Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Hyggesnak

HL hotline underlag til stævner?? logo..
Forfatter: 
Dato:  20-12-2011 08:39

Heej HN.

Jeg har fødselsdag i dag, og har lige fået et rigtig flot underlag fra HL: hlshop.dk/produkt.asp?vareID=402.

Mit spørgsmål lyder så, om I ved om det er lovligt at ride med til DRF stævner? Da der jo er regler for sponsor og logoets størrelse..

Jeg har set mange der rider med det til stævner (d+c-stævner), og er derfor i tvivl.. Håber der er nogen derude som kan hjælpe mig..

På forhånd tak!

- Caroline

0
0
Svar på denne tråd

Regler...
Forfatter: 
Dato:  20-12-2011 19:37

Kan du se på rideforbundets hjemmeside under reglementer - Fælles bestemmelser og under reglementet i den disciplin du starter

Så er det bare at måle...

/Patricia

- I'm so eager to learn that I accept to receive lessons even from my worst enemy, if he posses information that can make me advance in my life

0
0
Svar på denne tråd

der er lige kommet nye regler
Forfatter: 
Dato:  20-12-2011 22:45

og der må du ikke hvis ikke du har en sponsoraftale. Jeg har nu endnu tilgode at se nogle blive disset for det, men principielt må du ikke. Dertil er logoet for stort. Mener det er max en gang pr beklædning/udstyr i en størrelse af max 3 cm^2 og højden må max være 1 cm. Men slå det op i reglementet.

Med venstre hånd
Line og Calano

GRÅ POWER- For mere magt til skimlede heste

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider