Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Hyggesnak

Alene nytårsaften?
Forfatter: 
Dato:  31-12-2011 21:58

Ja, nu endte jeg lidt overraskende alene nytårsaften, jeg har haft det lidt på fornemmelsen at denne nytårsaften ville være anderledes end andre og det havde jeg så ret i

mig og kæresten er gået fra hinanden, og planerne om og holde nytår hos hans vennepar faldte i vasken for mit vedkommende, dog har jeg fået mange tilbud her i løbet af aftenen, men har pænt takket nej, regner stærkt med og skal flytte mine ting hele dagen imorgen, så jeg slapper af i aften

Andre der sidder alene i aften?

0
0
Svar på denne tråd

godt nytår
Forfatter: 
Dato:  31-12-2011 22:06

Godt nytår! Lige nu sidder jeg også alene...har spist sammen med mine forældre men er lige taget hjem for at slappe lidt af...overvejer om jeg skal tage ind til veninderne senere men nu må vi se om jeg ka holde til det - er nemlig så heldig at jeg har fået lov til at holde nytår med pande og bihulebetændelse...yahoo ;-)

Held og lykke med flytningen :-)

0
0
Svar på denne tråd

jeps også jeg
Forfatter: 
Dato:  31-12-2011 22:06

da min ene hund reagere for første gang på fyrværkeri og vi så åbenbart er flyttet til et sted hvor de giver den rigtig gas med krudtet her uden på landet, så må jeg jo pænt blive hjemme.

at jeg så har raget mig en dobbelt lungebetændelse og en skvat influenza ja så bliver det på sofaen med med hundene og dr...

men syntes nu at der er hyggeligt at holde nytår alene... :)

life´s journey is not to arrive safely at the grave

in a well preserved body.

But rather to skid in sideway´s totally worn out,

Shouting Holly Shit What a RIDE.....

0
0
Svar på denne tråd

Det gør jeg....
Forfatter: 
Dato:  31-12-2011 22:07

....eller dvs ikke helt alene, for drengene ligger inde ved siden af og sover.

Manden er på job og jeg havde ikke lyst til at skulle have gæster alene og nytårs aften er vi altid hjemme pga vores dyr

Men det er faktisk også meget hyggeligt....og meget stille

Mvh. Lene

Mor til: Magnus September 03 og Asbjørn Januar 06

0
0
Svar på denne tråd

Helt alene
Forfatter: 
Dato:  31-12-2011 22:21

Alene, efter eget valg, pga. dyrene. I år var det det helt rigtige valg, for mit vedkommende. Den halvgamle kat reagerer for første gang på fyrværkeri, og den voksne kat der er kommet til i årets løb, er meget utryg ved det. Begge marsvin er ved at blæse grønne grise, når der er høje brag. Første gang nogensinde, jeg har marsvin der reagerer på fyrværkeri.

Bortset fra at jeg lavede dessert, og der er indkøbt kransekage, er det en aften præcis som alle andre. Det gør dyrene mest trygge, trods vi er under angreb i nytårs-krigen.

Salvia

The past is over. The future hasn't happened yet. The only time is now.

0
0
Svar på denne tråd

Helt alene...
Forfatter: 
Dato:  31-12-2011 22:41

... er man jo aldrig når man har katte :-)

Min ene kat ligger i vindueskarmen og ligner en der tror at fyrværkeriet er til ære for hende - sådan har hun haft det i alle de år jeg har haft hende - selv dengang jeg havde underboer der fyrede romerlys af fra altanen. :-)

Den anden kat har fået en papirskugle som hun er ved at fange og dræbe og smide væk og fange og dræbe og smide væk - gentag selv i det uendelige (hun startede i går aftes, og holdt kun pause da den var gemt uder min hovedpude i nat. Og da jeg vågnede i morges sad hun og nidstirrede min pude).

Typisk at man køber dyrt og sjovt legetøj - og så er det allerbedste i verden en sammenkrøllet bon fra fakta.

Jeg har lige været ovre og natfodre hestene. De lytter til DR klassisk og gumler hø - og ingen er bange for fyrværkeriet. Den hest vi havde sidste år der var rædselsslagen er heldigvis flyttet - og de der er kommet til siden tager det med ophøjet ro. Desværre tror jeg at et af føllene har forvredet et ben på folden i dag - der var intet da jeg trak hende ind, men hun er ikke glad for at lægge fuld vægt på benet nu.

Dog vil jeg ikke prøve at trække hende ud - og der er ikke rigtig grund til at forstyrre ejeren. (jeg regner med at han kommer ud forbi stalden ved midnat - og der er jeg også derude igen. Så kan han få besked, og vi ser på det sammen i morgen tidlig)

Jeg har lavet en lidt lækker middag - men der var ikke plads til dessert. Jeg tror dog at der om en time til halvanden er plads til en bid kransekage - og det er så det der gør dette til min nytårsaften.

Og da jeg nu skal sent i seng (for jeg VIL ud og se til hestene ved midnat) kan jeg lige så godt hygge mig på nettet og jeg har fundet en god gammel serie på youtube (dårlig kvalitet og i klip af 10 minutter - men når de nu ikke VIL udgive den på DVD så man kan købe den - så må man nøjes)

£isbeth & Baloo

Politicians are like diapers.
They need to be changed often - and for the same reason.

0
0
Svar på denne tråd

overskrift
Forfatter: 
Dato:  31-12-2011 22:50

Tja, er alene med katten ;-) Jeg er syg med influenza, så de sidste 4 dage har jeg tilbragt i sengen/på sofaen..

Jeg havde nu heller ikke nogen planer alligevel, men det er da træls at være syg nytårsaften..

Men jeg har bare fået lidt go mad og snakket med min kæreste der er i Afghanistan, og så ellers bare slappet af foran tv'et..

Min kat er vildt bange for de høje skrald der kommer en gang i mellem, det er så synd for ham.. jeg hader nytår, spild af penge og dårligt for miljøet.. fyrværkeri indeholder så mange tungmetaller :(

SigneKryger

Quando omni flunkus moritati

?

0
0
Svar på denne tråd

Nytår med dyrene
Forfatter: 
Dato:  31-12-2011 23:04

Ja jeg er også alene - eller dvs. jeg er sammen med mine to katte. De er rimelig upåvirket af fyrværkeriet, men bryder mig ikke om at de skal være selv i et hjem med alt lys slukket. Ja jeg er nok lidt sær :D men kan godt lide at vide at mine dyr er trygge - hesten er der opsyn med, hvor hun står, så det er jeg helt tryg ved

Manuela - nu med Dotmosegaard's Parimia

0
0
Svar på denne tråd

Alene nytår
Forfatter: 
Dato:  31-12-2011 23:04

Ja, jeg er også alene - eller min datter ligger og sover. Jeg har kastet op hele natten.

Vi skulle have holdt vores datters 1 års fødselsdag i formiddags, men måtte aflyse, øv! Godt at hun ikke er ældre så hun forstår det.

Havde ellers glædet mig til i aften, hvor vi skulle være hos et vennepar. Sidsta år fik jeg ligesom ingen nytårsmad, da jeg lå og fødte på det tidspunkt 18.31 er hun født.

Men har sendt manden afsted, så han kan hygge lidt

Godt nytår til jer alle.

Ditte

Udstyr til salg. Masser kvalitetsmærker.

R.I.P Min dejlige Jaqueline Vaseskov

0
0
Svar på denne tråd

Nytårsaften
Forfatter: 
Dato:  31-12-2011 23:09

Jeg sidder også alene. Eller det vil sige - jeg hygger med Milan og Cleo, mine to meget magelige katte foran fjernsynet

Jeg lavede en rigtig lækker nytårsmiddag til mig selv for nogle timer siden. En bøf af oksemørbrad, bagte rodfrugter m. honning, hvidløgsflutes, salat m. hvidløgsdressing, en bagt kartoffel m. hvidløg/persillesmør og så bearnaisesovs til. MUMS Og så selvfølgelig en god flaske rødvin og cola til Nu sidder jeg og skal til at se en god film mens jeg får lidt chips med hvidløgsdip(måske I har luret det gennemgående ingredienstema for aftenen ).

Jeg bliver altid i lidt anti-fest humør nytårsaften. Jeg synes efterhånden det er en stor parmiddag som jeg ikke helt føler mig tilpas med som single. Nytårsaften ender også altid i tøjkrise og dårlig hårdag, så det er meget lettere bare at trække i hyggetøjet og indtage sofaen uden at skulle tænke over hvordan man ser ud.

Jeg håber I alle får en dejlig aften

Kh.

MARIA

0
0
Svar på denne tråd

nytårslykkeønskning
Forfatter: 
Dato:  31-12-2011 23:17

Jeg sidder også alene og passer hunde (min egen + min søsters ene, alle er forfærdelig bange for fyrværkeri). Jeg hygger mig egentlig gevaldigt, men det er også nytårsaften nr. rigtig mange, som jeg tilbringer alene, da jeg altid passer dyr og egentlig ikke bryder mig om nytårsaften.

Jeg ser DVD og har samtidig radioen kørende på en forfærdelig kanal, som spiler en blanding af country, dansktop og tyske slagere - men det er brand-effektiv til at tage lydene udefra :-)

Jeg har i år for første gang forsøgt mig med lidt alternativ medicin til mine hunde, der alle har fået bachs blomstermedicin - recue remidie og nogle dråber baldrian og de snorksover alle sammen :-) Så jeg føler mig egentlig temmelig vellykket :-)

Rigtig godt nytår til alle :-)

0
0
Svar på denne tråd

Godt nytår!
Forfatter: 
Dato:  31-12-2011 23:24

Ja, også alene hjemme igen år

De to forrige nytårsaftner startede jeg tråden "Er her nogen...?" her på HN - og det var vældig hyggeligt!

Så var man jo alligevel ikke helt alene

Jeg har spist ved min søster m forældre osv. og er nu kommet hjem til mig selv.

Mine store drenge er afsted med venner langt herfra.

Nu vil jeg smutte ud og hænge vasketøj op - for det jo ikke ligge i maskinen helt til næste år....

Rigtig godt nytår allesammen!!!

Kh Winnie

www.wmgalleri.dk

- GALLERI & DESIGN TIL RYTTEREN -

MALERKURSUS afholdes i foråret! Se på:http://wmgalleri.dk/malerkursus

www.wmroset.dk

Se nærmere oplysninger på Profil

0
0
Svar på denne tråd

Krudt og kugler
Forfatter: 
Dato:  31-12-2011 23:37

Jeg er ikke alene, men min mand og jeg fejrer ikke nytår som sådan. Vi har spist lidt god mad og drukket en god flaske vin og venter nu på, at vi kan se fyrværkeri-showet på horisonten over den nærliggende by.

Naboerne har fyret deres krudt af v. 21-tiden og både mit knap tre måneder gamle føl og hans mor tog det pænt, selvom hun var en smule urolig.

Kattene er ligeglade...

Godt nytår til jer alle

Great minds think alike. Fools seldom differ.

0
0
Svar på denne tråd

Hund og fyrværkeri
Forfatter: 
Dato:  31-12-2011 23:50

Jeg har været hos naboen til et mindre sammenskudsgilde, men aftenen sluttede her ved 22.30 tiden.

Børn (ikke mine) var trætte og måtte hjem i seng, og jeg gik hjem til hunden der ikke er vildt begejstret for alt det knald og bang.

Så jeg sidder her og venter på at fyrværkeriet starter (og slutter), og så vil jeg i seng!

Er ikke begejstret for nytår. De sidste 3 år har jeg bare siddet hjemme hos hunden og er gået tidligt i seng...

0
0
Svar på denne tråd

Også her
Forfatter: 
Dato:  31-12-2011 23:58

Her er jeg også alene eller dvs sammen med alle 8 gravsnuder haha

Havde planlagt at være alene da min tæve havde termin i dag så de ellers planlagte gæster måtte forvises til andre gemakker andetsteds i Randers

Min tæve nedkom jo så i mandags i stedet og ville da ikke lade dem alene- moren er heldigvis ligeglad m fyrværkeri og skal da ellers love for der bliver skudt meget mere af her i min lille landsby ude på bøh'eren end der plejer

Haha Lisbeth kan lige se det for mig med en kat der sidder og nedstirer en fordi du har taget dig den frihed at stjæle hendes dyrbareste legetøj -forstår slet ikke du har kunnet sove ;)

VH Heidi

Jeg kan forstå dit indlæg forkert og så beklager jeg,

men mit svar afspejler sig i min fortolkning af dit indlæg.

www.gravsnuderne.dk

Ruhåret standard gravhundehvalpe sælges

0
0
Svar på denne tråd

123456
Forfatter: 
Dato:  01-01-2012 00:00

GODT NYTÅR!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

www.wmgalleri.dk

- GALLERI & DESIGN TIL RYTTEREN -

MALERKURSUS afholdes i foråret! Se på:http://wmgalleri.dk/malerkursus

www.wmroset.dk

Se nærmere oplysninger på Profil

0
0
Svar på denne tråd

Så er det 2012
Forfatter: 
Dato:  01-01-2012 00:02

Og må det nye år blive godt og lykkebringende for alle herinde :)

£isbeth & Baloo

Politicians are like diapers.
They need to be changed often - and for the same reason.

0
0
Svar på denne tråd

vhvhj,nmn
Forfatter: 
Dato:  01-01-2012 00:09

Ja så gik det år også.. just another day..

MARIA

0
0
Svar på denne tråd

hmm...
Forfatter: 
Dato:  01-01-2012 01:21

Jeg er efterhånden ret ligeglad med nytår. Det siger mig ikke så meget; også fordi jeg slet ikke er til alt det dér fest-hurlumhej.

Kl. 16 tog min mor og jeg til Århus for at tilbringe aftenen med min far, som er indlagt på hæmatologisk afdeling. Kl. 9.30-ish kørte vi hjem, så jeg kunne se til at hestene ikke løb sig selv ihjel i panik over fyrværkeriet - no problemos. Min mor tog så på arbejde lidt over midnat, og nu sidder jeg og har lavet lektier, og skal nu snart hente min bror og hans kæreste. Hun har lidt ond i maven... mon det er en anden betegnelse for "fuldesyge"? ;D

2012 kan KUN blive bedre end 2010 og 2011! Bliver det værre, kan jeg lige så godt i graven med det samme

Bissen

... there's a reason

0
0
Svar på denne tråd

Forfatter: 
Dato:  01-01-2012 02:36

Jeg har også været alene hjemme i år (sammen med katten og kaninen ). Det skulle jeg være startet på for flere år siden. Synes at det har været rigtig hyggeligt.

Som Maria skriver længere oppe:

Jeg bliver altid i lidt anti-fest humør nytårsaften. Jeg synes efterhånden det er en stor parmiddag som jeg ikke helt føler mig tilpas med som single. Nytårsaften ender også altid i tøjkrise og dårlig hårdag, så det er meget lettere bare at trække i hyggetøjet og indtage sofaen uden at skulle tænke over hvordan man ser ud.

Syntes at aftenen er skruet op med super høje forventninger, som jeg føler er et pres at leve op til.

Så derfor valgte jeg at blive hjemme i år.

Hilsen Mette

0
0
Svar på denne tråd

Ikke helt alene
Forfatter: 
Dato:  01-01-2012 02:52

Ikke alene...

Men de 2 ældste er ude af døren og skal hentes "engang i nat", lillesønnen er endelig puttet, så manden og jeg har haft en hyggelig "alene-aften".

Så det føles lidt "alene".

Vi er altid hjemme for hunden har panik-angst og skal dopes og derfor siger min samvittighed at han skal være i vante omgivelser, omgivet af "flokken" og vågne op i sin egen kurv.

Hilsen fra

Strit 77

Lyngs My Little Fellow:
-Nu med video!!!

Ledelse: Fortælle sine medarbejdere hvor skabet skal stå
-og derefter motivere dem til selv at flytte det ...
0
0
Svar på denne tråd

Godt og lykkebringende nytår til alle!
Forfatter: 
Dato:  01-01-2012 03:04

Her blevdet en noget underlig dag: Plå, som har været pist væk i flere måneder dukkede op, lidt tynd og sulten men ellers frisk og kælen og meget miijavende.

Desværre har Pølse, Pind og Bisse glemt ham, så han er farlig- Bisse og Pølse gemmer sig, og Pind vil give ham slag.

Anton kan heller ikke lide ham, men han er mere gal.

Han har så ikke glemt Blå, der jog ham hjemmefra, men Blå er helt bange for ham. Og Rommi skærer han ansigter af...

Ikke nogen helt lykkelig genforening!

---

Pyh- og vi spiste lidt for meget fondue.

Kattene fik lidt rejer- i dagensanledning.

---

Mini er skrækslagen for fyrværkerkeri (et godt gemmested er under bordet med den lange dug), som Anton finder dybt underholdende.

De sagde så intet til bordbomber eller champagnepropper, men lyden af en serpentin, der pustes i er MEGET farlig- vide Pind!

---

Pludselig ved 23.00 tiden bankede det på, der stod 4-5 unger, en hund og to herrer. Herrerne var løbet tør for øl, om jeg havde noget, de kunne købe? Så de drog af med 6 Blå Albani (julebryg på dåse- det smager ikke specielt godt), og jeg blev 50 kr rigere. ;-)

Sikke en fest, hvis de allerede var gået død i øl så tidligt!

(Her holdt vi os til rødvin, Irsk Kaffe og boblevin for, vi skal ikke være fulde, når vi fyrer nytårskrudt af. Og jeg holder meget af fyrværkeri- bare ikke kanonslag!).

Det er måske fjollet, når vi kun er to, men her blev pyntet op med guirlander, serpentiner- og masser af snaller fra bordbomberne, det er trods alt kun nytår éen gang om året...

Vi pynter også op til jul, selvom vi i år var tre, så er vi tit kun selv- og det er mest maden, der er vigtig.

Hyggeligt- og relativt fredeligt! (Katzenjammer...)

Mvh Pinny
"En lille fjer kan sagtens blive til overhovedet ingenting."
Rune T. Kidde
0
0
Svar på denne tråd

Alene - og dog
Forfatter: 
Dato:  01-01-2012 08:38

Vi havde huset fuld af gæster i aftes, men pga en giga forkølelse og vedvarende hoste legede jeg Maude kl ca 11 og overlod festen og gæsterne til manden. Det var alligevel børnefamilier så de tog forholdsvis tidligt hjem (kl 01-02).

Så lå jeg ellers bare i min seng og hostede. Rent undtagelsesvis fik den gamle kat lov at komme ind og så lå vi ellers bare der.

Kl 07 gad jeg ikke mere og stod op. Nu vil jeg lave mig noget varm kaffe tror jeg.

Håber snart den møghoste går væk så jeg kan sove lidt om natten.

Mvh Tina

Quality doesn't cost - it pays !

2008 meget velredet Quarter Hoppe til salg.

Direkte datter af World Champion reiner.

http://www.alby-horses.com/

0
0
Svar på denne tråd

Damgaard
Forfatter: 
Dato:  01-01-2012 10:53

Brydder mig ikke om nytår og har egentligt altid mere holdt det for andres skyld end min egen, ja det er forkert.

jo festerne har da været udemærket, men på en eller anden måde, virker det hele så stressende og overvurderet.

Krudtet, brydder jeg mig heller ikke om, men nu har jeg også været ved at blive skudt ned af raketter osv.

I år skulle det være anderledes og bare hyggeligt .

Kæresten og jeg var til spisning spil og hygge hos mine forældre, men tog hjem kl 10, lidt senere end planlagt, for det var så hyggeligt.

Ja tror faktisk det er det dejligste nytår jeg har haft, det var så afslappende og dog stadig rigtigt hyggeligt.

Damgaard

med den firbenede skygge

( Ejer af: Border Collien Shadow, Frieseren Zafira, og Miniature ponzen Mulle)

(Nu også med Katten Cassius)

0
0
Svar på denne tråd

Jeg har
Forfatter: 
Dato:  01-01-2012 12:44

en kusine som er født nytårsaften og hun blev så 18 sidste år ;)

Stor fest 42 mennesker - mig - ædru for jeg skulle naturligvis hjem og kigge til heste og hund lidt over 23 - jeg ville hellere have været hjemme selv om festen var ganske hyggelig :)

/Trine T =)
What We Do in Life Echoes in Eternity.

If opportunity doesn't knock, then build a door.

2-års shetlændervallak sælges.

4-års kat II pintovallak udlån eller salg.

0
0
Svar på denne tråd

Det var jeg også..
Forfatter: 
Dato:  01-01-2012 13:03

... og det generer mig ikke det mindste.

Jeg holdt nytår med katten, der er så sindsygt bange for fyrværkeriet og de mange brag. Vi bor desværre et sted hvor der bliver fyret meget af sådan noget af, men katten kan slet ikke finde ud af at være andre steder end hjemme, så i år havde vi fået en pille af doktor dyr til at tage det værste og det hjalp da lidt på det (hun befandt sig godt nok i hendes gemme skab det meste af aftenen, men hun var trods alt ude og spise og drikke og på bakken 2-3 gange i løbet af aftenen (sidste år nægtede hun kategorisk at forlade sit skab).

Desuden havde jeg lovet lige at tjekke stalden hvor kærestens hest står da den ligger 5 minutter gang fra vores bopæl. Heldigvis var der kun 1 af hestene der ikke var begejstret for fyrværkeriet alle de andre tog det roligt...

Min egen hest var i trygge hænder på hendes opstaldningssted og jeg ved at hun ikke plejer at reagere, så det var jeg helt tryg ved.

Kl. 03.00 kunne jeg så hente kæresten som jeg havde sendt til nytår hos nogle venner :-)

Pia

www.dyretaxi.dk

...................

TOYOTA HILUX MED REG.NR. XJ 97386 EFTERLYSES
(den er stjålet natten til den 23/9)
Se mere på min præsentation under billeder

0
0
Svar på denne tråd

Overskrift
Forfatter: 
Dato:  01-01-2012 13:04

Jeg havde også min første "alene" nytårsaften. "" fordi min kæreste var her, så alene var jeg ikke, men jeg plejer også at være med til størrere fester blandt venner, hvor der skal dresses op og drikkes store mængder alkohol.

Dette var mit første nytår sammen med min kæreste, da jeg sidste år havde planlagt nytår i England, inden jeg mødte min kæreste.

Jeg havde bare sådan en hyggelig aften. Det kunne jeg nemt finde på igen. Vi fik lækker 3-retters menu med god rødvin og så kransekage og boblevand kl. 24. Vi brugte aftenen på at se fjernsyn og slappe af, og selv om bordet var dækket op med alt muligt gejl, var vi selv "normalt" klædt, og spiste i det tempo, vi havde lyst til. F.eks. så vi en episode af en tv-show vi følger mellem hovedretten og desserten, fordi vi var for mætte til at spise mere. Det var så dejligt og afslappende, at man bare kunne gøre det på den måde.

