Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Hyggesnak

Simcity 4
Forfatter: 
Dato:  31-12-2011 15:33

Hej alle i kloge hoveder

Jeg har brug for jeres hjælp.

Jeg har købt Simcity 4 og vil rigig gerne installere det, så jeg kan komme igang med at spille.

Når jeg putter skiven i drevet starter den op som den skal. Der åbner en side hvor jeg skal skrive koden som står bag på brugsanvisningen over spillet. Så langt så godt. Men når jeg så skriver koden, svarer den tilbage at koden er forkert! Jeg har prøvet at skrive koden flere gange, men får hver gang det samme svar .

Hvad skal jeg gøre ? Indrømmer gerne at det kan være en "fejl 40"

Hilsen Mette

0
0
Svar på denne tråd

caps lock...?
Forfatter: 
Dato:  31-12-2011 22:04

Er du sikker på at du skriver med store bogstaver?

0
0
Svar på denne tråd

Forfatter: 
Dato:  01-01-2012 02:24

Ja, jeg er helt sikker på at det er med store bogstaver.

Jeg havde først et andet simcity 4 der gjorde det samme. Der fik jeg begge mine børn til at tjekke om jeg havde skrevet forkert eller lavet en anden fejl. De bekræftede, at jeg havde skrevet rigtigt. Jeg fik det spil byttet, men nu sker det samme. Derfor tænkte jeg at det måske var mig der lavede en fejl

Men jeg putter skiven i, den spørger om jeg vil åbne og det vil jeg jo gerne, der dukker en side op med 5 tomme felter hvori der er plads til 4 tegn. Når de første 4 tegn er skrevet, hopper den selv videre til næste felt.

Det kan umiddelbart ikke gøres forkert, eller . . .

Venlig hisen Mette

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider