Det lyder jo som en drømmepony for et barn som du beskriver den.
At den ikke lige "gider" dressur, er vel ikke noget problem.
Det er nok de færreste ryttere som passer til den str pony som stiler efter at ride dressur.
Der findes da ikke mange af den slags som er SÅ nem på en tur, ikke er bange for noget og kan stå og vente på de andre "jorder" en tur.
Og at hun kan styre den i langsomt tempo hvis hun gerne vil gallopere sammen med jer andre.
Jeg kan slet ikke se nogen grund til at aflive sådan en pony, jeg kunne bedre forstå hvis den var syg, havde let til forfangenhed osv, eller dens sind ikke var godt så den bider/sparker.
Jeg kan bare ikke helt forstå HVORFOR du vil af med den ?
Du har en datter som rider den og vel er glad for den ?
Hvis hun er ved at være for stor, kan i så ikke køre den til ?
Når nu den er så god på tur, så kan den sikkert også blive en fantatisk kørepony, og hvis din datter så vil mere med den findes der jo ponytrav, det kan hun køre til hun bliver 26 uanset hendes størrelse.
Jeg har lige set din præsentation, og hvor er det dejligt at se Molly og Odin trives sådan, har fulgt dem i trådene fra du fik dem.
Dem beholder du vel ? Tænker lidt det ville være synd at sende dem videre, man ved aldrig hvor de risikerer at havne senere.
Og med den oplevelse de har i bagagen, så ville jeg ALDRIG sende dem videre hvis det var mig, uanset de er sunde og raske.