Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Hyggesnak

Franske byer - dine favoritter?
Forfatter: 
Dato:  25-12-2011 18:48

Kære frankofiler

Kæresten og jeg flytter til Frankrig her til nytår (nær Paris), og det bliver jo herligt

Jeg har så af min nuværende arbejdsgiver fået gavekort som kan bruges til hotelophold, så det kribler i mine små fingre for at booke en weekend i et lækkert område/smuk by i Frankrig, så vi kan se noget andet end Paris også

Har I steder, som I kan anbefale i omkring 2-4 timers kørselsafstand (tog eller bil) fra det sydlige Paris (Versailles)? Jeg er rimeligt blank - har kun været i Frankrig to gange før; en uge i Paris og en uge i Provence (i midten af 90'erne), så jeg kunne godt bruge lidt input!

Er Lyon f.eks. et besøg værd?

Hvis I eeeelsker Sydfrankrig, så giv også gerne nogle tip dertil - kunne jo gemmes til en anden god gang

Opinions ain't facts, take 'em in and let 'em go.

Who am I?

www.freewebs.com/sin ...

I Storbritannien siden 2009.

0
0
Svar på denne tråd

Franske Byer
Forfatter: 
Dato:  25-12-2011 19:43
Du skal helt klart tage til Chantilly og se deres hestemuseum og galopbanen når du alligevel er i den region af Frankrig..

Og ellers er det bare at starte bilen og tage afsted der er SKØNT i Frankrig, har selv boet i Charmant sød lille by 45 km fra Paris da jeg passede en rigtig god travhest jeg var så heldig at tage til Frankrig med a flere omgange..

Savner der bare SÅ meget så syntes du er meget heldig at du flytter derned...
Håber i får det dejligt dernede Bon voyage,:-)

Hilsen
Maj-Britt

Skøn dunfarvet med blis og 4 sokker,welsh mountain hoppe fra 2009 sælges til godt hjem.. Billeder kan mailes
0
0
Svar på denne tråd

<3 Sydfrankrig
Forfatter: 
Dato:  25-12-2011 22:10

- til en anden god gang, så besøg Cannes!

Der er jeg vokset op hver sommer i de sidste 12 år. Mine forældre ejer en lejlighed som de udlejer (http://www.cannesferie.com/). Jeg elsker at vågne op og sætte mig ud på altanen og drikke min morgenkaffe (kan jo gøres fra marts til november), gå med marked og købe ny fanget fisk og friske grønsager, tage på antikmarked og på café og drikke café au lait og aperitif. Jeg elsker at bade i middelhavet - og ja, jeg elsker franskmænd. Deres såkaldte arrogance, den kender jeg ikke - jeg synes de er hjælpsomme, smilende og glade.

Hvis jeg kunne, så levede jeg i Cannes året rundt og levede af fromage og vin :)

Pøj pøj med flytningen.

De venligste hilsner, Tina
0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider