Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Hyggesnak

God kunde hos dyrlægen
Forfatter: 
Dato:  23-12-2011 20:06

Man ved, at man er en god kunde hos dyrlægen, når man modtager julegave derfra

Jep. Min dyrlæge ringede i morges, og sagde at der stod en julegave til mig oppe på klinikken

Så sød dyrlæge jeg har og ellers, så til den service han altid yder, uanset om jeg ringer med et simpelt spørgsmål, eller står med en syg eller skadet hest

SÆLGES BILLIGT:

3 års tilredet hoppe med rødt pas, 168 cm.

1 års højtstillet velgående rød hoppe med rødt pas

0
0
Svar på denne tråd

Det er jo både
Forfatter: 
Dato:  23-12-2011 20:09

tragisk og komisk synes jeg . Men jeg synes faktisk osse det er for dårligt at min dyrlæge ikke har gjort det. For jeg har da om nogen været en god kunde i år.

Men lidt tragikomisk er det egentlig.

Har du et barn på Vasehus Rideklub? Jeg har to bluser se præs! Udstyr til barn, se præs! Bud modtages.

0
0
Svar på denne tråd

123456
Forfatter: 
Dato:  23-12-2011 20:10

Ha ha - så ved man, at man så rigeligt selv har betalt for den.

Engang kom min dyrlæge kørende i en fin ny, rød firehjulstrækker. Jeg spørger høfligt, om han har fået ny bil. Manden svarer flabet: "Ja. Tak for den".

Men ok - det var også endnu engang søndag, og jeg havde brug for ham igen igen.

(Hvorfor bliver dyr altid syge i weekenden eller om natten? Aldrig mandag morgen!)

Kh

Maria

Mor til Kathrine 24.08.06

Og Frederik 22.03.09

Skal du have lavet kage?

Send en PB.

"Nu rolig. Livet er blot et eksperiment. Man har før hørt om mislykkede eksperimenter." -Dan Turéll.

0
0
Svar på denne tråd

Tja jeg har
Forfatter: 
Dato:  23-12-2011 20:13

nu også altid haft en god og dygtig dyrlæge.

Ham kommer jeg til at savne

Ingen gaver er dog udvekslet mellem os, men han har været ærlig - hvilket jeg altid vil huske ham for.

Mvh Janni

Tværing

Fra Vendssyssel

0
0
Svar på denne tråd

altså det syns
Forfatter: 
Dato:  23-12-2011 20:22

jeg da lige min dyrlæge burde vide. Min hest har haft 4 skader i år, så jeg har da minimum sponsoreret et par mdrs løn til hans ansatte. Tror jeg næste år sender min dyrlæge min ønskeliste.. .

Sød dyrlæge du har

0
0
Svar på denne tråd

overskrift
Forfatter: 
Dato:  23-12-2011 22:25

haha det er faktisk liiidt sørgeligt på den gode måde ;) god jul!

"Man skal altid starte fra bunden. - Ja - undtagen når man skal lære at svømme!"

- Storm p.

"Jo længere man præker for ungdommen, des ældre bliver den - og så er det for sent!" - Storm p.

La Petite & Wirago i er mine stjerner!

0
0
Svar på denne tråd

123456
Forfatter: 
Dato:  23-12-2011 23:23

Jeg synes også, at det var lidt tragisk og komisk på en gang

Og hans sidste kommentar var; Skal vi ønske hinanden god jul og godt nytår, og så vente med at ses til kontrol 2. januar

Men min hest og jeg har også tilbragt mange timer hos dyrlægen her den sidste måned - i alt 20 timer er vi oppe på indtil videre, pga en skadet hest!!! og så kommer de 'alm' hverdagsting gennem året, ved alle staldens heste oveni

Men brok i jer endelig til jeres dyrlæge, og bed om julegave også Her er i hvert fald tænkt på både hest og ejer - men med til historien hører så også, at han er blevet så vild med min hest, så jeg har lovet ham, at skal hun nogensinde sælges, så får han førsteret. Og han er lovet en ridetur når han har fixet hende men hun er jo også den bedste hest i verden

SÆLGES BILLIGT:

3 års tilredet hoppe med rødt pas, 168 cm.

1 års højtstillet velgående rød hoppe med rødt pas

0
0
Svar på denne tråd

Overskrift..
Forfatter: 
Dato:  24-12-2011 13:45

Sjov dyrlæge. :)

Mig bekendt står DV vist også for "Dyrlægens Velfærd".. :P

Min egen dyrlæge ser jeg egentlig kun i forbindelse med vaccinationer og da der skulle tegnes og fortælles til det her chip-halløjsa..

Det kvalificerer nok ikke til nogen julegave.. ;)

God jul..

Mvh.

Michael

GO FOR IT!!

0
0
Svar på denne tråd

123456
Forfatter: 
Dato:  24-12-2011 14:38

Jeg har næsten også fået julegave fra mine dyrlæger....

I okt fik jeg min gamle hoppe på 24 år chippet/besigtiget(havde blå stamtavle) for 100,- i forbindelse med tandrasp.

Her i midt november havde jeg dyrlæge ude en søndag til gæringskolik - her havde min søde dyrlæge skrevet 100% rabat ved week-tillæg

Så her behøver jeg ikke en seperat julegave, den gives løbende

MVH.

Betina

Smuk brun kåret hingst på 100 cm. + shetlandsvallak på 82 cm sælges. Begge med hestepas/fuld stamtavle

Flere salgsponyer på min hjemmeside

www.stutteri-lyngholm.dk ...

0
0
Svar på denne tråd

123456
Forfatter: 
Dato:  24-12-2011 14:38

Jeg har næsten også fået julegave fra mine dyrlæger....

I okt fik jeg min gamle hoppe på 24 år chippet/besigtiget(havde blå stamtavle) for 100,- i forbindelse med tandrasp.

Her i midt november havde jeg dyrlæge ude en søndag til gæringskolik - her havde min søde dyrlæge skrevet 100% rabat ved week-tillæg

Så her behøver jeg ikke en seperat julegave, den gives løbende

MVH.

Betina

Smuk brun kåret hingst på 100 cm. + shetlandsvallak på 82 cm sælges. Begge med hestepas/fuld stamtavle

Flere salgsponyer på min hjemmeside

www.stutteri-lyngholm.dk ...

0
0
Svar på denne tråd

dyrlægen
Forfatter: 
Dato:  24-12-2011 23:01

Hvor har i bare nogle dejlige dyrlæger!! men jeres er selvfølgelig ikke lige så dejlig som min ;) han er nu også mere Onkel end dyrlæge eftersom jeg er vokset op med ham som en del af familien - min mors bedste ven :-D

Jeg så ham så sent som i lørdags men det var (heldigvis) kun fordi vi skulle hente juletræ i hans store skov - hele familien op på vognen efter ATV'eren og så afsted det gik!

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider