Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Hyggesnak

Indsamling eller hvordan???
Forfatter: 
Dato:  20-12-2011 11:19

Jeg har ingen erfaring for dette, så jeg prøver lige lykken hos jer...

Sagen er den at jeg har en dejlig kollega midt i 50'erne med en datter på 11 som har ADHD, hun selv er på flexjob pga. en masse fysiske skavanker og knokler meget hårdt for at få råd til det hele.

Hendes ene søn skal nu til Sri Lanka og arbejde (studiejob) i 6 måneder og hun har ikke råd til at tage ned og besøge ham.

Jeg kan i mit hjerte simpelthen ikke leve med at hun ikke kan få denne oplevelse med fordi hendes økonomi er så trængt.

Jeg har desværre ikke selv mulighed for at spæde til med særlig meget, så jeg er begyndt at lege lidt med tanken om at få skaffet de her penge så hun kan komme afsted, tænker at jeg skal op på 20-25 tusinde for at det kan lade sig gøre.

Er der nogen der har gode ideer til hvordan jeg lige griber det her an? Har i prøvet noget lignende? Er en indsamling vejen frem eller??

Åh jeg håber der er nogen der kan hjælpe mig lidt på vej her. Jeg ville så gerne hjælpe hende.

0
0
Svar på denne tråd

overskrift
Forfatter: 
Dato:  20-12-2011 12:30

Menuet: Jeg synes din ide er rigtig sød og godt ment, MEN - jeg må også sige at INGEN er død af ikke at se sit barn i kun 6 måneder!

I min årgang var vi rigtig mange der tog et år på college i USA, rejste jorden rundt i et år - UDEN at se vores forældre.

Dengang var der hverken internet, skype eller mobiltelefoner, så kontakten var via brev pr. post eller fastnet telefon til skyhøje priser.

Det jeg vil frem til, er nok at mange ikke vil støtte en evt. indsamling, fordi den simpelhen er "skudt over målet".

Jeg ville ihvertfald ikke - så heller give pengene til et forældreløst barn i Afrika, eller i den stil.

Men det er en rigtig sød tanke du har

Mvh Anne

0
0
Svar på denne tråd

Jeg tror også
Forfatter: