Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Hyggesnak

Skal det sendes med ind til passet?
Forfatter: 
Dato:  30-12-2011 18:42
Ja ja, nu var jeg jo selv én af dem der var ude i rigtig god tid, og det sidste år har været en smule træt af de indlæg der blev ved at komme omkring hestepasset...

Men, skæbnen ville så jeg netop har købt endnu en hest, uden pas vel at mærke. Men dyrlæge kom selvfølgelig ud inden og ordnede papirer og chipmærkning. Så efter jeg skrev under skal det hele bar sendes ind nu.. Og her kommer mit spørgsmål, på papirerne er der jo sat en label på med chipnr. Samtidig har jeg fået en lille lap med, med 3 mere af disse label'er. Det fik jeg ikke på min første hest, staldejer/veninde er sikker på jeg selv skal beholde dem, som en reserve indtil passet kommer. Jeg er dog ret i tvivl, for ville mene de ekstra skulle klistres i passet og derfor sendes med papirene nu??? Help, Anyone? På forhånd tak! :)
0
0
Svar på denne tråd

123456
Forfatter: 
Dato:  30-12-2011 19:37

Hvorfor sender du så ikke et enkelt mærke med, så er du på den sikre side, og så har du stadig 2 tilbage...

0
0
Svar på denne tråd

123456
Forfatter: 
Dato:  30-12-2011 19:40

Jeg beholdt mine 3 ekstra - der var ikke noget med at de manglede dem.

Gitte

Memento mori

0
0
Svar på denne tråd

chip..
Forfatter: 
Dato:  30-12-2011 19:50

jeg tænkte præcist det samme som dig da jeg skulle sende pas ind, kunne nemlig ikke finde noget som helst skrevet om det.

jeg sende alle ekstra chip nr. med, så går ud fra jeg bare får dem retur igen hvis de ikke skal bruges.

syntes der har været mange spørgsmål og tvivl angående det med de pas, men har heldigvis kunne få svar på det meste her

0
0
Svar på denne tråd

6 tegn
Forfatter: 
Dato:  30-12-2011 19:50

Fantastisk.. Tak for svar begge to :)

0
0
Svar på denne tråd

6 tegn
Forfatter: 
Dato:  30-12-2011 19:53

Maja, der kom du mig lige i forkøbet inden jeg svarede :) Så tror jeg alligevel jeg sender et af de ekstra labels med ind, for at være sikker.

0
0
Svar på denne tråd

ikke nødvendigt
Forfatter: 
Dato:  30-12-2011 21:44

De skriver chipnummeret ind i passet, så hvis det står på de andre papirer er det ikke neødvendigt at sende med :)

0
0
Svar på denne tråd

fdsgfdsgd
Forfatter: 
Dato:  31-12-2011 10:19

Du skal ikke sende de ekstra labels med ind.

Du skal bare selv sætte en labels i passet når det kommer.

Tanja

0
0
Svar på denne tråd

Som Hopalong skriver
Forfatter: 
Dato:  31-12-2011 12:22

Chipnummeret bliver skrevet i passet, når det bliver lavet. Så du skal bare gemme de ekstra numre til anden brug.

Mvh. Charlotte

Züchten heißt denken in Generationen

Sælges:

Lille allround-vallak

Super dressurhingsteføl

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider