Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Hyggesnak

Bryster...
Forfatter: 
Dato:  27-12-2011 20:07

Hej Ænder!

Jeg er den heldig ejer af meget store bryster, men hvad mener I er store bryster?

Og hvor køber I undertøj, især de store størrelser til rimelige priser?

Glædelig jul

Anine

0
0
Svar på denne tråd

Forskelligt
Forfatter: 
Dato:  27-12-2011 20:10

Det synes jeg kommer an på om de passer til personen og hvordan de sidder. Jeg har en E-skål (G for øjeblikket men det er fordi jeg ammer), men synes ikke jeg har specielt store bryster - de er ganske tilpas :)

0
0
Svar på denne tråd

90ure09gture
Forfatter: 
Dato:  27-12-2011 20:14

før jeg fik mine mindre have jeg en 85F nu har jeg en 75-80D/E men hunkemøller kører op til H skål og de er billige og gode syntes jeg de ligger jo på omkring 250 og op stk ellers er der jo wonderwear de kan dog være lidt dyre og ttriumph og change eller spar dame men hunkemøller er min favorit

2.5 års islænder hingst efter Joseph fra skardi sælges, 5 gænger, sadelvant og muligt kåringsemne. han er allerede over 140 og ender på omkring 145+, oplagt til FIPO klasser om et par år

0
0
Svar på denne tråd

Jeg køber her
Forfatter: 
Dato:  27-12-2011 20:31

www.bravissimo.com/products/ lingerie/

De har op til KK skål - så det må siges at være i den større ende.

£isbeth & Baloo

Politicians are like diapers.
They need to be changed often - and for the same reason.

0
0
Svar på denne tråd

størrelser
Forfatter: 
Dato:  27-12-2011 20:39

Jeg er en 70F/G og har handlet flittigt i Hunkemøller, da det er til at betale for de lidt "aparte" størrelser. ;)

Men jeg vil da lige kigge lidt nærmere på Lisbeths link; hvordan er kvalitet og pasform? Og hvordan med kundeservice hvis det købte f.eks. ikke passer ordentligt?

Mvh Louise.

Gratis tur/hyggepart ved Slangerup/Gørløse

- se HER

Traver Action Speed

Welsh M. Meraviglioso Hello Cavallino

0
0
Svar på denne tråd

change..
Forfatter: 
Dato:  27-12-2011 21:12

Jeg bruger 75H, og køber i change. Kan dog ikke passe deres lidt mere "smarte" serier der hedder chik by change.. :)

0
0
Svar på denne tråd

change
Forfatter: 
Dato:  27-12-2011 21:17

køber jeg og bruger 65E og jeg har ikke specielt store bryster. De passer til min krop-det må være det vigtigste

0
0
Svar på denne tråd

Bravissimo...
Forfatter: 
Dato:  27-12-2011 21:18

... har en fremragende kundeservice.

Jeg har lige købt derfra for første gang - og ingen af dem passede. Jeg skrev til kundeservice og fik - ud fra min beskrivelse af hvad der var forkert - rådgivning om hvilke størrelser jeg så skulle vælge - og fik lagt de rette til side så de ikke nåede at blive udsolgt mens jeg sendte de første retur.

Jeg har lige fået min erstatningspakke (uden at skulle betale porto igen - og rent faktisk VAR det jo mig der havde bestilt forkert størrelse) - og de passer fint (jeg tror så ikke lige jeg kommer til at købe den der hedder Alana igen, men det er jo ikke alt der kan sidde 100% perfekt på alle. Den anden jeg købte - der også var Bravissimos eget mærke er 100% perfekt til mig.).

Er man i tvivl om størrelsen kan man jo prøve nogle af mærkerne i en butik herhjemme og så bestille. (både Freya, Fantasie og Panache forhandles jo i danske butikker). Og alternativt kan man jo allerede FØR bestillingen skrive til deres kundeservice.

Jeg synes i øvrigt at de andre kunders tilbagemeldinger er fine - der kan man lige se om der er mange der f.eks. skriver at netop denne BH er stor eller lille eller på anden måde måske skal bestilles i et andet nummer end normalt.

£isbeth & Baloo

Politicians are like diapers.
They need to be changed often - and for the same reason.

0
0
Svar på denne tråd

størrelser
Forfatter: 
Dato:  27-12-2011 21:25

Lisbeth - Tusind tak for din fine beretning!!

Jeg har fundet "et par" modeller på udsalg på siden der falder i smag - så måske det er forsøget værd. ;)

Mvh Louise.

Gratis tur/hyggepart ved Slangerup/Gørløse

- se HER

Traver Action Speed

Welsh M. Meraviglioso Hello Cavallino

0
0
Svar på denne tråd

størrelser
Forfatter: 
Dato:  27-12-2011 22:18

er der nogen der kan være behjælpelige med en størrelses omregner til den side £isbeth (Baloo) henviser til? Kan finde en til bh'erne men ikke en til trusserne :)

Super skøn 1'er pony vallak sælges 2 år gammel

0
0
Svar på denne tråd

overskrift
Forfatter: 
Dato:  27-12-2011 22:31

Tjah...jeg bruger en 75 F/G, og jeg handler i Femilet og bruger Deres model Pisa. Det er en fast, vatteret BH, der gør at barmen bare sidder. Ofte syntes jeg, at vi der har lidt barm kun kan få sådan nogle slaskefiduser...ikke særligt befordrende når det gerne skulle støttes lidt. Har lige købt ny BH hos Femilet i dag, men kan se at jeg denne gang må op i en G...tror der er smurt et halvt kg andefedt ekstra på i denne søde juletid...

Zahrah Hamrah El Azraff..Hvorfor ride kopierne, når man kan få originalen? (;

Kieffer Lech, med store knæstøtter sælges...Velholdt

0
0
Svar på denne tråd

ak. de bh'er
Forfatter: 
Dato:  27-12-2011 23:33

Jeg bruger også 75 F/ 70 G i nogle BH modeller. Har absolut ikke har store bryster, nok nærmere alm.

Synes ikke rigtig man efterhånden kan regne med BH str. stor = store bryster.

Jeg bruger mest Fleur (Pisa).(har næsten udelukkende kun brugt den, siden den kom frem)

Jeg var på jagt efter en ny forleden, var alt i min str. desværre udsolgt. Fik at vide at "min" str. var den mest brugte og at den var

1-2 str. mindre i skålen end en alm. bøjle BH, uden vat.

Min lille mor, har temmelig store bryster, hun kan klemme sig i en J 75 i enkelte modeller fra Change. Så tror der burde være en chance der

Mvh Tina

med hestene Dawina, Felix, Cindy og Viktor

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider