Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Hyggesnak

Hvor skal jeg dog starte??
Forfatter: 
Dato:  15-12-2011 12:45

Baah, står med 86kvm's lejlighed jeg skal ha pakket ned i kasser.. Jeg kan bare ikke komme igang, synes det er totalt uoverskueligt

Hvor er i startet henne når i har flyttet ?

De fleste ting er jo nogen jeg bruger hver dag, og skal først være ude af lejligheden om 14 dage, men får simpelthen stress af ikke at være startet endnu!

RegitzeReenberg

Mor til Oliver - 15/9-09

<3 Calvados J & Perfect Poseidon <3

Man kan ikke lave omelet - uden at slå et æg i stykker!

0
0
Svar på denne tråd

At flytte
Forfatter: 
Dato:  15-12-2011 12:49

Jeg skaffede en masse kasser, og så skrev jeg ting på dem. "Stue", "soveværelse" "smykker" "små figurer" "noder" "strikkeopskrifter" osv.

Så kunne jeg starte med at pakke de ting jeg ikke brugte først - f. eks. noder, håndarbejdsting, pynt mm.

Som jeg kom nærmere blev tøjet også pakket ind, og alle de ting man vidste man kunne undvære, og sidste dag kom alle resterne ind.

Men det hjalp enormt at have kasserne med påskrift stående så jeg kunne lægge i når jeg lige vidste at, nå ja, det her skal jeg ikke bruge mere her, plus at udpakningen blev enormt nem.

Hilsen Lene

Basse

198? - 15/09/08

Cargo B

10/03/96 - 04/11/10

Kentaur Medea, 17½", Fit 2, sort, sælges. Sdr. Jylland. Skriv for pris.

0
0
Svar på denne tråd

blblvcævbæl
Forfatter: 
Dato:  15-12-2011 13:10

Årh ja! Har lidt samme problem - skal dog først flytte til sommer. men ja.. flytte rod!! :/
Lene har dog fat i noget. MEGET smart! :D
Nu skal jeg kun have mit lille bitte værelse med som ikke er ret stort xD så det bliver måske ikke det helt store.. men alligevel! puuh!

©©

K r i s t i n a

med Columbija

©©

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider