Arh, jeg synes nu tingene har ændret sig gennem tiden - selvfølgelig har der nok altid været nogen som har ødelagt andres ting men jeg synes sgu det bliver værre og værre, og folk har ikke respekt for andres ting mere.
Her i byen er der blevet sprængt postkasser i stor stil - eneste grund til at vores overlevede var at min kæreste nåede at spotte ungerne og åbne døren, og så løb de af h... til! Det er jo ikke engang store børn, de har været en 11-13 år!
- Naboens postkasse blev bl.a. sprængt, og hold da op et brag den røg med!
Sprængt postkasse, udover det hele, inkl. indholdet.
Vi havde tænkt lidt fremad og sat skraldespanden ind i garagen, hvilket nok er meget fornuftigt - for andres skraldespande er kørt væk, sprængt i stykker, affald flyder overalt m.v.
I stedet for fyrværkeri brugte mange nødblus, og dét synes jeg altså ikke er i orden 
Men det jeg synes var værst, var at af flere omgange smed folk juletræer på vejbanen! Så hele vejen blev spærret af 10-12 juletræer, som lå lige der hvor folk har sat farten op og der ingen vejbelysning er.
- Mange nåede at knalde bremserne, og køre op over fortovet m.v. men bl.a. en taxa nåede det ikke og brasede lige igennem det hele og slingrede en del bagefter, men kom på rette kurs igen.
Til sidst gik min kæreste og jeg ud for at fjerne juletræerne fra vejbanen, da folk var holdt op med at skyde med fyrværkeri, skulle ikke nyde noget af at få noget i hovedet - det er prøvet før.
Men hvorfor i alverden smide juletræer på vejbanen, og risikere andre kører galt?!
Dengang jeg var yngre lavede vi da også nytårsløjer, uden tvivl, det hører sig da lidt med - men vi kunne da sagtens lave dem uden at ødelægge ting og uden at folk blev sure!
Jeg forstår ikke hvorfor man kun kan more sig ved at være destruktiv og gøre tingene sure for alle andre? Men det er jo en generel tendens, folk har ikke respekt for andres ting.