|
|
| Meget speciel tatoo... |
|
|
Jeg har en ven der gerne vil have en tatoo.....den skal "ahem" om man så må sige, integreres i de nedre regioner.... Min gode ven google har ikke fremkommet med brugbare resultater, derfor spørger jeg google.nr.2 alias hestenette  Gode ideer, erfaringer, advarsler etc, alle input... Har tilladelse til at publicere resultatet....med løfte om anonymitet, såååååååååå kom frem tøser *GSTT*
Venlig hilsen Stina.
Mor til de to charmetrolde Lea og Louise.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
|
|
| Enig... |
|
|
Platugle, Jeg er enig med dig, hvor er den grim. Måske er den en moderne udgave af et kyskhedsbælte. 
KH Esma Healing hest og rytter Psykoterapi Vil du leve det gode liv? Afbalancering og harmoni til din hest og dig The only thing that ever matters is to love and to be loved
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| kender en som kender en |
|
|
Jeg har haft en medarbejder på Roskilde som i en brandert i Thailand fik tatoveret tjødfløjtan (=kødfløjten på bornholmsk) på banditten. Ikke noget jeg har set, men noget flere af hans kammerater bekræftede. Jeg er selv meget glad for tatoveringer, men ville aldrig selv blive tatoveret i de nedre regioner. Hilsen Benedicte
SÅ BLEV DEN GED VIST BARBERET!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| 111111111 |
|
|
Haha, jeg synes det er morsomt. Det kunne ikke skræmme mig, synes det er sjovt. Nu ved jeg heller ikke hvad han/hun vil have lavet? Og har ikke selv en eneste tattoo min søster er til gengæld tapetseret med dem.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
| overskrift |
|
|
Jamen jeg ser den nede under alle de blå tekster - den er nummer 11 og den øverste - og ARGHHHHH nu så jeg lige de andre - en FISK???!! Hvilke kvinder tænker så lavt om sig selv? - tænker jeg. Ha ha ha Esma - og vist en del mere smertefuld, mon ikke;-) I øvrigt underligt at vi endnu ikke er blevet flyttet over i voksenafdelingen......
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Avs... |
|
|
Platugle, Jo av for den, det må gøre ondt at få den lavet. 
KH Esma Healing hest og rytter Psykoterapi Vil du leve det gode liv? Afbalancering og harmoni til din hest og dig The only thing that ever matters is to love and to be loved
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| 11111111 |
|
|
Ja ja, de er da ikke specielt kønne og ondt må det bestemt gøre der 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
| Hmm gammeldags tankegang |
|
|
Lige en indskydelse. Hvorfor tror du at kvinderne tænker lavt om sig selv fordi de får lavet en tattoo, der eller andre steder? Synes det er en underlig opfattelse. Min søster tænker da ikke dårligt om sig selv, hun synes det er kunst og at det er smukt. Bliver sådan lidt hys over sådan en kommentar.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| hmm... |
|
|
Oh-my-Goodness  Aldrig i mit liv har jeg da set noget så smagløst, som de tusser der linkes til - hold da wow... Du spørger til gode ideer... betyder det, at din veninde end ikke ved, hvad hun vil have dernede?
Bissen ... there's a reason
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| suuuuper skørt |
|
|
ha ha, det er simpelthen for skørt! Altså, jeg går normalt ind for tattooer, men dem i linket er bare for.. ja hvad egentlig? Jeg savner i den grad ord! Men sjovt er det....
Venlig Hilsen Sofie Atlas Stengaard SPH 152 Besøg vores hjemmeside og følg vores konkurrenceponyer, eller se vores udvalg af salgsponyer: http://www.stengaard-haslev.dk
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| 123456 |
|
|
Hihhihih til det første link, den gamle mand og fisken er da mega sjove!
IKKE at jeg selv kunne drømme om at få en tatovering der, eller har lyst til en ligegyldig tatovering, men de er da lidt sjove... okay, meget sjove, kæresten og jeg grinede lidt 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Den allermest |
|
|
gustne i linket, er den med en lille pige, manga, men dog pige, som endda ser ud til at have ondt Nr. 3  Min veninde har noget a la den Jens linker til, bare på begge sider og med blomster. Den er ret pæn. Det er dog ikke et sted jeg selv vil tatoveres, da jeg tror det er ekstremt smertefuldt, og man skal gå uden trusser indtil sårene er helet! Jeg synes nu sommerfuglen er meget sød. Helt ærligt, hvem gider stikke snablen i munden på Homer Simpson - eller en fisk?! Jeg synes klart at hippimanden - med skæg, er helt fantastisk, men igen, hvem ville dyppe snablen? Som kunst synes jeg området er spændende at arbejde med, men tænker nok lidt for traditionelt: Blomst af en slags.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Griner vildt |
|
|
Trille 4, Helt ærligt, hvem gider stikke snablen i munden på Homer Simpson - eller en fisk?! Hahahiho, du er bare for sjov!! 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| firben |
|
|
Jeg har et firben dernede, ikke så langt nede men dens hale går hen over venusbjerget. Og den kan dækkes af en alm trusse
Mvh Natascha den lykkelige ejer af: Django og My Last Heartbeat = Kærlighed, elsker de heste. Nogle tårer tørrer aldrig...
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Overskrift |
|
|
Jeg har intet imod tusser, ej heller graffiti. Udført af de rigtige er det kunstværker, men jeg synes, de tusser, der vises her, IKKE pynter på en kvindes krop i netop dét område. Jeg synes, indianeren eller hippien er utroligt livagtig. Ligesom man siger om nylonstrømper er de her tusser efter min opfattelse potensforskrækkere. Bliv bare hys - jeg siger jo bare MIN mening, ikke at alle andre behøver have samme  Men jeg tror faktisk, det er en mand, der vil have en tatoo - eller hvordan, TS?
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| 12345½ |
|
|
Jeg har en bekendt der har en meget livagtig spyflue tatoveret lige bag forhuden på skaftet, det ser ret sejt ud. Specielt når man tænker på hvor ondt det må ha gjort at få den lavet 
Hilsen Jens Mere grydelåg, MERE GRYDELÅG OG HOLD TEMPOET!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Ihh.......... |
|
|
Ih tak for input  Jeg glemte at skrive at det er en mand (regnede nok med at sagde sig selv, idet jeg omtaler en ven, og ikke en veninde, men sådan er det jo med ligestilling GG) Bliv ved.....jeg morer mig kosteligt, og i skal nok få resultatet at se 
Venlig hilsen Stina.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| overskrift |
| Forfatter:  |
Izka |
| Dato:  |
15-12-2011 11:55 |
|
Der er jo også den klassiske Pinocchio tattoo...  Ved dog ikke rigtig hvordan jeg ville reagere hvis jeg pakkede sådan en ud... 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
| 11111111 |
|
|
Haha Jette, av av  Men dem med portrætterne, hvor ville jeg være sur hvis jeg havde fået lavet sådan en rædsel. Det ligner jo en zombie 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Hahahaha |
|
|
Ja man kan godt forstå de kom med på listen over de værste tattoos (ku ske man ikke bare skulle vælge den første den bedste tatovør man støder på) 
Med skovhestene Bellotino og Donatello og kattene Albert og Amalie
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| altså... |
|
|
Altså, skal det være sådan helt nede på pjeverten? Eller bare dernede af? For så er den klassiske og ganske fede hvis du spørger mig, pindemanden der går afsted med hans græsslåmaskine hen over hårene og slåer det, det kræver jo så at man barbere en kant der så det ser ud til at pindemanden har slået "græsset" der hvor han er gået  Har set den på en pige engang, den er altså lidt sjov syntes jeg.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Sparky |
|
|
Det var en rigtig god idé, det har jeg også set et billede af engang 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| græsslåmaskiner |
|
|
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| 123456 |
|
|
Yikes... Har bare et enkelt spørgsmål til de billeder...: HVORFOR?!?!?!?!?!?!?!
Kh Maria Mor til Kathrine 24.08.06 Og Frederik 22.03.09 Skal du have lavet kage? Send en PB. "Nu rolig. Livet er blot et eksperiment. Man har før hørt om mislykkede eksperimenter." -Dan Turéll.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| 123456 |
|
|
I guder, hvor er sådan en "filét" bare ikke særlig pæn... Og den slags pynt gør det altså virkelig ikke bedre  Jeg ville da som mand løbe skrigende væk, hvis jeg fandt sådan en djælve-fætter, fisk eller Homer Simpson i trussen  Ideen er dog sjov, synes jeg - Tyder i hvert fald på en vis form for selvironi 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
| 123456 |
|
|
Sikke charmerende - hvis man ikke har fået hårene fjernet permanent, så vil der enten vær skægstuppe eller små røde bumser på, på en tus lige der. 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| taktak |
|
|
jeg takker mange mange gange til trådstarter og bidragsydere for fantastiske serier af sprutgrin  det er en ubetalelig tråd! til spørgsmålet vil jeg da hjertens gerne komme med et forslag eller to; helt længst ude skal der da tattoveres sådan en "rambuk-ende" med et vædderhoved, ligesom dem de altid bruger i sådan nogen eventyr film hvor en port skal slåes ned af fjenden, eller hvad med en knytnæve samme sted? han kunne også få et gribbehoved lige der og så lade "det lange stykke" være halsen og så tattovere gribbens krop i de tilstødende omgivelser, sådan en rigtig lusket, småsulten lucky-luke grib. et ansigt er også en mulighed, så kan man tale om at stikke sin næse i ting og sager, evt et elefanthoved, så kan man jo virkelig snakke om "snabler" jahh kun fantasien sætter grænser  moarhahahahahaaaaaaaa jeg kan næsten ikke vente med at se hvad resultatet bliver for din ven. måske han i virkeligheden allerede faldt for et af de første bud; en sød lille sommerfugl....fniiiis.....
Venlig hilsen Sarah.
Det er menneskeligt at føle....
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| loooooool |
|
|
sakra: Den med sommerfuglen er uddebatteret, men gribben er et godt bud, jeg er ved tegnebrættet.....(det endelige og originale "lærred" overlader jeg til de professionelle )
Venlig hilsen Stina.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| taktak |
|
|
det bliver spændende. vildt hvis min platte humor for en sjælden gangs skyld skulle kunne føre til noget  og jeg sad og efterrationaliserede mine egne ord i går... måske min morskab over temaet næsten kunne være sårende for din ven og det er alstå ikke min mening, men jeg tænkte så videre at hvis han vil have en tush lige der, så er han nok ret frisk i det og så har han forhåbentlig også en god sort humor der kan tage det, for det tænker jeg må være påkrævet da han jo nok i resten af sine dage vil vække en del opsigt og kunne risikere en del kække bemærkninger i diverse omklædningsrum, saunaer og andre steder hvor man er uden tøj. ihvertfald må du hilse din ven stine og sige; go for it fister hvis du føler for det 
Venlig hilsen Sarah.
Det er menneskeligt at føle....
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| "Fluen på spidsen" |
| Forfatter:  |
Pinny ♥Fyn♥ |
| Dato:  |
18-12-2011 13:25 |
|
Er vist noget gammelt sømandsnoget. Det skulle efter sigende også give en gratis omgang på værtshusene. Udover det sikkert gør meget ondt, så tror jeg, de færreste vil have "en flue" i munden. 
Mvh Pinny "En lille fjer kan sagtens blive til overhovedet ingenting." Rune T. Kidde
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
|
|