Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Hyggesnak

 Pas på svindel!
Forfatter: 
Dato:  21-07-2011 18:29

Jeg har haft søgt et Rambo protector dækken her på HN. Jeg blev efter et par dage kontaktet af en "Jeanette Andersen" som sagde hun havde et til salg. Hun henvendte sig via mail, og vi blev hurtigt enige om pris. Hun bad mig derefter om at overføre pengene til hendes konto i Danske Bank, Billund. Jeg har derefter intet hørt! Hun gav mig både adresse og tlf nr, men man kan ikke spore hende på nettet og det er et falsk nr hun har oplyst mig.

Grunden til jeg skriver herinde er, at jeg efter nogen søgen på nettet, har fundet frem til en person som har haft gjort det samme for nogle år tilbage. Og hun udgiver sig for at hedde det samme - Jeanette Andersen fra Billund! Det ville da vær utrolig dumt at gøre det samme igen, men jeg vil gerne høre fra folk herinde som har prøvet det samme eller var "ofre" fra den tidligere episode.


Mvh

Stine

0
0
Svar på denne tråd
 
 overskrift..
Forfatter: 
Dato:  21-07-2011 18:50

det er ganske enkelt - du mangler de som tyveri og giver politiet hende kontonummer - så skal hun nok blive fundet ;) men det er super ærgeligt.


hilsen sofia.

med hestene Chamieka, Lucifer, Katika, Sir Lanselot. :D

og udlånt Carylein og Chanell ;)

0
0
Svar på denne tråd
 
 *******
Forfatter: 
Dato:  21-07-2011 18:56

Og er du sikker på man "bare" kan det?

0
0
Svar på denne tråd
 
 stine-..
Forfatter: 
Dato:  21-07-2011 19:18

send mig lige en pb med de oplysninger du har på hende.

er selv engang blevet snydt da jeg overførte penge for en sadel. Alt hvad jeg havde var en mailadresse, men det var nok til at finde vedkommende.


Ja, jeg fik mine penge tilbage!


Nu med guldhesten Brødsgårds Leander!

0
0
Svar på denne tråd
 
 ******
Forfatter: 
Dato:  21-07-2011 19:34

Kate ?Naia?: Jeg har sendt dig en PB. :-)

0
0
Svar på denne tråd
 
 jeg...
Forfatter: 
Dato:  22-07-2011 10:17

Jeg er også for nylig blevet snydt inde på hestegalleri,

hun er blevet meldt til politiet, jeg går og afventer svar..
Det er godt nok ikke flere tusind kroner det drejer sig om meeeen lidt har også ret hvis man ikke har så meget!


Og man blive da pludselig virkelig forsigtig ved at handle "privat" på nettet.. (bankoverførsel)



ღ Jose & Raffe ღ
.
- Det kommer ikke an på størrelsen -
Men gørelsen!
www.joseograffe.dk
0
0
Svar på denne tråd
 
 overskrift..
Forfatter: 
Dato:  22-07-2011 10:22

det tog lidt tid fpr politiet - men jeg fik mine penge tilage ved at gøre sådan.


hilsen sofia.

med hestene Chamieka, Lucifer, Katika, Sir Lanselot. :D

og udlånt Carylein og Chanell ;)

0
0
Svar på denne tråd
 
 Bedrageri
Forfatter: 
Dato:  09-08-2011 11:06

Jeg blev snydt af hende for år tilbage og fik en dom på hende men hun insolvent så det nytter ikke noget. Der er kun en ting at gøre hvis man ikke vil snydes og det er at handle direkte. Hvis man vil købe en brugt sadel er det da også en god ide at prøve den på hesten inden man handler. Kan det ikke lade sig gøre pga afstande må man finde en anden sadel med mindre man vil snydes. Det er vist hvad jeg læret af at miste 4.000,- og jeg var heldig for der var nogen af dem jeg lagde sag an sammen med som havde mistet 12.000,-

0
0
Svar på denne tråd
 
 Vær opmærksom på....
Forfatter: 
Dato:  09-08-2011 13:11

... at der ligger en nyhed på forsiden, der handler netop om denne person. Nyheden har som overskrift noget i stil med "Manges penge ender i sort hul..." - dér står hvad man gør, hvis man har været i kløerne på hende.


Hilsen Sif


Det er sjovt at tage fjordheste alvorligt




0
0
Svar på denne tråd
 
 ??????????????
Forfatter: 
Dato:  09-08-2011 13:16

hun er da vist end,rigtigt gammel kending,

der ligge en tråd om hende der er oprettet fra 2002


stald Ventrup.

os med springerne

0
0
Svar på denne tråd
 
 123456
Forfatter: 
Dato:  09-08-2011 17:13

Nå, er hun nu i gang igen... Hun kostede mig nogle dyre lærepenge da jeg var 17 år gammel (er 25 nu.)

Håber virkelig ikke, andre falder i, for som Helle skriver, så så jeg heller ikke skyggen af mine penge på trods af dom i sagen - Pengene var jo længe væk.


Damen kan virkelig snakke for sin syge moster for at vække sympati hos sine ofre, men det er løgn og latin hele vejen igennem.


Pas nu på jeres penge og lad være med at stole på sælgere, i ikke kender


Rose - og Kongejordens Cardiff


http://equinitis.wordpress.com - Et hestesite i udbrud!

0
0
Svar på denne tråd
 
 Uha... uha...
Forfatter: 
Dato:  10-08-2011 07:48

Jeg troede slet, slet ikke det var så omfattende...


Jeg er selv blevet snydt af hende, men jeg er så den person som bliver omtalt i en anden tråd - personen der mødte op på hendes adresse og fine alle mine penge tilbage.

(købte en trense i starten af juni/juli måned 2011)


Hvor er jeg glad for vi valgte at dreje sagen på den måde, vi havde et erinde i jylland få dage efter... nogle gange kan man have lov til at være heldig!


Held og lykke til alle jer andre...



Team Dandanel

"Hva folk ikke ved, har de ikke ondt af :-) "

Med hestene
Yatzie Dandanel 28-05-10 e. De Noir
High-Line Dandanel 08-04-08 e. Hotline

Yesica 18-05-95 e. Red Fern - Schwedengruss

0
0
Svar på denne tråd
 
 6 tegn
Forfatter: 
Dato:  10-08-2011 21:36

Jeg fatter ikke hvordan hun kan få lov til at blive ved?? Der er tråde helt tilbage fra 2002 om hende!

Altså, får hun bare en dom og fortsætter igen bagefter!? Det er jo sygt, kan politiet slet ikke gøre noget? :s hun bliver jo tydeligvis ved!

0
0
Svar på denne tråd
 
 ikke også jer
Forfatter: 
Dato:  11-08-2011 22:05

Hej alle


Jeg har 2 forskellige emails på hende, og en mobilnummer, som dog ikke eksistere.


Jeg er ikke blevet kontaktet her over, men over Hestegalleri, idet jeg søgte en OS trensen str. 1 i brun, hun henvendte sig til mig og sagde at det var hendes veninde som havde fået aflivet sin hest og hun ville derfor gerne af med sin brune venedig trense, og spurgte så efter min mail.


Hun sendte mig også en mail, veninden, dog med samme navn, og der var vedhæftet et billede af den, samt en rigtig sørgelig historie omkring hvor hårdt det var at komme af med hesten.

Der var så blot det problem, at billedet som var venhæftet, det var et billede fra min venindes fotoalbum, af en trense som jeg allerede havde købt, så kunne jo genkende alt ved billedet, og konfronterede hende så med det, både over mail og via pb på HG, på mail hørte jeg intet, men over PB på HG hørte jeg en del, hun beklagede og kom med en masse søforklaringer, og opgavn mig endnu en mail, fordi hun gerne ville se hvilket billede det var jeg havde genkendt.


senere hørte jeg så intet fra hende. men jeg har stadig alle de mails der er røget frem og tilbage, så hvis der er nogen der ved hvor man kan smide anmeldelsen ind og der vil blive hørt på det, så sender jeg gerne alt hvad jeg har gemt.


og så vil jeg gerne sende min dybeste sympati til alle jer der ikke har været lige så heldige som jeg til at opdage det inden at det var for sent. :o(

Kan virkelig ikke forstå at nogen kan gøre den slags.


Håber så inderligt at der er nogen som vil gøre noget ved det, eller i det mindste forsøge at gøre noget.


0
0
Svar på denne tråd
 
 ******
Forfatter: 
Dato:  14-08-2011 21:14

Jeg synes det er utroligt hun kan få lov til at blive ved med at snyde, og især fordi hun er blevet meldt til politiet så mange gange!

For at det ikke skal være løgn, så ringede hun til mig kort efter jeg havde sat denne tråd på, og sagde at hendes veninde havde set at hun var "eftersøgt" på HN! Det har jo tydeligvis ikke været hendes veninde der har set det, men hende selv. Jeg konfronterede så det hele med hende og hun kom med den ene løgn efter den anden! Til sidst havde hun ikke flere løgne og indrømmede at hun snød folk og havde gjort det i lang tid! Og hun lovede at hun ville overføre mine penge tilbage, men nej, ingen penge set.

Efter jeg har læst om så mange der er blevet snydt af hende, så kunne jeg godt tænke mig at høre fra ALLE som er blevet snydt og melde hende til et forbrugerprogram! Jeg synes simpelthen det er for sindsygt at hun kan gøre det igen og igen uden at der sker noget. Hun skal åbenbart ha det på den hårde måde, ellers vil hun bare fortsætte i samme stil lang tid endnu.

Da jeg ringede til politiet i Billund, der vidste de udemærket hvem hun var, og det er åbenbart ikke kun rideudstyr hun snyder med, det er også ting som iPads osv. Hun skal simpelthen stoppes!

0
0
Svar på denne tråd
 
 hmmm.....
Forfatter: 
Dato:  14-08-2011 23:12

Gad vide om ikke told og skat også gerne vil have en snak med hende ... om hendes ekstra indtjening for det må da efterhånden blive til en hel del.


Jeg forstår ikke at politiet ikke tager det mere seriøst for sådan en studehandler må da være endt i deres register. Hvis hun også er dømt så kan jeg livligt forstille mig en meget plettet straffeattest. FØJ siger jeg bare.


Har ondt af jer som er blevet snyd, heldigvis findes der stadig ærlige mennesker at handle med på nettet og jeg har været så heldig KUN at have handlet med sådan nogen.


...Paint my dream...

0
0
Svar på denne tråd
 
 Ang. Jeanette Andersen
Forfatter: 
Dato:  16-10-2011 22:26

Hej.

Så hoppede jeg sgu lige i fælden, med begge ben. ØV!

Jeg vil så lige høre herinde, om nogen ved hvor hun har sin hest henne? En Frieser ved navn Imke Piaff.

For den må jo evt have mine dækkener på, som jeg sendte til hende, og skulle så have modtaget noget i bytte. Som jeg nok aldrig får at se.


Øv, hvor er jeg bare vred lige nu.

Og så fandt jeg lige nyheden herinde på HN frem igen, og der står man skal kontakte deres support. Hvor finder jeg det henne?



Mvh. Camilla Søe

- Cor-Z Casiz

0
0
Svar på denne tråd
 
 hfiahfppåf
Forfatter: 
Dato:  16-10-2011 22:50

Gad vide om billund politi har en afdeling kun til hende. da hun snyder hele tiden. heldigvis er jeg ikke blevte snydt. Men ser hele tiden at folk er blevet snydt af hende.


Hun har lige snydt en på HG og hun er blevet spottet der, hvor hun angiveligt har en låne hest også..


Mette Bang Christensen

hende der laver smykker af hestehår

og ejer af Islænderen Röskva fra Baverslund


0
0
Svar på denne tråd
 
 Jeps, det er mig
Forfatter: 
Dato:  16-10-2011 22:56

Det er mig som er blevet snydt på HG. Fatter ikk at nogen har samvittighed til det. Men hun må jo, som en siger i tråden på HG være psykisk syg.


Mvh. Camilla Søe

- Cor-Z Casiz

0
0
Svar på denne tråd
 
 overskrift
Forfatter: 
Dato:  17-10-2011 09:50

godt jeg lige fik læst den her tråd.


Jeg er faktisk ved at bytte med hende, mangler kun at godkende byttehandlen, men glemmer jeg da bare alt op.


Ja hun har en hest oprettet inde på hg med en frieser.

Hun har masser af lækkert udstyr til salg, og ønsker at bytte det for dækner.




opstaldning i vester skerninge tilbydes.


En ledig plads i løsdriften og en ledig boks haves.


vi har mindre ridehus og ridebane, gode turmuligheder, og springbane+militarybane kommer.

0
0
Svar på denne tråd
 
 Jeanette
Forfatter: 
Dato:  17-10-2011 11:10
Jeg kører derned i dag. Hun har skrevet at hun sætter mine ting i en barnevogn udenfor lejligheden, med tingene og 100 kr. Så nu må vi se om det holder stik.


Mvh. Camilla Søe

- Cor-Z Casiz

0
0
Svar på denne tråd
 
 Jeanette
Forfatter: 
Dato:  18-10-2011 19:37

Hej Allesammen.
I går kørte jeg en lille tur til Billund, hvor hun havde skrevet at hun ville stille mine ting + 120,- ud i en sort sæk, så jeg kunne hente dem. Hun turde self ikke mødes med mig, så derfor satte hun det bare udenfor. Jeg fik mine ting + 120,- som jeg havde brugt på at sende til hende.

Så jeg vil opfordre alle til at møde op hos hende og forlange det de har betalt i porto tilbage, da hun jo så vil tabe penge på at snyde folk.



Mvh. Camilla Søe

- Cor-Z Casiz

0
0
Svar på denne tråd
 
 Svindel
Forfatter: 
Dato:  18-10-2011 19:50

Søe ?Cor-z Casiz?:



Med skovhestene Bellotino og Donatello og kattene Albert og Amalie

Bokse ledige i 8330

0
0
Svar på denne tråd
 
 6 tegn
Forfatter: 
Dato:  18-10-2011 21:39

husk at lægge evt. benzinpenge til. Til turen for at hente tingene igen


Belinda


" selv den længste rejse starter med et skridt"

Dalai Lama



Hav en hyggelig aften med veninderne, book et partylite homeparty. Skriv for mere info ...

0
0
Svar på denne tråd
 
 Utroligt
Forfatter: 
Dato:  19-10-2011 08:39

Det er så ikke første gang jeg læser om den kvinde, utroligt at hun ufortrødent bare fortsætter.


Oplevede det samme med undervisning en gang, én jeg faktisk ovenikøbet troede jeg kendte rigtig godt. Hun skulle angiveligt være Grand prixrytter og der var nærmest ikke de heste og de klasser hun ikke havde startet, hun havde enda været på noget ungdomslandshold for mange år siden og jeg bare tænkte waaauw.


Jeg nåede og få undervisning ca. 10 gange på et år, for der var mange ting i vejen i hendes liv og en masse aflysniger og undskyldninger hele tiden. Jeg betalte fuld pris som alle andre (uden kvittering). Hun "levede" af at undervise, havde hjemmeside, hvor hun reklamerede osv, hun reklamerede enda for andre som Grand Prixrytter (foder mm.), sagen er bare at damen ALDRIG har redet Grand prix eller været i nærheden af det, hun har en enkelt gang redet Mb0 på den hest farmand købte til hende, som var uddannet!!


Altså har hun ikke redet på et ret meget højere plan end jeg selv. Det hele lød eller så godt, når hun fortalte og snakkede, men som en anden træner sagde til mig bagefter, så kan vi alle læse en masse fine bøger, det er ikke en skid værd hvis vedkommende ikke kan udføre det i praksis. Og det har han bare så evig ret i! Hun har heller ikke personligt præsteret en skid, hun lyver derimod om alle sine præstationer, uddannelse mm..


Støder jævnligt på hende i forskellige sammenhænge og er ved at brække mig over og høre på hendes løgnhistorier, for jeg kender hende så godt gennem mange år, at jeg ved hvornår hun lyver. Hun er så pinlig og nogle gange får jeg lyst at sige noget til folk, men hun er så god til at manipulere med folk og har et h.... temperament, så gider sku ikke være bussemand for hende, det har jeg været en gang for meget eller to i anden anledning. Må bare trække på smilebåndet og ryste på hovedet...


Hun underviser også stadig rundt omkring, da hun har brug for at suplere sin "indkomst", og kan faktsisk godt blive lidt gal over at godtroende mennesker betaler for hendes manglende viden og ekspertise. Vi andre kan sku også godt tage ud og rette på folks opstilling for 150 kr. sort for en halv times undervisning og fyre en røverhistorie af:-(((


Syntes det er SÅ fejt over for velmenende ryttere:o(


Kh. Søs

0
0
Svar på denne tråd
 
 Jeanette Andersen
Forfatter: 
Dato:  19-10-2011 09:10

Er hende Jeanette førtidspensionist og har en dårlig arm???

Spørger, da jeg kender til en Jeanette i Billund området, som er førtidspensionist og har dårlig arm, desværre kan jeg ikke huske efternavn på hende.

Men kunne nemlig godt tro at det var hende.


0
0
Svar på denne tråd
 
 hmmmmmmmmmmmm
Forfatter: 
Dato:  19-10-2011 12:43

Som én skriver herinde, så kunne man da godt samle alle tråde, info, personer involverede og så skrive til Operation X eller et andet tv-program, der lever af disse typer.



0
0
Svar på denne tråd
 
 Sommersmil
Forfatter: 
Dato:  19-10-2011 16:54
Sjovt. Lige netop den tanke har jeg også tænkt.

Mvh. Camilla Søe

- Cor-Z Casiz

0
0
Svar på denne tråd
 
 Desværre
Forfatter: 
Dato:  28-12-2011 11:02

jeg er en af dem der har sendt hende ting som vi skulle bytte med, desværre modtog jeg aldrig noget igen og ved nu hvorfor....desværre igen har jeg mistet for 800 kr udstyr;(

Bare så øv at hun ødelægger økonomi og handler for andre.


TanjaRenee Fink Kristensen.

Ulvehøj

Vild med mine heste og hunde

0
0
Svar på denne tråd
 
 Jeanette
Forfatter: 
Dato:  28-12-2011 11:35

Jeg opdagede heldigvis også at hun havde gang i noget svindel inden handlen blev gennemført.

Jeg manglede lidt akut nogle boots til min hest, fordi jeg havde købt en forkert størrelse. Jeg søgte derfor at bytte til samme boots et nr større.

Jeanette kontakter mig over pb på hestegalleri kort efter, og skriver at hun gerne vil bytte, da hun har nummeret større.

Vi skriver lidt frem og tilbage, og jeg ender med at spørge hende om vi ikke kan aftale at jeg kører hjem til hende, og så kan vi bytte med det samme. Men ifølge hende havde hun meget travlt, skulle på forretningsrejse, til møde og alverdens andre undskyldninger.

Her blev jeg mistænksom og valgte ikke at handle med hende. Hun blev meldt til hg, og det viste sig at hun var blevet meldt mange gange, så hendes (ene)profil blev slettet.

 

Utroligt at det fortsætter


*Winnie & Falcon*

 

0
0
Svar på denne tråd
 
 Bortgået
Forfatter: 
Dato:  29-12-2011 02:24

Jeg skal for en god orden skyld oplyse om, at Jeanette den 25. december er revet bort fra os. På familiens vegne

0
0
Svar på denne tråd
 
 Dødsfald
Forfatter: 
Dato:  29-12-2011 02:39

Jeg kan endvidere sige, at der er tale om flere forskellige personer i denne tråd - og der ikke er tale om en og samme person.

Bamselines forsøg på tilsværtning af en anden person - må jeg må det kraftigste tage afstand fra - da det ikke drejer sig om selvsamme person som min svigerinde.

Jeg kan oplyse om, at Jeanette var alvorlig psykisk syg.

0
0
Svar på denne tråd
 
 Claus75
Forfatter: 
Dato:  29-12-2011 09:38

 

Vil det sige at der er tale om flere "Jeanetteér" i samme by som laver/lavede samme svindelnummer ??

 


Baltic Child Protection

STØTTER BØRNEHJEM OG FATTIGE FAMILIER I LITAUEN.

SPONSOR SØGES TIL AT FRAGTE TØJ/TING FRA

RINGSTED TIL ODENSE.

www.guloggratis.dk/diverse/onskes-

gratis/annonce/13386686

 

 

0
0
Svar på denne tråd
 
 Pipfugl
Forfatter: 
Dato:  29-12-2011 09:56

pipfugl,

Det skal jeg lade være uvist, om de kom fra samme by.

Jeg kan kun sige, at min svigerinde ikke var i stand til at gennemføre nogen form for undervisning. Hendes far har heller ikke givet hende nogen hest, da min svigerinde altså var en 43 årige kvinde. Hun var ikke i stand til at lave en hjemmeside.

Så inden I taler om OperationX og etc - så skal I måske nok se på, at nogen bare skriver i trådene for at få lidt opmærksomhed.

Jeg kan fortælle, at politiet tog henvendelserne alvorligt vedr. min svigerinde - så det er altså også noget pjat.

Men jeg er også dybt forundret over, at folk ikke prøver bare at sætte sig lidt ind i, hvordan man handler sikkert på nettet - fordi hun har godt nok haft let spil herinde - ikke at det legitimer det - men I skal tænke jer godt om, der er mange fuskere derude.

I familien prøver vi på at bearbejde sorgen og savnet (der er mindre børn!)...jeg vil anbefale, at I respekter dette.

I sidste ende kan det være en tråd som denne, som gjorde at min svigerindes liv endte, som det gjorde.

0
0
Svar på denne tråd
 
 right....
Forfatter: 
Dato:  29-12-2011 10:02

 

Så nu skal det tørres af på alle dem hun har svindlet, at hendes liv er slut???


Mvh Louise.

 

Gratis tur/hyggepart ved Slangerup/Gørløse

- se HER

 

 

 

Traver Action Speed

 

Welsh M. Meraviglioso Hello Cavallino

 

 

 

 

1
0
Svar på denne tråd
 
 Louise
Forfatter: 
Dato:  29-12-2011 10:14

Louise,

 

Der er ikke nogen, som prøver på at tørre noget af nogen steder. Nu taler du vist, som du har forstand til.

Jeg prøver på ingen måde at legitimere, hvad min svigerinde har gjort - og det tager jeg dybt afstand fra!

Jeg siger bare, at man måske skal prøve at tænke sig en kende om, inden man smider oplysninger op i et offentligt medier med personers nævnelse.

Hvis man føler sig snydt kan man sørge for at anmelde vedkommende herinde og andre steder - og man kan lave en anmeldelse til politiet. Det er den rigtige vej.

0
0
Svar på denne tråd
 
 øh nej
Forfatter: 
Dato:  29-12-2011 10:18

 

Det er dig selv der skriver:

 

I sidste ende kan det være en tråd som denne, som gjorde at min svigerindes liv endte, som det gjorde.

 

Hvis dét ikke er at give diverse brugere herinde skylden for at damen er borte, så ved jeg ikke hvad det er.

 

Skam dig at prøve at give de svindlede dårlig samvittighed.

Der er kun én her der skal have dårlig samvittighed og det er Jeanette!

 


Mvh Louise.

 

Gratis tur/hyggepart ved Slangerup/Gørløse

- se HER

 

 

 

Traver Action Speed

 

Welsh M. Meraviglioso Hello Cavallino

 

 

 

 

1
0
Svar på denne tråd
 
 Louise
Forfatter: 
Dato:  29-12-2011 10:33

Louise,

Når jeg skriver: "du taler vist som du har forstand til" - skal det forstås som, at du prøver på at lægge ordene i munden på mig

Som jeg giver indtryk af i mit indlæg, så kender jeg ikke bevæggrunden til, at min svigerinde ikke er her mere - men jeg tror ikke, at hun kunne overskue det hele mere. Denne tråd indgår altså i helheden, om du vil det eller ej.

Jeg vil ikke give NOGEN dårlig samvittighed - men jeg beder bare om en selvrensagelse på den måde, som I debatere på herinde. Jeg kan bare se, at en fjer er blevet til flere høns i denne her tråd.

0
0
Svar på denne tråd
 
 Bom bom
Forfatter: 
Dato:  29-12-2011 10:46

Hmmmm.....siger jeg bare....Hvem er du Claus75? Det her lugter langt væk!!


Med venlig hilsen Carina....

0
0
Svar på denne tråd
 
 11111111111111
Forfatter: 
Dato:  29-12-2011 10:46

først en gang vil jeg sige det er trist at din svigerinde var syg og at hun valgte som hun gjore, det er kun gisninger som hvad årsagen til valget var.

 

men jeg vil så sige at hun stadigvæk ikke havde lov til at begå de respektive handlinger som hun har udført over for div brugere af salgssiden/bytte.

 

man er ansvarlig for sine handlinger så længe man ikke er gjort umyndig og hvis i havde kendskab som familie til hendes div handler og bytte projekter må man da skride ind både for at hjælpe personen og give personen en forståelse af at det er forkert det kan man godt forstå selv om man er syg, er man så syg som din svigerinde åbenbart har været så kan jeg ikke forstå at i ikke har holdt lidt øje med hendes foretagende og hjulpet hende med at betale pengene tilbage

 

 

kondolans til jer

 

anette

1
0
Svar på denne tråd
 
 denne tråd?
Forfatter: 
Dato:  29-12-2011 10:48

 

Denne tråd??

 

Der går tråde tilbage til 2002(!!!) om din svigerindes opførsel og svindelnumre!

 

Der står med store røde bogstaver på markedspladsen at man skal holde sig væk fra denne Jeanette.

 

Havde hun ikke lavet disse numre med så mange mennesker, så ville disse tråde ikke være nødvendige.

 

Men jeg glæder mig over at andre ikke bliver svindlet mere.

 

At I andre så står tilbage med sorgen, ja det er jeg da ked af på jeres vegne, men når man ikke kan opføre sig pænt (psykisk syg eller ej) så bliver man nævnt i fora som disse.

Længere er den ikke.

 

 

 

 

 

 


Mvh Louise.

 

Gratis tur/hyggepart ved Slangerup/Gørløse

- se HER

 

 

 

Traver Action Speed

 

Welsh M. Meraviglioso Hello Cavallino

 

 

 

 

0
0
Svar på denne tråd
 
 Svindel
Forfatter: 
Dato:  29-12-2011 10:48

Er det bare mig der syntes at det er pudsigt at der er en som kender til sin svigerindes svindel herinde?

Jeg er blevet snydt for så mange penge og har hørt så mange løgne fra den dame at jeg tiltror hende meget!

0
0
Svar på denne tråd
 
 Helle ET
Forfatter: 
Dato:  29-12-2011 10:54

Helle,

Jeg synes bare, at du skal gå ind på følgende link:

www.afdoede.dk/ index.php?page=visanno...1096771950

Jeg kender til hendes svindel, da jeg er gået aktivt ind for at hjælpe hende i forbindelse med at politiet faktisk reagerede i august måned.

Jeg var ikke viden om, at hun forsatte efter da - men det viser mig blot, hvor langt min svigerinde har været ude. De oplysninger bliver ligeledes forelagt politiet, når den rette kontaktperson er tilbage fra juleferie efter nytår.

0
0
Svar på denne tråd
 
 tralala
Forfatter: 
Dato:  29-12-2011 10:56

Helle, hvis jeg husker ret, kom hendes mor og også lige pludselig ind i en af de gamle tråde og beklagede datterens snyd og hvad har vi...det var det pureste opspind fra svindleren selv....


Med venlig hilsen Carina....

0
0
Svar på denne tråd
 
 Linket
Forfatter: 
Dato:  29-12-2011 10:57

virker ikke....


Med venlig hilsen Carina....

0
0
Svar på denne tråd
 
 Anette
Forfatter: 
Dato:  29-12-2011 10:59

Anette,

Tak for kondolancen - og nej det er BESTEMT ikke i orden, det Jeanette lavede...og jeg er også ked af, at det gik ud over så mange.

Som der rigtig nok skrives, så er man selv ansvarlig for sine gerninger.

0
0
Svar på denne tråd
 
 afdød.dk
Forfatter: 
Dato:  29-12-2011 11:01

Alderminde,

 

så gå ind på afdød.dk og gik efter i Billund området

0
0
Svar på denne tråd
 
 Anette
Forfatter: 
Dato:  29-12-2011 11:08

Anette,

 

Du kan tro, at vi har reageret...det vil politiet kunne give dig vished om.

Men selv en psykisk syg er ikke umyndiggjort

Jeg er glad for, at der ikke er flere, som snydes af min svigerinde - men I skal passe på andre, fordi der er mange der ude.

Nu vil jeg afstå mig fra at kommentere mere i denne tråd og koncentrer mig om min familie og få Jeanette herfra på den bedst mulige måde.

Jeg beklager hendes gerninger endnu engang - men jeg er ikke ansvarlig for dem

0
0
Svar på denne tråd
 
 ude af
Forfatter: 
Dato:  29-12-2011 11:13

Man ved snart ikke hvad man skal tro om denne person. Tænk at finde en dødannonce der matcher og så kan man stadig være i tvivl. Det siger vist noget om hvor mange "krumspring" den svindler har foretaget sig gennem tiden, for at snyde uskyldige.

 

 

 

Og det er da usmageligt at lægge en tråd som denne til grund for hendes død. Godt nok er det synd for familien, men når den første sorg har lagt sig, så er det vist tid at kigge indad.

 

 

 

En dødsannoce på en Jeanette Andersen, Billund.

 

 

 

 

www.afdoede.dk/ index.php?page=visanno...1096771950

 

 

 


Mvh Tina


R.I.P

Turpin 20.05.1996 - 28.07.2002

Calle 28.04.1998 - 02.04.2010


"When a loved one becomes a memory,

memory becomes a treasure."

0
0
Svar på denne tråd
 
 Annoncen....
Forfatter: 
Dato:  29-12-2011 11:21

...ja, jeg fandt den også...

 

Og på forhånd for min næste udtalelse: undskyld undskyld undskyld til familien, hvis denne findes og det er rigtigt, hun er død.....MEN....det virker meget nemt at oprette en annonce på den side....og har man både politi og et hav af mennesker efter sig, man har snydt, er det da en hurtig måde at komme ud af sin knibe på....Og hun har jo før været gået 'i hi' mange år af gangen.

 

Hvornår er der nogen der sidst har været i kontakt med hende? Af dem der er blevet snydt eller har været lige ved?


Med venlig hilsen Carina....

0
0
Svar på denne tråd
 
 min søster
Forfatter: 
Dato:  29-12-2011 11:33

Jeg havde ellers sagt til mig selv, at jeg ikke ville gå ind i denne diskution om min afdøde søster Jeanette´s gøren og laden. Men når jeg nu ser, hvor megen tvivl I tilsyneladende har om, om hun reelt er død eller om det bare er endnu en af hendes mange historier, så kan jeg ikke hold min mund mere.

 

Hvor fedt tror I det er, at finde sin søster 1. juledag, iskold liggende i sin seng?

 

Hvor fedt tror I det er, som pårørende, at se sin søster gå mere og mere i hundende, at nærmest hver eneste dag i hendes liv var et helvede at komme igennem.

 

Hvor fedt ville I synes det ville være, hvis det var en af jeres søskende der havde gjort som min søster?

 

Jeg synes ikke det var særlig fedt, at skulle låse mig ind i hendes lejlighed og finde hende død. Billedet af hende, sidder stadig på nethinden, og det ville jeg meget hellere være foruden.

 

Jeg synes ikke det var særlig fedt, at se hendes miserable liv, og vide de ting hun gjorde. Men jeg kunne ikke gøre andet end, at støtte hende så godt det nu var muligt, inde for de rammer som jeg havde mulighed for.

 

Der er ingen af os, der beskylder nogen for, at hun valgte at gøre med sit liv som hun gjorde. Hun har helt sikkert været mere end klar over, de tråde der kører rundt om på nettet om hende. For mig er der ingen tvivl om, at hun har været så langt ude, i alle henseender, at hun ikke har kunnet overskue konsekvenserne.

 

Jeg ved godt, at jeres eftermæle om hende, vil være et helt andet end mit. Men tro mig, jeg ville hellere have, at hun havde været her som levende, for til trods for hendes sygdom, hendes bedrageri og alle hendes løgne, min hun var min søster, mine børns moster, og min mors datter, og vi elskede hende trods alt.

 

Tina

 

 

 

 

0
0
Svar på denne tråd
 
 carina
Forfatter: 
Dato:  29-12-2011 11:39

Nu er det såmænd bedemanden der bedt om tilladelse til, at sætte annoncen på afdøde.dk, så hvor nemt det er ved jeg ikke lige. Men du vil finde tilsvarende dødsannonce i Billund ugeavis i næste uge.

 

jeg ved fra min mand, at der har været nogle ved hendes lejlighed tirsdag d. 27 dec. som kom for at ville hente nogle penge eller andet, hun havde lovet dem, d. 23. Han var nemlig i lejligheden, sammen med en dyrlæge, for at få hendes 3 katte aflivet.

 

Men hvis du eller andre er I tvivl om, om hun faktisk er død, og ikke tror på vores ord, synes jeg du/ I skal ringe til bedemanden. Sig til hvis du vil have nummeret.

 

0
0
Svar på denne tråd
 
 Tina....
Forfatter: 
Dato:  29-12-2011 11:40

Jeg trækker mine tvivl tilbage, dit svar er ægte.

 

Jeg ved selv, hvordan det er at leve med søskende, som ikke ret mange andre end familen kan se noget godt i....og har selv mistet nære familiemedlemmer.

 

Min sympati til dig og din familie, håber i kommer igennem det.


Med venlig hilsen Carina....

0
0
Svar på denne tråd
 
 Tina....
Forfatter: 
Dato:  29-12-2011 11:41

Vi skrev lige oveni i hinanden. Håber mit svar er ok.


Med venlig hilsen Carina....

0
0
Svar på denne tråd
 
 carina
Forfatter: 
Dato:  29-12-2011 11:45

Tak skal du have Carina.

 

Mvh.

Tina

0
0
Svar på denne tråd
 
 vil bare lige sige
Forfatter: 
Dato:  29-12-2011 14:35

Man kan selv gå ind og oprette en annonce derinde,hvor i har linket til med døds annonce

det nemt nok

 

0
0
Svar på denne tråd
 
 Nok er nok!
Forfatter: 
Dato:  29-12-2011 16:07

Charlotte,

Undskyld men hvor fanden er din pli henne af? Hvis du læser retningslinierne bag ved afdøde.dk vil du se, at siden er lavet af bedemænd i Danmark.

 

Nu stopper festen fandme galme (undskyld min harme, andre)...men Charlotte - du kan jo henvende dig på kapellet på Vejle sygehus og stikke til min svigerinde med en pind, hvis du ikke tror på, at hun er død!

 

Nok er nok! - lige nu skal du ikke ønske at møde mig!

0
0
Svar på denne tråd
 
 bbbbbbbbbbbbb
Forfatter: 
Dato:  29-12-2011 16:10

Charlotte: Nej det kan man ikke bare gøre. Citat fra hjemmesiden:

 

Annoncekladde bruger De til at lave egne forslag til dødsannonce og tak. Den endelige bestilling sker gennem en af de tilsluttede bedemænd.


0
0
Svar på denne tråd
 
 Undskyld
Forfatter: 
Dato:  29-12-2011 16:20

Undskyld min harme før - det var ikke ment på den måde.

0
0
Svar på denne tråd
 
 Jeg kondolerer med familien.
Forfatter: 
Dato:  29-12-2011 16:30

Og der er næppe nogen, der holder det imod Claus og Tina, at der har været et "udbrud" eller to gennem tråden her.

 

Situationen er yderst penibel, men ingen tvivl om, at den har fået en afslutning, som ingen havde måtte ønske :-(

 

Jeg kan godt forstå alle dem, der har ønsket en fælles front for at få stoppet det og man kunne i sit stille sind have håbet på, at Jeanette havde kunne været hjulpet gennem korrekt behandling. Det er desværre så ikke lykkedes :-(

 

Alle dem, der er blevet franarret diverse effekter bør dog nok se det her som værende evigt afsluttet. Min tanke til den, der har troppet op på dørtrinnet d. 27 og måtte vidne dette. Det har været meget ubehageligt for vedkommende.

 

Jeg tror næppe, at det har været omtale på nettet, der har ført dette med sig. Det burde derimod havde været en hjælp for familie og venner for at forstå omfanget af sygdommen. Hvad nu hvis det aldrig var opdaget? Afdøde havde sikkert stadig haft sit at tumle med og det skete var måske uundgåeligt i sidste ende :-(

 

Mine tanker til familien og Jeanette - hun har forhåbentligt fået fred i sindet nu.


 

Venlig hilsen Camilla


Køn og charmerende oldenborgvallak på 7 år sælges.

163cm. i stang, kompakt "sportsmodel"

God allround til dressur, let springning og masser af skovture!

0
0
Svar på denne tråd
 
 123456
Forfatter: 
Dato:  29-12-2011 17:32

Claus jeg har pli,og skal nok give dig en undskyldning

hvis det hele passer

det jo ikke nemt og vide hvad der sandt og falsk

og tingene er ikke myndtet på dig

og hvis det sandt har jeg ondt af jer som familie i både skal igennem en sorg og slag fra folk

0
0
Svar på denne tråd
 
 Charlotte
Forfatter: 
Dato:  29-12-2011 18:06

Charlotte,

 

Jeg kan sagtens forstå, at folk er mistænksomme - jeg kan jo se herinde, at Jeanette bl.a. har sagt at hun havde to børn og en mand...at hun havde/har haft diverse heste og etc etc etc.

Det er pure opspind fra den ene ende til den anden...hun har også prøvet på at lyve overfor familien, men da vi gentagende gange tog hende i det...så er det klart, at vi ikke stolede på hende.

 

Jeg troede fuldt og holdent på, at hun var stoppet med hendes julelege overfor folk, da hun i august blev kontaktet af politiet. Det var faktisk gennem Tina og jeg - at politiet fik kontakt til hende.

Jeg gik herind for at få en forståelse for, hvorfor Jeanette blev revet væk fra os...var det selvvalgt? eller et uheld?...med de tråde, hvor jeg kan se, at hun forsatte sine julelege bl.a. herinde, på trendsales, på guloggratis, på dba, på hestegalleriet - er vi nået frem til, at det nok ikke var et uheld. Hun kunne ikke se sig ud af det hele mere, og jeg må indrømme, at det forståelig nok.

Hun var samtidig psykisk syg (alvorlig) og havde fysiske men af hendes misbrug og sygdom. Jeg er selvfølgelig frustreret over, at vi (og psykriatrien) ikke kunne hjælpe hende...men jeg ved, at Jeanette har det bedre, hvor hun er nu.

Det er hårdt at sige, fordi jeg elskede stadigvæk min svigerinde...på trods af hendes fejl, fortielser, løgne og hun ikke kunne holde aftaler. Jeg ville naturligvis hellere have haft hende hos os...også så hun kunne hjælpes og samtidig stå til ansvar for det l.o.r.t. som hun har lavet overfor andre.

Vi har gentagende gange haft fat i hende og sagt til hende, at hun skulle skille sig af med den hest, som hun havde en lånekontrakt på...fordi hun var faktisk gladere før da - men hun elskede jo hesten (som heste mennesker nu gør)...og det ruinerede hende faktisk økonomisk.

Mvh

Claus

0
0
Svar på denne tråd
 
 Det gør mig ond for jer.
Forfatter: 
Dato:  30-12-2011 09:54

at miste et famillie medlem på den måde er der ingen der ønsker.

Om personen så har dummet sig gevaldigt i gennem flere år, ja det kan aldrig skubbe sorgen væk.

 

Jeg kan godt forstå flere tvivler og jeg håber i begge to, kan forstå at mange er frustreret over at de har mistet mange penge og føler sig godt og grundigt snydt.

 

Når man føler sig snydt, føler sig bedraget og føler at det bare ikke kan være rigtigt, at sådan en person kan få lov at fortsætte, ja så er man bare så gal at man nogen gange glemmer at tale og skrive pænt.

 

Jeg håber i vil få afslutet jeanettes liv og gøren på en sober måde, så både i som famillie og dem der er blevet snydt godt og grundigt igennem flere år, kan komme videre uden bitterhed.

 

Kondolere.

 

 





IMC

 

 

 

 

 

 

 

0
0
Svar på denne tråd
 
 122434
Forfatter: 
Dato:  30-12-2011 15:00

Det der skræmmer mig allermest i denne tråd, er manglen på empati og medmenneskelighed fra heste-nettes brugere, ikke mindst overfor de efterladte pårørende.

Jeg kondolerer.


Nina

0
0
Svar på denne tråd
 
 tak for kondolance
Forfatter: 
Dato:  30-12-2011 18:03

Jeg takker for kondolancerne til I forskellige.

Jeg kan sagtens forstå, at folk har været i tvivl - og det er aldrig sjovt at blive snydt, løget for og bedraget.

Det er slut for Jeanettes vedkommende...men lov mig, at I passer på jer selv og hinanden. Tænk jer rigtig godtom, når I handler på nettet med hinanden og med virksomheder. Jeg synes, det er rigtige gode tiltag, hvis I laver ratings på hinanden ifm handler - på den måde kan man få en indikationer af dem, som man handler med.

Jeg vil endvidere anbefale, at I "googler" vedkommende, som I er ved at lave handler med - det var på den måde, at vi/jeg fandt forskellige steder (så som hestegalleriet, dba.dk, guloggratis.dk, tendsales.dk og herinde) mht Jeanette.

Jeg vil bede en bøn til en jer - jeg kan ikke kommenter på hestegalleriet.dk - da de vil have 59 kroner for en oprettelse (pengemaskine uden lige - nåh det var lige min personlige holdning) og henvise til denne tråd på hestenettet.dk i de tråde som omhandler Jeanette

Mvh

Claus

0
0
Svar på denne tråd
 
 123456
Forfatter: 
Dato:  30-12-2011 19:05

Hej claus

der er nogle som har linket til denne tråd igår,så folk har set den

 

Og jeg skylder dig en undskyldning,vi er jo alle mennesker,men det mindste man kan gøre hvis man tager fejl,er og give en undskyldning

håber virkelig alle de her tråde og folks kommetar stopper nu,så i kan få sorgen bearbejdet

mvh charlotte

0
0
Svar på denne tråd
 
 modtaget
Forfatter: 
Dato:  30-12-2011 19:49

Charlotte,

 

Undskyld modtaget - og ønsket om et godt nytår

 

Mvh

Claus

0
0
Svar på denne tråd
 
 min søster
Forfatter: 
Dato:  31-12-2011 14:43

Jeg har i min søsters lejlighed fundet en pakke med en adresse seddel på. Der stod Louise xxxxxxxxxxx på og hun er fra Hobro. Hvis nogen kender vedkomne, eller hvis vedkomne selv er her på hestenettet, vil jeg gerne i kontakt med hende. Jeg har ikke kunnet finde et tlf. nr.

 

Mvh

Tina

0
0
Svar på denne tråd
 
 Hestegalleriet
Forfatter: 
Dato:  31-12-2011 16:42

Hej Charlotte,

 

Jeg har skrevet en besked til dig vedr. Louise, kan du formidle kontakten via HesteGalleriet - vi kan ikke skrive derinde, da vi ikke er medlemmer

 

På forhånd tak

 

Mvh

Claus

0
0
Svar på denne tråd
 
 Så- er der nogen
Forfatter: 
Dato:  01-01-2012 09:38

Der har tjekket at, den Jeanette Andersen, har haft en en dødsannonce i en papiravis?

 

Jeg synes, det er mærkeligt, at hun pludselig har to "efterladte"- hvoraf den ene- har en præsentation, der lyder : "Ingen kommentarer, da jeg ikke er hesteinteresseret. ;-) " Med smiley. Ville du ikke selv skrive: Jeg har den fordi, bla bla min søster. Bestemt uden smiley.

 

Og at gå ind og finde en "død kold krop" lyder mere som fiktion -end virkelighed. Hvad døde hun af? Hvor længe har hun været død? Hvorfor har du nøglen? Hvis du har haft adgang og nøgle- må du vel have bemærket det unormale antal pakker? Får du pakker hver uge selv?

 

En annonce på en hjemmeside, kan også fakes.

 

Hvis man kan fake børn og mand, kan man vel også fake sin død.

 

Der er så mange, der hedder Andersen, det gør store dele af min familie.

 

 



Mvh Pinny
"En lille fjer kan sagtens blive til overhovedet ingenting."
Rune T. Kidde
0
0
Svar på denne tråd
 
 Personen
Forfatter: 
Dato:  01-01-2012 09:49

Tina Randsburg, er umulig at slå op. Det betyder ikke, at vedkommende ikke findes, men hun er ikke på kak.

 

Hvad brormand Claus- kan du slås op?



Mvh Pinny
"En lille fjer kan sagtens blive til overhovedet ingenting."
Rune T. Kidde
0
0
Svar på denne tråd
 
 at finde folk
Forfatter: 
Dato:  01-01-2012 10:29

 

Pinny - Tina Ransborg er Meget nem at finde på bl.a. Krak. ;)


Mvh Louise.

 

Gratis tur/hyggepart ved Slangerup/Gørløse

- se HER

 

 

 

Traver Action Speed

 

Welsh M. Meraviglioso Hello Cavallino

 

 

 

 

0
0
Svar på denne tråd
 
 svar til pinny
Forfatter: 
Dato:  01-01-2012 11:07

PINNY,

 

Nu stopper du! - jeg er så led og ked og træt af, at min familie skal mistænkeliggøres og kaldes diverse ukvemsord!

Det er i bedste mening, at vi er gået herind - men allerede fra første færd er vi blevet svinet til! - prøv lige at have en anelse form for pli!

Vi har linket til hendes dødsannonce, vi har forklaret os etc etc.

 

Og hvis du følger følgende tråd på Hestegalleri.dk, vil du se, at Aleth* bl.a. skriver - at hun har fået brev fra retten, at hendes sag mod Jeanette Andersen er bortfaldet.

www.hestegalleri.dk/ for_messageDetail.aspx..._ID=822162

Jeg kan ikke finde ord for manglende empati på disse fora - jeg er ked af det på vegne af dem, som min svigerinde har snydt, og som har lidt et tab - men jeg vil tillade mig at sige, at vi er er dem, som har lidt det største tab ved hendes dødsfald.

 

Undskyld min harme - men nok er nok!

Mvh

Claus

0
0
Svar på denne tråd
 
 kontakt oplysninger
Forfatter: 
Dato:  01-01-2012 11:32

Pinny,

 

Jeg har sent dig en privat besked med mine private kontakt oplysninger - jeg regner med en opringning fra dig i dag!

 

Mvh

Claus

0
0
Svar på denne tråd
 
 tråde..
Forfatter: 
Dato:  01-01-2012 12:18

Kære Claus og Tina.

Jeg forstår til fulde jeres harme mod disse fora, det er godt nok nogle kolde udtalelser fra ´´små´´ mennesker der i den grad mangler empati.

jeg tror der sidder mange som jeg derude, folk der læser trådene om Jeanette men ikke skriver i fora fordi vi ikke kender hende og heller ikke er blevet snydt, det betyder bla. jeg ikke har villet blande mig i tråden, men nu synes jeg toppen af koldhed overfor de efterladte er nået..,..

Så husk at de der deltager i trådene ofte er folk der er blevet snydt og derfor er harme, men vi sidder også mange bag vores pc´er og tænker ´´ Hvor var Jeanette dog en syg stakkel som systemet desværre ikke lykkes at redde inden det var for sent´´ og vore tanker går til de efterladte der står tilbage midt i kaos og sorg og heldigvis kan vi her læse at Jeanette også var elsket af sin familie, det varmer at hun har haft jer og ikke har stået helt alene i verden med sine psykiske sygdomme.


- håndsyet og special designet læder.

0
0
Svar på denne tråd
 
 fyr for knagen da..
Forfatter: 
Dato:  01-01-2012 12:19

Hvor skulle du bare skamme dig pinny = extiny.

Øv hvor må du bare ha det meget meget dårligt med dig selv, når du opføre dig på denne skammelige måde.. føj

 

 





IMC

 

 

 

 

 

 

 

0
0
Svar på denne tråd
 
 Claus75
Forfatter: 
Dato:  01-01-2012 12:33

Det ER altså svært at have empati når personen der omtales er så rutineret udi svindel og bedrag - en falsk dødsannonce ville jo nærmest bare være en detalje i forhold til det Jeanette har lavet..

 

Du skriver på den ene side at du godt kan forstå folks vrede men på den anden side harselerer du over mistænksomheden, kalder folk uempatiske og mere end antyder at det er en tråd som denne, der skulle have drevet sin svigerinde ud i sin selviske handling.. Hvor er DIN forståelse henne?? Hvor var Jeanettes empati?? Det er lidt svært at gøre krav på noget som man i den grad ikke selv udviser..

 

Hvis jeg var blevet r#vrendt af sådan en som Jeanette ville jeg være ærgerlig over hvad jeg havde mistet, men jeg ville mest være rasende over at en anden stjal af min tillid til andre mennesker.. Slog huller i den tro jeg har på at andre vil mig det godt og gav mistænksomheden så gode vilkår..

 

 


VH,


MaggieMay


"Jeg køber aldrig en travhest igen - men jeg elsker hende jeg har over alt på jorden"..



"Gud skabte manden før kvinden. Det er ligesom, når jeg skriver først laver jeg en kladde" Karen Blix ...
0
0
Svar på denne tråd
 
 hej claus
Forfatter: 
Dato:  01-01-2012 13:28

Vil bare lige sige har styr på de ting du skrev,i privat beskeden

og har vidre sendt det med tingene inde på hestegalleriet

kan desværre ikke skrive privat besked på hn,da det tillader min bruger ikke,men har læst dine besker

og tak for de søde ord

du skriver bare hvis der ellers er noget

og rigtig godt nytår

mange tanker til jer i familien fra charlotte

0
0
Svar på denne tråd
 
 og til alle oplysning
Forfatter: 
Dato:  01-01-2012 13:31

SÅ ER DET BEKRÆFTET AT JEANETTE ER DØD

så nu lader i familien være i fred,de skal ha lov og sørge

og de kan på ingen måde gøre for alt det her med jeanette

så vis respekt for familien nu

0
0
Svar på denne tråd
 
 Maggie
Forfatter: 
Dato:  01-01-2012 13:56

Maggie,

 

Skal vi liiige prøve prøve at få det hele sat lidt i relief.

 

Jeg har skrevet UTALLIGE gange, at vi tager afstand fra Jeanettes gerninger - som ABSOLUT ikke er i orden (hvor mange gange skal jeg skrive det?)

Jeanette havde ingen empati - hun var psykisk syg og pillemisbruger - MEN hun var min svigerinde.

Den manglende empati går på, at vi som familie bliver fremstillet som de værste slyngler i verden - følgende udsagn er kommet frem herinde og på hestegalleri:
"Dødsannoncen er fabrikeret"
"Hvorfor stoppede I ikke hendes misbrug"
"Man kan ikke dø af en overdosis Alopam"
"Hvorfor stoppede I ikke hendes bedrageri"

"Hvorfor skriver I pludselig på hestenettet?"

"Hvorfor skriver de herinde, når de burde sørge"

Folk har stalket min familie og jeg på facebook, folk har henvendt sig til kirkekontoret for at finde ud af, om der var en begravelse. Folk har sagt, at de vil møde op til begravelsen. Folk har ledt efter min kone og jeg på krak. Folk har anfægtet, at min kone kunne finde hendes søster kold. Folk har fundet det mærkeligt, at vi henvender os for at aflevere en uåbnet pakke hos Jeanette. Folk har antydet, at vi var en del af bedrageriet.


Hvor meget skal min familie og jeg finde mig i?????

Der er skrevet link til dødsannoncer, der er skrevet forklaringer, der er skrevet direkte til folk - det kan vi så ikke på hestegalleri.dk - da vi skal give 59 kr. for dette - og det nægter vi.

 

Nu skriver jeg kontakt oplysninger til mig offentligt:
Claus Ransborg

mail: claus@ransborg.com

Tlf. 28779977

Så kan I ringe til mig direkte, hvis der er mere. Hvis jeg oplever noget af ovenstående ske igen, vil det blive anmeldt! - jeg beklager den hårde tone, men den er åbenbart nødvendig.

0
0
Svar på denne tråd
 
 tak charlotte
Forfatter: 
Dato:  01-01-2012 14:09

Tak skal du have, Charlotte - for at have bragt det videre på hestegalleri.dk

Charlotte, og tak for at du ikke var stor til at sige undskyld - det kunne rigtig rigtig mange lære noget af - især på hestegalleri.dk - hvor tonen fra enkelte personer har været meget modbydelig.

med venlig hilsen

Claus

0
0
Svar på denne tråd
 
 Tråden er låst
Forfatter: 
Dato:  01-01-2012 14:15

Tråden er låst for yderligere besvarelser af hensyn til de efterladte.

 

Er man i tvivl om en oplysning om en persons bortgåelse er sand, er man ALTID velkommen til at kontakte supporten.

 

Mvh

Ryttersnak Support

0
0
Svar på denne tråd
 

Tråden er låst for tilføjelse af nye indlæg.



Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider