvad det nu er pladen betyder/giver: TL TW DL DW ? Fra mit gamle originale scrabble spil har min farmor engang skrevet ideer til de "svære" ord ned - vær så artig: Jeg ved ikke om den vil godtage ALLE, men prøv: Z - zar
- zoo
- zulu
- zoro
- zero
- fez
- ritz
- zinger
- bazar
- zeus (dur ikke)
- zenit
- MZ
- blitz
X - rexona
- rex
- flex
- bix
- texas
- saxo (dur vist ikke)
- mixer
- mix
- @!#$ (y )
- MX
- EX (dur vist ikke)
- taxa/taxi/taxia
- onyx
- oryx
- lux(us)
C - ca (dur ikke!)
- cm
- co
- cf
- cm
- ch
- co (dur vist ikke)
- mc (dur vist ikke)
:)
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Gitte R.. |
|
|
Nej, jeg har kun de andre - ingen swap-mulighed...
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| 6 tegn |
|
|
Det er mærkeligt 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Line... |
|
|
Line: er du sikker på at det er din tur. Du kan kun bytte bogstaver når det er din tur og før du sætter nogle på pladen. Prøv dig frem..  Rikke
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Rikke.. |
|
|
Jep - det er jeg sikker på  Men lige nu er det så lige meget, da telefonen er sendt til rep. i dag  Gad vide om ordet "Wordfeudabstinenser" findes i spillet? 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| 34567890 |
|
|
hvad betyder det der står på pladen i de farvede firkanter??? DW DL TL TW osv
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Snagemarie |
|
|
Det er en faktor det enkelte ord (DW og TW) bliver ganget med - DL og TL ganger det bogstav der ligger oveni med en faktor. Om det er gange 2 eller 3 kan jeg ikke huske.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| wordfeud |
|
|
Et par informationer til de interesserede  DL = bogstavets værdi ganget med to TL = bogstavets værdi ganget med tre DW = Hele ordets værdi ganget med to TW = Hele ordets værdi ganget med tre Hvis man bruger alle sine bogstaver på et ord får man +40 point oven i ordets værdi. Den der først får brugt alle sine bogstaver får ordets værdi plus værdien af de bogstaver modstanderen har tilbage. Samtidig får modstanderen trukket værdien af de bogstaver han/hun sidder tilbage med, fra personens samlede resultat. Man kan trykke pass tre gange i alt. Hvis begge parter trykket pass tre gange vinder personen med flest point. Hvis ikke man svarer i 3 døgn/72 timer vinder modstanderen.
Celeste Liva 19/5 2010 - juli 2011 Dressur underviser søges!!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Jeg er.. |
|
|
ved at hente versionen til pc, mens jeg venter på min Iphone. Det kan jeg dog ikke anbefale. Har betalt via PayPal til leverandøren, men ingen mail med licensnøgle og link fået 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| 11111111111 |
|
|
Er også blevet hooked på spillet. Men Line jeg får helt ondt af at du ikke kan swappe. Altså når du er inde i spillet hvilke knapper er der så forneden? Bor selv i Aalborg og får da næsten lyst til at hjælpe dig  Enige med alle i, at ordbogen trænger til en kæmpe opdatering.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Ayalone |
|
|
Ja, er det ikke synd for mig  Min billede er næsten som det Gitte R har sat ind ovenfor, liiiige bortset fra den øverste mulighed - "swap tiles"... Lige nu er min Iphone dog til reparation, så jeg skal slet ikke spille - øv bøv...
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| 6 tegn |
|
|
Det lyder altså mærkeligt :b ..
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| 11111111111 |
|
|
Ja meget mærkeligt. Jeg ville slette spillet og downloade igen, måske der er en fejl. Virkelig underligt.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
| Overbelastet? |
|
|
Er der andre der har problemer? Den bliver ved med at sige conection error og at den ikke kan finde serveren.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
| Overskrift |
|
|
Åhh ja så er jeg også med på bølgen... Vores 2 elever på arbejdet synes klart at jeg skulle med! Så hvis i keder jer, hedder jeg Anja.86 
Vh Anja. Med Luxus dyr <3 <3 RIP OZZIE Min stjerne <3
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Ordbog |
|
|
jeg bliver vanvittig af den ordbog. Man kan ikke skrive tandtråd.
Et forslag til de svære bogstaver som z, c og x. Hver gang jeg ser et ord skrevet af en modspiller eller mig selv. Så skriver jeg det ind i noter på min iPhone som jeg har på forsiden sammen med spillet. Så kigger jeg lige når jeg er Tom for ideer.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| 11111111 |
|
|
Ja ordbogen, den er til at lukke op og s.... i  Det giver jo ingen mening. De mest normale ord kan den ofte ikke, men til gengæld kan man sætte et S efter de fleste ord, hvilket oven i købet så ikke er et normalt ord længere efter S'et altså. Burde nok kontakte ham Nordmanden og bede ham ændre lidt i den ordbog 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| danmark |
| Forfatter:  |
Saandra ♥Kiwi♥ |
| Dato:  |
10-01-2012 22:27 |
|
Jeg har hentet det via android, og min ser slet ikke ud som på billedet. Jeg har alle tre taster på skærmen, altså jeg skal ikke gå ind i menu 
hvis i mangler en at lege med, så tilføj mig - DksSandra
Sandra nu med Kiwi F.C.København - For evigt og altid <3
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Så er jeg også med |
|
|
Hej
Nu er jeg også kommet med på Wordfeud bølgen. Umiddelbart virker det meget sjovt og underholdende. I skal være velkomne til at invitere mig til et spil. Mit Wordfeud navn er Søde_Anita
Og forresten tak for de mange hjælpende ord og vejledninger her på siden.
Venlig hilsen
Anita
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| c og z er trælse, men.. |
|
|
Til c kan CV, cirkus og citron også bruge  Og til z har jeg brugt zen, som andre har nævnt, zebra, zoo, bz - kan ikke lige huske flere  x er primært blevet brugt til s.x 
Mvh. Charlotte "Smil til verden, og verden vil smile til dig" [Ella Wheeler Wilcox]
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Der er også |
|
|
med x: fix(e) lex og med c: pc reck Send gerne invitation - mit brugernavn er annefinnerup 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Overskrift |
|
|
jeg hedder nu Anjamus<3 i stedet for Anja.86  Z kan også bruges i Zar.
Vh Anja. Med Luxus dyr <3 <3 RIP OZZIE Min stjerne <3
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
| spille |
|
|
hvis nogen mangler en at spille med kan de invitere zitnic  Frygteligt vanedannende spil
Mvh Charlotte T-shirtbutikken.dk Portrættegninger udføres i A4 (evt. A3) se min præsentation
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
| jeg vil også være med |
|
|
Nu er jeg også blevet hooked på at spille.
Jeg hedder hkarin
Vh Karin
"Der er ingen situation, der ikke kan ændres" Desmond Tutu
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| ny ordbog |
|
|
Super med en ny ordbog. Skal man gøre noget bestemt for at få den nye ordbog, eller opdaterer den uden man lægger mærke til det? - spørger tumpen som spiller på min kærestes ipod (tror jeg nok det er/hedder)  Jeg hedder rjbendtsen forresten... Rikke
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| den opdaterer |
|
|
automatisk efter hvad jeg har læst mig frem til og skulle derfor ikke være noget vi mærker noget til.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| WordFeud.... |
CarolineR |
20-01-2012 22:06 |
|
Jeg hedder ImNo1 - ansøg endelig!!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| 123456 |
|
|
Nogen der kan forklare mig hvordan man spiller det?? Alle snakker om det, så nu har jeg hentet det ned på min tlf, men jeg fatter ikke en brik af hvad man skal gøre.. :-/ Har heller aldrig spillet scrabble før, så måske derfor?
MVH. Britt Lynnerup. Den 11 feb. 2009 blev jeg mor til verdens skønneste datter. Jutlandia's Parfait
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Britt.. |
|
|
Ud fra de bogstaver du har i bunden, skal du danne ord på kryds og tværs - dig og modstanderen på skift. Hver gang du bruger et antal bogstaver, får du nye tilfældige indtil der ikke er flere tilbage. Når man starter, skal et af bogstaverne altid gå hen over stjernen i midten - enten ovenfra eller fra siden. Læs denne tråd - der er mange gode guldkorn - og spillere
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| ny i spillet |
|
|
Hey - nu har jeg også operettet mig på min nye iphone. Jeg er total ny - og har addet nogle af jer. Jeg hedder nannalundt - bare add mig  og nu forstår jeg, hvordan man gør 
<3 med katten Dixie <3 Rip Apopka - 15.06.2011 Du er savnet! Unge med høreproblemer - se her!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Jeg er også med |
|
|
Jeg er også lige blevet fanget af det spil - hvis der er nogen der mangler en modstander hedder jeg vibeke0304 vibeke
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Wordfeud |
|
|
Jeg er hoppet i fælden også,det er jo et ret sjovt spil,selvom jeg er ret dårlig  I er meget velkomne til at tilføje mig,mit navn er Fellpony. Jeg har tilføjet et par stykker af jer. Og jeg hverken snyder eller vinder 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Wordfeud |
|
|
Forresten så kom jeg i tanke om noget. Sidder i andre også og snakker med jer selv imens i spiller altså kommer med kommentarer til nogle af ordene. Jeg tog lige mig selv i at sidde og sige højt : " ja det ville jeg også sige" til et ord  Eller er vi ude i at jeg skal snakke noget mere med rigtige mennesker?
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Wordfeud-regler |
NinaH (Malta) |
17-02-2012 07:27 |
|
Jeg er i den grad også faldet i, når det kommer til Wordfeud  Jeg er for nyligt flyttet til Malta, og i den forbindelse er det en super måde for mig at holde mig lidt i kontakt med venner derhjemme. Det er nemmere at tage et slag Wordfeud på telefonen end at sætte en halv time af til at ringe til dem alle sammen... og så giver det følelsen af at være "ofte" i kontakt med dem, i stedet for at det kun er hver anden uge, når man får ringet. Nå - men jeg havde i hvert fald samme udfordringer som I havde, da I startede med spillet. Jeg synes ikke reglerne var intuiative - og slet ikke den måde knapperne var på i spillet. Jeg fik Wordfeud som noget af det første på min IPhone - så jeg var bestemt ikke nogen IPhone-haj, da jeg begyndte  Men pointen er, at jeg efterfølgende er stødt på en udemærket guide til Wordfeud, herunder wordfeud-regler, som måske kan hjælpe Jer igang - hvis der altså stadig er åbne spørgsmål. Men ellers - så er der vilst også alt den hjælp man kan ønske sig lige her i tråden 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| He he... |
|
|
... nu kan jeg også være med - næsten. Jeg har ingen smartphone eller ipad - men har fundet et scrabblespil på facebook. Det er jo SJOVT - selv om jeg absolut ikke er en haj til det. Jeg HAR dog opdaget at jeg nok ikke skal vælge en tilfældig modstander, da man jo så oftest ender med en der har engelsk som førstesprog. Og det giver jo noget af en fordel til modstanderen. Så hellere spille med venner, så vi er nogenlunde på lige fod sprogligt.
£isbeth & Baloo Politicians are like diapers. They need to be changed often - and for the same reason.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Lisbeth.. |
|
|
I stedet for Scrabblespillet kan du spille Words with Friends, som er den "facebookske" udgave af Wordfeud. Hjemme hos os er der gang 4 3-4 spil med hinanden og kampen indledes hver aften efter maden  Her kan man lokke sine facebook-venner med i orddysten. Har du lyst til et game, må du gerne tilføje mig som ven på Facebook (Line Steenskæreste hedder jeg derinde )
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| @£isbeth |
NinaH (Malta) |
17-02-2012 11:58 |
|
Hej Lisbeth, Du burde ikke kunne parres med en englænder uden at du gøres opmærksom på det. Hvis du selv opretter et spil og inviterer en random, så spiller I med de indstillinger du har lavet - altså det sprog du har valgt og den brættype du har valgt. Hvis du bliver inviteret, står der i det lille billede hvad det er for et spil de ønsker at spille med dig - og der kan du se om der står engelsk. Håber det hjælper - for det er ikke sjovt at blive rykket rundt af en englænder 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Nu har jeg prøvet... |
|
|
... at gå ind på Words with friends i stedet for scrabble. Men jeg ser ikke noget sted til sprogindstillinger??
£isbeth & Baloo Politicians are like diapers. They need to be changed often - and for the same reason.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Spille spille |
|
|
Jeg er også røget med på bølgen, hvis nogen mangler spillere så er jeg frisk. Jeg hedder: Tr('o')ld
Mange hilsener Rikka
Mor til en hel masse 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Spil..... |
|
|
Også her med på moden, jeg hedder rdp1710 Hvis nogen får lyst til et spil 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
| Hvordan zoomer man ind/ud? |
|
|
Er begyndt at spille i dag (og allerede bidt af det). Fik lavet et eller andet, så fra at have et udsnit af pladen som jeg kunne flytte rundt med, har jeg nu hele pladen på skærmen. Alm. zoom-halløj med fingrene virker ikke. Hvordan får jeg et udsnit af pladen tilbage? Mine fingre er for store til at mokke rundt med bogstaverne på "hele pladen på én gang"-billedet. Det er en Sony Ericson Experia Ray.
Salvia The past is over. The future hasn't happened yet. The only time is now.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| salvia |
|
|
Salvia på min telefon, som er en iPhone, skal man bare "dobbeltklikke" på billedet, altså prikke 2 gange i træk med fingeren på skærmen, så zoomer den ind. Gør man det igen, zoomer den ud igen. Men ved ikke om det er det samme på en Sony Ericson 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
| Hejsa!! |
|
|
Jeg er også faldet i og er blevet helt bidt af det;o) Hvis nogen har lyst til at spille er mit navn "Schouby" Mvh Kit
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Rikke (C O) |
|
|
Det var det! TAK  Nu er min nattesøvn reddet. Eller noget. 
Salvia The past is over. The future hasn't happened yet. The only time is now.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Lisbeth.. |
|
|
Lisbeth - Words with friends tror jeg kun du kan spille på engelsk - og grunden til jeg foreslår du tilføjer mig som ven på facebook er, at så ved du at du konkurrerer med en dansker - her kan man nemlig vælge mellem sine facebook venner - og tro mig, det er en klar fordel frem for at spille mod englændere... De vinder altid 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
|
|