Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Hyggesnak

Puuha, nu kommer det tæt på!
Forfatter: 
Dato:  17-12-2011 17:25

(Bare et ligegyldigt indlæg herfra)

Jeg har jo haft Easter og Cavallino til salg og er blevet kontaktet af en der er meget interesseret i Easter, hvilket jo i og for sig er fantastisk set med "sælgerbrillerne" på.

Hun har så i dag meldt ankomst i morgen og hvis hun kan lide ham, tager hun ham med med det samme...

Føj hvor var det "ubehagelig" læsning og ja, der trillede en stille tåre eller to ned over kinden da det gik op for mig at han kan være væk om 17 timer...

Nu har jeg set vedkommendes hjemmeside og har ingen skrupler ved at sende ham derhen, men derfor gør det alligevel f*ndens ondt.

Det var jo ikke det der var meningen da jeg købte Easter sidste sommer - at han skulle sælges videre.

Han skulle jo være min kørepony sammen med Cavallino...

Den drøm bliver ikke til noget...

For dælen det er svært at se sin drøm falde til jorden på den måde!!

Her lige et billede af min pony-prins som jeg kommer til at savne hver dag resten af mit liv, hvis han bliver solgt:

Min smukke smukke Easter!

0
0
Svar på denne tråd

Overskrift
Forfatter: 
Dato:  17-12-2011 18:40

Det var da ikke et ligegyldigt indlæg!

Vi ved jo alle hvor meget dine muler betyder for dig. Man kan vel "forberede" sig på at der kommer nogen og kigger på ens hest. Men jeg kan så sandelig godt forstå at du måtte fælde en tåre, da hun sagde hun ville tage ham med, hvis han var noget for hende... Den havde du ik kunne forberede dig på :(

Jeg vil sende dig en masse tanker i morgen søde.

Stort knus

Vh Anja.

Med Luxus dyr <3

<3 RIP OZZIE Min stjerne <3

0
0
Svar på denne tråd

salg...
Forfatter: 
Dato:  17-12-2011 19:06

Tak sødeste du!!

Det er ikke nemt at skulle sælge - men jeg kan jo ikke beholde...

Mvh Louise.

Easter til salg - se HER

Gratis tur/hyggepart ved Slangerup/Gørløse - se HER

Traver Action Speed

Welsh M. Meraviglioso Hello Cavallino

Dartmoor Anc-Neu Easter

Dsp Tovdal's Malou

0
0
Svar på denne tråd

easter
Forfatter: 
Dato:  17-12-2011 23:43

åh Louise hvor er det bare surt :,(

hva' så med Cava? er han sendt afsted? og hva med Malou?

som tidligere skrevet på FB ville jeg ønske jeg havde pladsen og tiden til dine dejlige dyr :)

mvh

Eriksen

100% Bonderøv

og

stolt af det!

Margueritten og Västgötaspidsen

¤BLLSL¤

North Star

23.4-1990 - 17.11- 2010

elsket og savnet

0
0
Svar på denne tråd

Easter
Forfatter: 
Dato:  18-12-2011 07:37

Ja jeg ved du havde taget dem begge to hvis du havde haft muligheden.

Jeg sender dig lige en mail på fb senere, så kan jeg lige opdatere dig mht. de andre.

...Og nu er der ikke længe til de kommer og ser ham; har helt ondt i maven og er ved at tude hele tiden...

Mvh Louise.

Easter til salg - se HER

Traver Action Speed

Dartmoor Anc-Neu Easter

Dsp Tovdal's Malou

0
0
Svar på denne tråd

overskrift
Forfatter: 
Dato:  18-12-2011 09:19

åh søde Louise... kæmpe krammer herfra!!

Vi vil nu altså også godt vide hvordan det går med de andre....

Der er jo ikke andet jeg kan gøre end bare at sende dig en kæææææpe cyperkrammer

Venligst Maluna

Hvis der ikke er fejltagelser i dit liv, tager du ikke chancer nok

0
0
Svar på denne tråd

Håber på det bedste...
Forfatter: 
Dato:  18-12-2011 10:47

Kæmpe stort knus til dig

Håber du vil opdatere os når det er "overstået"... Måske bliver det i virkeligheden rigtig godt...

I sidste uge kom en pige os skulle se på min dejlige Bjørk med henblik på lån - jeg var SÅ nervøs og var ved at aflyse et hav af gange... Men da hun så havde været der og jeg oplevede at hun både havde god kemi med Bjørk og mig og det hele bare var rigtig godt... Så havde jeg bare sådan en dejlig ro i maven bagefter...

Denne ro håber jeg af hele mit hjerte også at du vil opleve Louise... Måske er du en bekymring mindre senere i dag

Husk at opdatere os ikke?

;-) Mvh. Dorte (med Sara, Ódinn, Hildingur, Bjørk, Ludvig og Wilma )

Besøg min hjemmeside på dortesworld.dk

0
0
Svar på denne tråd

Easter
Forfatter: 
Dato:  18-12-2011 11:15

Easter er nu solgt og kørt væk - orker ikke at opdatere mere lige nu.

Mvh Louise.

Easter til salg - se HER

Traver Action Speed

Dartmoor Anc-Neu Easter

Dsp Tovdal's Malou

0
0
Svar på denne tråd

KNUS....
Forfatter: 
Dato:  18-12-2011 11:47

KNUS <3

;-) Mvh. Dorte (med Sara, Ódinn, Hildingur, Bjørk, Ludvig og Wilma )

Besøg min hjemmeside på dortesworld.dk

0
0
Svar på denne tråd

åhh det må ikke være nemt
Forfatter: 
Dato:  18-12-2011 16:43

Ihh hvor jeg føler med dig!!!

Jeg ved ikke hvad der ligger bag din beslutning, men er overbevist om at du har truffet en beslutning du i sidste ende når alt er kommet på afstand vil have det godt med, selvom det hele lige nu føles så træls og trist.

Jeg håber at du havde en god fornemmelse mellem dem som kom og så Easter, så du ikke bagefter sidder og tænker: gjorde jeg nu det rigtige??!

At hun skrev til dig at hvis hun faldte for ham tog hun ham med det samme, lyder for mig rimelig desperat, fair nok at hun vil have ham med med det samme = fri for 2 gange kørsel osv, Men du har jo også dit du skal have på det rene, du skal føle en god fornemmelse omkring ny ejer uanset hvad, ellers vil man aldrig have det godt med sig selv omkring salg.

Jeg ser frem til at du opdatere når du er lidt mere klar til det, kan godt forstår det ikke er sjovt og skal give slip

0
0
Svar på denne tråd

Easter
Forfatter: 
Dato:  18-12-2011 20:47

Tak for tanker og knus & kram!!

Først vil jeg lige pointere at havde jeg haft dårlig mavefornemmelse, så havde de Aldrig fået ham med. Ingen tvivl om det.

For det andet så har jeg set deres hjemmeside og vil kunne følge ham der og er velkommen til at besøge ham hvis jeg kommer på de kanter og de vil opdatere via mail, så jeg har absolut ingen skrubler ved at sende ham afsted til dem.

Jeg er faktisk temmelig lettet, omend stadig trist, men jeg ville ikke være så lettet hvis jeg ikke følte mig sikker på min beslutning.

Alt gik fint - Easter blev hentet på folden hvor han gik med de andre og selv om hopperne tossede rundt på folden, så gik han bare med - køber holdt tovet og der var kun lidt godbids-problemer.

Han blev undersøgt fra mule til hale og fandt sig i alting (som han jo plejer).

Han viste at han godt ved at plastik/presenning ikke er farligt og at man godt kan gå på det og tygge i det uden selv at blive spist.

Han viste at han godt ved at et flagrende tæppe om ørerne og kroppen heller ikke gør noget.

Og så gik han lige i traileren (alene) som havde han aldrig foretaget sig andet.

Så jeg var lidt stolt af min dreng; for selvom jeg ved han er komplet cool, så kunne det lige passe at han i dag ville være bange for alt og alle.

Så en lettet opdatering herfra.

....Men der manglede nu alligevel en hest i stalden da jeg havde lukket ind....

Mvh Louise.

Gratis tur/hyggepart ved Slangerup/Gørløse

- se HER

Traver Action Speed

Dartmoor Anc-Neu Easter

Dsp Tovdal's Malou

0
0
Svar på denne tråd

Godmorgen
Forfatter: 
Dato:  19-12-2011 08:22

Puha, et eller andet må det have gjort ved min psyke for jeg har sovet bedre i nat end jeg har gjort længe...

Drømte dog om noget med en anden dartmoor (der gik for vogn, som det var planen med Easter), og jeg fortalte ejer af denne, at jeg lige havde solgt min og jeg var i drømmen meget glad, lettet og afklaret og det viser sig i mit humør her til morgen.

I ønskes alle en rigtig dejlig dag.

Mvh Louise.

- se HER

Traver Action Speed

Dartmoor Anc-Neu Easter

Dsp Tovdal's Malou

0
0
Svar på denne tråd

123456
Forfatter: 
Dato:  19-12-2011 10:57

Hej Louise

Jeg har fulgt med på sidelinien i en del af dine tråde, men er ikke sikker på at jeg har fanget dem alle sammen.

Hvor er det trist at du må sælge ud af hestene, men livet former sig jo desværre ikke altid som vi havde tænkt os.

Jeg er sikker på du vælger nogle gode hjem til dem og de får det rigtig godt. Kan godt forstå at du er lettet selv om det er trist at der mangler en lille hest i stalden.

Knus og kram og juleønsker herfra

Line

0
0
Svar på denne tråd

Easter
Forfatter: 
Dato:  19-12-2011 11:35

Line - Tusind tak for din hilsen. :D

Ja det er lidt underligt han mangler, men jeg har så god en fornemmelse over det hele at jeg egentlig er i ret godt humør i dag.

Utroligt nok...

Det er jo ikke fordi jeg ikke savner ham, for det vil jeg altid gøre, men jeg er bare glad på hans vegne over at han har fundet det helt rette hjem.

Han skal gå som selskabs/hyggepony og blive en 11årig piges ridepony når han er klar til det.

Det er jo lykken for en som Easter, at blive sådan en piges pony, for han eeeeelsker jo at blive nusset om og jo mere opmærksomhed jo bedre - og så er han sådan en pony der skal være med til ALT.

Har ofte haft ham helt oppe i trillebøren (meget bogstaveligt!!) når den har været med på folden.

Jeg er jo af natur overbevist om at "der er en grund til alting" og her er det åbenbart at pigen skulle have Easter som sin.

Mvh Louise.

- se HER

Traver Action Speed

Dartmoor Anc-Neu Easter

Dsp Tovdal's Malou

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider