Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Hyggesnak

Kære med-HN'ere
Forfatter: 
Dato:  23-12-2011 17:38

Kære alle HN'ere

Jeg vil blot ønske jer en glædelig jul og sige TAK for al den opbakning jeg har fået herfra i det snart forgangne år.

Det er ganske overvældende at modtage pb'er, mails og sms'er fra kendte som ukendte personer.

Jeg har været igennem et helvedes år med separation, flere flytninger, aflivning af kattene og Scooby, heste til salg, solgte min skønne Easter i søndags og fik min elskede Malou aflivet i forgårs....

Under alle disse oplevelser har jeg modtaget utrolig mange hilsner og tanker og hvor det dog glæder mig.

Uanset hvor uenig man kan være i diverse debatter, så er vi alle mennesker og fælles for os herinde er, at vi alle holder umådelig meget af vores dyr.

Så hvis du en dag sidder og føler trang til at sende en kærlig hilsen til en med-HN'er, så hold dig ikke tilbage, for det varmer virkelig i sjælen!

Hermed skal lyde et GLÆDELIG JUL til jer alle!!!

Håber julefreden vil sænke sig over jer og jeres kære to- og firbenede.

Mvh Louise.

Gratis tur/hyggepart ved Slangerup/Gørløse

- se HER

Traver Action Speed

Welsh M. Meraviglioso Hello Cavallino

Dartmoor Anc-Neu Easter

Dsp Tovdal's Malou

0
0
Svar på denne tråd

Louise
Forfatter: 
Dato:  23-12-2011 17:46

Rigtig glædelig jul og godt nytår til dig.

Har fulgt med på sidelinjen og vil sige, at nu må det gå fremad med dig, det nye år bliver bedre og troen på dig selv skal nok komme.

Du virker som en stærk pige med n*sserne placeret det rigtige sted!! ;-)

Mange kram og hilsener

En glad hest er en naturhest!!!

0
0
Svar på denne tråd

God jul...
Forfatter: 
Dato:  23-12-2011 18:06

Har tænkt rigtig meget på dig i dag Louise... Det lyder som om det går lidt bedre

Håber at du får en dejlig jul, trods alt, og måske med en lille smule mere ro i maven end du har haft alt imens du har spekuleret på alle de beslutninger du skulle ta'....

GOD JUL til dig (og til Hjalte )...

KNUS

;-) Mvh. Dorte (med Sara, Ódinn, Hildingur, Bjørk, Ludvig og Wilma )

Besøg min hjemmeside på dortesworld.dk

0
0
Svar på denne tråd

hmm...
Forfatter: 
Dato:  23-12-2011 19:26

Jeg kender virkelig godt den følelse! Jeg færdes selv rigtig meget på et (internationalt) forum, og et par stykker af mine bekendte derfra er mænd 2-3 gange så gamle som jeg, et par stykker på min egen alder, og så en enkelt kvinde lidt ældre end jeg - men det er nogle jeg betror mig til på alle områder. Det er bare enormt varmende, at folk på den anden side af jorden interesserer sig for én, og hjælper én på vej.

Ovennævnte folk er fra USA, England og en enkelt fra Slovenien, men det er hammerligegyldigt - jeg kommunikerer med dem dagligt, og hold op hvor kan nogle af dem få mig til at le ;D

HURRA FOR INTERNETTET! :D

Bissen

... there's a reason

0
0
Svar på denne tråd

Også..
Forfatter: 
Dato:  23-12-2011 21:30

.. glædelig jul til dig.

Har også fulgt med på sidelinien. Håber at du får lidt ro på nu hvor nogle af de ubehagelige beslutninger er ført ud i livet. Er sikker på 2012 vil arte sig bedre for dig.

Håber du får en skøn og fredelig jul med familie og dyr.

Knus Line

0
0
Svar på denne tråd

Julehilsen
Forfatter: 
Dato:  24-12-2011 09:21

Tak skal I have - jeg skal i dag holde en stille og rolig jul sammen med mine forældre og min elskede Hjalte.

(Ulige år er "lille-jul" og lige år er "store-jul" hvor de fleste fra min fars familie er samlet; vi er vel oppe på nogen-og-fyrre så der giver vi den gas. :))

Bissen - Ja er det ikke skønt med sådanne personager som bare får en i godt humør? ;)

Mvh Louise.

- se HER

Traver Action Speed

Dartmoor Anc-Neu Easter

Dsp Tovdal's Malou

0
0
Svar på denne tråd

Hilsner
Forfatter: 
Dato:  28-12-2011 20:26

Ja der kommer stadig mange beskeder i privaten her på HN, på HG, på fb og hvis jeg ikke lige får svaret i løbet af samme dag, så skal jeg nok nå det snarest.

Det er ganske overvældende med alle de hilsner, tanker og tilbud om "forskelligt" der kommer - så igen, TUSIND TAK!!!!

Mvh Louise.

- se HER

Traver Action Speed

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider