Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Hyggesnak

at hyre en hestepasser ?
Forfatter: 
Dato:  26-12-2011 21:30
Jeg har været så heldig at skulle til Bali med min fantastiske kæreste i 14 dage i 2012, det er min julegave :D

Allerede nu tænker jeg, hvad så med hestene, hvem skal passe dem , foder, boksene og mine vagter i stalden ? Indtil min mor foreslog at hyre en udefra ! Staldvagterne kan jeg nok bytte væk, men vil ikke bebyrde de andre med at skulle passe hestene og deres bokse og foder osv i 14 dage.

Findes der nogen på sjælland som gør i det ?

Nogen der har prøvet det og hvilken erfaring har i gjort jer ?
Min mors firma tager jo ud til disse opgaver, men hun holder kun til i jylland og hun kan n ikke tage fri så længe. Det ville ellers have været dejligt da jeg ved hvor omhyggelig og engageret hub er i hendes job og omgang både med egne heste men i særdeleshed også andres , hvis ikke mere :) men når jeg nu ikke kan få hende til sjælland, så skal jeg naturligvis have den bedste på sjælland ;)

Og hvordan er proceduren og prislejet herovre ?

Håber nogen kan hjælpe så jeg kan få en ferie hvor jeg bare kan slappe af uden bekymringer og dårlig samvittighed :)

Mvh

Elisabeth

Med de to dejlige drenge

Ichiro og Glenfiddich

Cacharel, mit hjertebarn, elsket aldrig glemt

Røde, min sjæleven, foraltid elsket foraltid savnet

Kun med hjertet kan man rigtig se

0
0
Svar på denne tråd

dddddddddddd
Forfatter: 
Dato:  26-12-2011 21:33

Kan du ikke prøve at søge en til "jobbet" ?

Jeg studerer og jeg ville helt utroligt gerne tage sådan "ekstra job" 14 dage og få penge for det.

Mon ikke andre har det sådan :) ?

"Det er kun de dygtige ryttere der bør bruge hjælpetøjler. - Problemet er bare at de dygtige ryttere jo ikke behøver dem.. " ?

McLean

0
0
Svar på denne tråd

God ferie
Forfatter: 
Dato:  26-12-2011 22:49

nu ved jeg ike om hestene står hjemme eller ude.. MEn jeg havde nok spurgt stald ejer om der var mulighed for at de kunne hjælpe mig i den 14dage..

Eller en deal med de andre.. Du ordner boks for dem i 14dage og så tager de dine så er der kun foder til at skulle blandes derefter.: Er vi hestepiger ikek til for at hjælpe hinanden :-)

Den ene tjeneste er den anden vær :-)

Hilsen Annette

0
0
Svar på denne tråd

Hestepasser
Forfatter: 
Dato:  27-12-2011 06:46

Sandra: Jooo men det ville nok være mest betryggende, hvis det var en som arbejder med det og det vil i første omgang være det jeg går efter - lykkes det ikke, kan jeg så håbe at finde en, som jeg føler jeg kan stole tilstrækkeligt på.

Snagemarie: Som jeg har skrevet, vil jeg ikke bebyrde de andre med at skulle stå for mine heste - der er jo stor forskel på at skulle passe flere + sin egen. Og jeg har ikke tid til at lave en deal, der hedder at de ordner mine bokse x antal dage og omvendt - det forhindre mit arbejde mig i.

Hvis de bare vil hjælpe mig med mine vagter så er jeg glad og tilfreds - da jeg har rigeligt med det antal heste jeg har pt. som jeg dog håber er skåret ned inden rejsen.

Men tak for jeres forslag :)

Mvh

Elisabeth

Med de to dejlige drenge

Ichiro og Glenfiddich

0
0
Svar på denne tråd

du sender dem på ferie
Forfatter: 
Dato:  27-12-2011 07:59

hvor min hest står tilbydes der feriepasning til hesten mens du er på ferie. www.kohest.dk det er på Sjælland og i Haslev.

0
0
Svar på denne tråd

overskrift
Forfatter: 
Dato:  27-12-2011 08:06

Du kunne jo høre dig for ved de andre i stadlen om der er nogen med ferieplaner - så så kunne I jo bytte lige over med arbejdsinsats?

Venligst Maluna

Hvis der ikke er fejltagelser i dit liv, tager du ikke chancer nok

0
0
Svar på denne tråd

Hvornår??
Forfatter: 
Dato:  27-12-2011 11:52

Hvornår skal du eller i afsted?

0
0
Svar på denne tråd

Overskriften
Forfatter: 
Dato:  27-12-2011 16:11

Jamen vi skal afsted ført i maj, og der regner jeg ikek med hestene er kommet på døgnfold endnu :/

Jeg vil helst ikke flytte mine heste - der er også et sted i nærheden af os som tilbyder at tage heste ind til ferie pasning. Men det synes jeg ærligt talt, er synd for dem, så skal de til at forholde sig til et nyt sted, nye mennesker og nye heste - det vil jeg ikke byde dem. Ellers en god ide hvis man er til det :)

Mvh

Elisabeth

Med de to dejlige drenge

Ichiro og Glenfiddich

0
0
Svar på denne tråd

Hvad med...
Forfatter: 
Dato:  27-12-2011 16:30

.. at leje og betale en af de andre i stalden til at passe dine heste? Derved er du ude over, at du skylder tjenester og staldvagter til andre.

Jeg tænker, at de andre i stalden nok kender hestene og måske er der et menneske, du ville være tryg ved at få til at passe dine heste.

Personligt ville jeg ikke have en vildt fremmed til at passe mine dyr, da jeg har brug for at have fuld tillid til personen for at jeg kunne slappe af og have ro med, at hestene bliver passet godt.

Pøj pøj med at finde en god løsning - og go' tur til Bali, dit heldige asen! Jeg har været der. :-D

KH Esma

Healing

hest og rytter

Psykoterapi

Vil du leve det gode liv?

Afbalancering og harmoni til din hest og dig

"Det kommer ikke an på, hvordan du har det

men hvordan du ta'r det."

0
0
Svar på denne tråd

hestepasser
Forfatter: 
Dato:  27-12-2011 16:50

Nu ved jeg ikke hvor du bor og hvor meget du vil give for pasningen.

Men du kan evt kontakte et landbrugs-vikarberau (staves) og høre om de har en vikar de kan sende ud de 14 dage.

Det er nok en dyr løsning, men til gengæld så tror jeg på de kender deres personale og de sender erfarne hestefolk ud til heste som de selvfølgelig sender erfarne kvægfolk ud til kvæg osv.

Ellers kan du måske lave et opslag og sætte op på den lokale foderstof og den lokale rideskole.

Så sætte den op i rigtig god tid så de evt kan komme et par gange og se og være omkring hestene inden du skal på ferie.

Baltic Child Protection

STØTTER BØRNEHJEM OG FATTIGE FAMILIER I LITAUEN.

SPONSOR SØGES TIL AT FRAGTE TØJ/TING FRA

RINGSTED TIL ODENSE.

www.guloggratis.dk/diverse/onskes-

gratis/annonce/13386686

0
0
Svar på denne tråd

Overskriften
Forfatter: 
Dato:  27-12-2011 19:25

Det var da faktisk slet ikke nogen dårlig ide, at betale en fra stalden til at passe dem - hvorfor har jeg dog ikke tænkt på det.Det vil jeg da helt sikkert lige prøve :D Tak :D

Og tak - Jeg glæder mig utroligt meget, der skulle være smukt og sjæleligt - så glæder mig til at finde roen og nyde den plus en masse oplevelser med min dejlige kæreste :)

Mvh

Elisabeth

Med de to dejlige drenge

Ichiro og Glenfiddich

0
0
Svar på denne tråd

marked
Forfatter: 
Dato:  28-12-2011 21:48

hvis du går på market tror jeg du kan finde en :9

jeg elsker heste!!! <3

(og ponyer)

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider