|
|
| smileys.... |
|
|
Kald mig sippet, men bryder mig bare ikke om denne "smiley", synes at den er for makaber og usmart...(lidt for teenager-agtig)... hvem sætter en kniv igemmen et hoved ?  Jeg synes, at den er grim og usympatisk. Og bryder mig ikke om personer der benytter denne usmiley... Hvad mener I ?
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| hej :) |
| Forfatter:  |
Line ♥daphne♥ |
| Dato:  |
03-01-2012 18:01 |
|
hehehe, undskyld men jeg kan ikke lade være at trække lidt på smilebåndet, smilyen skal vist ikke opfattes som at man tager en kniv gennem hovedet, men nok mere som hul i hovedet, eller rende rundt med hovedet under armen..
super lækker 4 års trakehner hingst sælges. stor 2 års vallak sælges 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Bumbum.. |
|
|
Du bryder dig ikke om personer der benytter denne smiley? Tja, hvis det er alt hvad der skal til, må du have en meget begrænset vennekreds.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| sally :) |
Line ♥daphne♥ |
03-01-2012 18:20 |
|
det var da en grov besked at sende husk høfligheden.. om ts har en stor vennekreds er da fuldstændig ligegyldigt, der er der nogen mennesker der ikke har.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| xxxxxxxxx |
|
|
Line: Tak, det lettede, på hovedet...at det ikke er ment så slemt...  Sally: fortolknings-spørgsmål ? men du er åbenbart bruger af denne usmarte smiley.... (jeg synes at den er grim) (personlig, vil jeg naturligvis ikke blive, dvs. dette er ikke ment som at jeg ikke kan lide personer som benytter denne usmiley, men bryder mig ikke om samme, dvs. usmilyen...), sorry hvis dette opfattes forkert...) Ok, bottom line, jeg bryder mig ikke om den omtalte smiley, synes at den er grim og usympatisk.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| hej :) |
Line ♥daphne♥ |
03-01-2012 18:23 |
|
selv tak  kan godt se hvad du mener, hvis du har opfattet den sådan (den er lidt tvetydig) at du syntes den er usmalig, men når man finder ud af hvad den btyder er dn ret skæg 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Bumbum.. |
|
|
Næh jeg tror faktisk aldrig jeg har benyttet denne smiley, men at bestemme at alle der går i røde trøjer, er mennesker jeg ikke bryder mig om, virker altså lidt specielt i min verden. Det kan jo være der sidder det skønneste menneske bag skærmen, som ikke får en chance pga. en bestemt smiley, det synes jeg da er ærgeligt 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| xxxxxxxx |
|
|
Netop, der var såmænd bare tale om en simpel smiley og ikke alle de fantastiske mennesker bag...nå, videre... (det var kun en smiley)...!!!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Bumbum.. |
|
|
Netop er det kun en smiley og kan vel næppe beskrive hvordan brugeren er som person. Og derfor synes jeg det er lidt voldsomt at skrive man ikke bryder sig om disse brugere.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| sally.... |
|
|
Netop, måske kan vi lade den ligge nu ? (har jo forklaret mig i tidl. besked) Jeg mente jo ikke noget alvorligt med dette... Så ? 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
| Understregning |
|
|
Meningen med u-smilyen er vel at man har mulighed for at udtrykke noget som med ord måske er endnu mere grimt og usympatisk?  Jeg har da brugt den nogle gange og vil højst sandsynligt gøre det igen. Jeg har f.eks. brugt den da jeg fortalte om min kæreste som kørte med 95 km/t gennem en mindre landsby hvor der i sagens natur er en hastighedsbegrænsning på 50 km/t. Han fik denne af mig: (og heldigvis også en klækkelig bøde og frakendelse af kørekort af ordensmagten). Så (læs venligst det følgende ironisk) du vil ikke bryde dig om mig fordi jeg synes min kæreste var et fjols af de helt store?  PS. Han har generhvervet kørekortet og HAR lært lektien.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| undskyld jeg blander mig :) |
Line ♥daphne♥ |
03-01-2012 20:53 |
|
Men ts, har foklaret hvad hun mente med det, det er smilyen hun ikke kan lide, det står i hendes kommentar længere oppe..
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| 6 tegn |
|
|
Jeg synes nu den er meget sjov? Hvordan kan en smiley være usympatisk, helt ærligt? xD Måske ligger forklaringen i, at i ikke er vokset op med smileys, som os unge er. Vi opfatter dem jo slet ikke på samme måde, men bruger dem i flæng i stedet for ord eller for netop at understrege betydningen af en sætning. Så omtalte smiley er da god at have, hvis man lige vil understrege sin pointe om, at det er dumt at køre for stærkt (eller hvad det nu kunne være). Kom nu lige ind i dette århundrede folkens 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Sophie |
|
|
Der kom jeg godt nok til, at føle mig gammel med mine 36 år. Jeg bruger mange smiley både her og der og alle vegne 
Slyngebørn Købes: DVD/VHS med Traktor Tom, Lille røde traktor og Byggemand Bob
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
|
|