Kl. 24 gik vi så en tur ud på vejen, hvor der var masser af krudt at kigge på. Jeg skyder aldrig selv af. Både fordi jeg er bange for at komme for tæt på det, men også fordi jeg bor i KBH, så der er rigeligt med fyrværkeri at se på uden selv at købe.

Rigtig godt nytår til alle på HN :)

Mvh. Julie

---

VÆRELSE/LEJLIGHED SØGES I SVERIGE, SE HER!

Dansk Oldenborg Avl

Alexia af Vodagergård 28.03.2002-10.11.2008 -Du er savnet!

0
0
Svar på denne tråd

alene af valg
Forfatter: 
Dato:  01-01-2012 14:40

hejsa

I aftes blev også her tilbragt næsten helt alene.

Jeg spiste hos mine forældre, som havde måtte ændre planer i sidste øjeblik og derfor var hjemme, og derfor tog de selv hundene som ellers skulle have holdt mig med selskab.

De sidste 3-4 år har jeg fejret nytår alene, enten med spisning hos forældre eller helt alene, og helt ærligt så nyder jeg det hver gang.

Nytåret siger mig ikke så meget, og denne aften har alt bare været noget møg, må jeg nok indrømme, jeg har stadig store problemer med en depression, der bare ikke vil give slip så let, og dagen igår blev faktisk brugt grædende på sofaen det meste af dagen, og jeg var hurtigt i seng efter at være kommet hjem fra forældrene, dog fik jeg tilbragt en lille times tid online med kæresten og fik talt en del med ham, hvilke thjalp lidt på humøret, men hvor er det godt nok svært ikke at have det godt i sindet og så skulle undvære de dejlige arme omkring en, når man har brug for det, og jeg ved det er utrolig hårdt for ham også, så jeg er nok slem til at holde det inde i alt for lang tid, heldigvis kender han mig vist lidt for godt efterhånden, så det er sjældent jeg får lov til det.

men de andre år har nytårsaften været en rigtig hyggelig affære med to snorkende hunde i køkkenet, noget lækkert mad og nogle gode film i tv.

mvh

Mie

RIP Smukke Fadligt marts 1990 - februar 2011

Nu kun med Miss Jay og Dagirr ox, men Jay har termin 9. februar 2012, så glæder mig så meget til den tid :)

0
0
Svar på denne tråd

Både og..
Forfatter: 
Dato:  01-01-2012 15:02

Altså min mand og datter på 6 måneder, samt hunden og katten var her.. vi lavede en lækker 4 retters menu og hyggede os og så fyrværkeri fra altanen, hverken baby eller dyr blev bange, faktisk stod hunden med forpoterne oppe på altan kanten og fulgte godt med :-)

Hilsen Signe Og guld klumperne Karolina (datter) og Emma (guldhest)

Skøn 5 års fjordhoppe sælges, evt udlån eller afbetaling.. skriv PB for yderligere info..

0
0
Svar på denne tråd

overskrift
Forfatter: 
Dato:  02-01-2012 20:10

Ja vi holdt så fest, men det var sgu ikke lutter idyl. Vi havde inviteret 10 mennesker.

Blandt de 10 var en fyr fra sjælland og en pige fra jylland. De 2 mødte hinanden første gang for et par mdr siden til et andet arrangement. Han har så skrevet til hende pænt meget i de 2 mdr. Så han troede jo at han skulle score til nytår. Hun var dog ikke interesseret. Hun faldt så i snak med en anden fyr da de havde samme interesse og hele aftenen gik ham den anden og bitchede over det.Pludselig eksploderede han så kaldte hende en so og en luder, kaldte fyren en homo og lovede ham tæv,her nåede jeg så min grænse og bad ham tage sine ting og forlade mit hus. Da han gjorde dette smækkede han døren så hårdt at han smadrede ruderne i hoveddøren.

Resten af festen var pænt ødelagt.

Vores bord.

Hvis du ikke kan lide at høre min mening..

så lad da for pokker være med at spørge!

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider