Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Hyggesnak

Så så man lige mig
Forfatter: 
Dato:  12-12-2011 20:10

og nøj hvor ser jeg godt ud!

Mit hår bliver så leverppstejslækkert her om vinteren, så idag skete det: Jeg var i MATAS! Store sager! Og jeg huskede at købe både blonderingsstribesnask OG se nu bare her mine damer og herrer: Bryn-og-vippe-farve!

Nå, jeg fik smækket farvehjelmen på hovedet og hevet totter ud, alt gik som forventet. Under ventetiden havde jeg jo masser af tid til at prøve brynfarven, og da jeg alligevel havde blandet så rigeligt, puttede jeg lidt på vipperne også

Holdda helt op så godt jeg ser ud nu hvor det hele er skyllet af og tørret!

Dejlige lyse sommerstriber i garnet og vipper og bryn der er til at få øje på (jeg er meget lyshåret -über den alles, paradoksalt nok er småhår som vipper og bryn bare så tynde at de syner lysere end ønsket, mens garnet på kraniet syner meget mørkt)

Det er ellers sjældent jeg ligefrem stopper op ved spejlet og tænker om mig selv, men det gør jeg lige i dag.

Har du forkælet dig selv for nylig?

Medlem af Bullerklubben

0
0
Svar på denne tråd

Altsåååååååååååååååå
Forfatter: 
Dato:  12-12-2011 20:11

Hvad med billede???????????????

En glad hest er en naturhest!!!

0
0
Svar på denne tråd

No can do
Forfatter: 
Dato:  12-12-2011 20:32

Jeg ville gerne, men min mobil (og dermed mit eneste kamera) kommunikerer ikke med min computer these days.

Medlem af Bullerklubben

0
0
Svar på denne tråd

1111111111111
Forfatter: 
Dato:  12-12-2011 21:19

Hmm, så må du ud og låne. Sjældent at nogen synes de ser SÅ lækre ud, så det vil jeg også se

0
0
Svar på denne tråd

lækkert
Forfatter: 
Dato:  12-12-2011 22:41

Ih hvor skønt at føle dig lidt lækker, sådan en almindelig mandag aften

Jeg har også købt striber, men ikke fået taget mig sammen, måske jeg også skulle gøre det, hvis man bliver lækker smækker af det. Dog tør jeg ikke det der bryn og vipper selv...

Nyd det og gå da lige forbi spejlet et par gange ekstra, det må man gerne.

0
0
Svar på denne tråd

lækker lækker
Forfatter: 
Dato:  13-12-2011 07:27
he he... Ja her kan jeg så også lige være med.
Jeg har o hele mit lange 34 årige liv altid haft dejligt lyst hår.
Meeen nu blev jeg lidt træt af det så fandt en dejlig farve i matas som hedder..... HYPNOTIC RED.... Nøj hvor er jeg så lige blevet rødhåret på den fede måde.
Må lige se om jeg kan få lagt et billede ind her senere.
Mvh Trine som nu minder lidt om en rød julekugle....

Mine dejlige heste

Kidos Josefine

&

Lillelunds Dylan

0
0
Svar på denne tråd

overskrift
Forfatter: 
Dato:  13-12-2011 07:31

Hahhahahahaha.... Herlig tråd!!!

You go Girl...

Henry søger en sød part, kig her: www.heste-nettet.dk/markedspladsen/ hest/vis/307756/ :)

Lykkelig ejet af Big og Henry, hundene og kattene :)

Har mine heste i løsdrift, aldrig boks til dem . ...

0
0
Svar på denne tråd

Juljuljul
Forfatter: 
Dato:  13-12-2011 07:51
Ja jeg er jo "desværre" i 12 uge, så jeg har kun scaninger og konsultationer at se frem til :P

Striberne er udskudt i hvert fald i et år, så til sommer må jeg bare sørge for at mit hår er udsat i solen ;) jeg vil også have billeder af jer der får det gjort :P !!!!

Varme julehilsner fra Krestine med leverpostej og striber fra december sidste år...
(havde jeg været smart, havde jeg jo udnyttet at jeg ikke var gravid i september.. Tsk)
0
0
Svar på denne tråd

123456
Forfatter: 
Dato:  13-12-2011 08:40

Det er en skøn følelse at føle sig smækkerlækker.

Tillykke

Tænker du på at købe en Henra trailer så se her:

www.heste-nettet.dk/forum/6/160510/ 160510/

0
0
Svar på denne tråd

Skønt !
Forfatter: 
Dato:  13-12-2011 09:47

Jeg forkælede mig selv med den store Ole Henriksen ansigtsbehandling på min fridag i går.

Tror så den søde pige var lidt ivrig med øjenbrynsvoksen...der er ca 1/3 tilbage...men det gror jo ud igen :-)

Ellers vildt skønt.

Mvh Tina

Quality doesn't cost - it pays !

2008 meget velredet Quarter Hoppe til salg.

Direkte datter af World Champion reiner.

http://www.alby-horses.com/

0
0
Svar på denne tråd

Skønt...
Forfatter: 
Dato:  13-12-2011 10:27

Elsker glædestråde

Jantelov go away....

Jeg vil også se et billede

PrinsesseGuldhår & Sigøjnerhestene

www.Lehmanns-Rideudstyr.dk

-shop bedre online

...........Bedst til Bucas

0
0
Svar på denne tråd

123456
Forfatter: 
Dato:  13-12-2011 10:49

Skøn tråd!

Jeg stemmer også for at se billede.

Lidt ærgerligt du ikke har lavet et før-billede ;-)

0
0
Svar på denne tråd

Fantastisk!
Forfatter: 
Dato:  13-12-2011 11:09

Jeg fik også den helt store tur i lørdags - vi skulle til mine forældres kobberbryllup. Farve hår, kur, bryn, vipper, og så fik benene lige en tur også da jeg kom hjem. Det var også (gisp!) enormt tiltrængt!

Bagefter fik jeg rullet mit lange hår op på curlere, og ind under varmehjelmen = fantastiske dullekrøller, der holdt hele natten.

Til sidst fik jeg smuttet i en smuk kjole, og et par stiletter.

Nu har jeg også gået og været gravid træls i 9 mdr, og bagefter nybagt mor hængt i 3 mdr, så jeg synes at jeg trængte til den helt store forkælelse.

Nu er min mand jo heldigvis frisør, så det betød også lige at min bankkonto ikke blev rippet totalt.

Vi havde den mest fantastiske aften, og var først hjemme 3.30.

Vores dejlige barnepiger passede super godt på vores lille Tarzan, og lavede morgenmad til os søndag.

En helt fantastisk weekend, så nu kan jeg godt klare lortebleer og gråd i endnu 3 mdr.

Og nå ja, billeder vil jeg ihvertfald gerne vise frem!

Min elskede mand og jeg.

Mine smukke søstre og jeg.

Mvh. Lea

A smile is the light in the window of your face, that tells people your heart is at home.<3

Børn er som ideer - ens egne er de bedste.

0
0
Svar på denne tråd

Wow da!
Forfatter: 
Dato:  13-12-2011 17:52

Ok den sidste kan jeg ikke lige slå!

Billede får I ikke. Synes det virker en anelse sært at gå ind til naboen og spørge: "jeg er kommet til at blære mig på HN, må jeg låne dit kamera, og kan du lægge billedet på nettet for mig?"

Men lad os bare sige at der er blevet skruet op for kontrasterne Eller at det hele ser ud som det før gjorde på en god dag. Det er endnu federe fordi jeg også går og småtaber mig, og ikke har set min kæreste siden sidst i november og først ser ham i juleferien. Han falder sikker bag over og udbryder "det´ æ så ringe endda" (jf. nordjydetråden)

Medlem af Bullerklubben

0
0
Svar på denne tråd

hallo...
Forfatter: 
Dato:  13-12-2011 17:59

Jeg må lige sige en ting...

Hold kæft hvor ser du godt ud Lea

FrkBuko..

0
0
Svar på denne tråd

Billede
Forfatter: 
Dato:  13-12-2011 18:04

Hvis blot din mobil kan sende mms, er dine problemer ej længere et problem ! Send billedet som mms til 1231 med teksten HST evt efterfulgt af en billedtekst, så kommer det ind og ligge på din profil! Og derfra kan du kopiere og lægge i tråden her, så vi andre kan se dit nye smarte hår, bryn og vipper!

:-)

/Anni

0
0
Svar på denne tråd

Ih altså
Forfatter: 
Dato:  14-12-2011 17:06

Så lækker er jeg heller ikke. Alt er jo relativt og jeg er kønnere end før.

Nå, til "Så så man lige mig" vol. 2: Jeg har filendutme også tabt mig synligt XD BLÆR BLÆR BLÆR fra min side, men bare rolig jantelov: easy come easy go... Det er jo jul.

nu spørger folk sikkert til slankemetoden, og den er for en gangs skyld temmelig nem:

Få et job med meget lidt fritid, men dog en del hjemmearbejde = ingen tid til madlavning, som ellers er en stor hobby.

Erstat alle måltider der ikke er tid til, med Nupo.

Indtag andre måltider på jobbet, hvor spisetiden er så kort at du kun når en lille portion, også fordi du vil snakke med dine skønne kollegaer og elever.

Hver så smadret hver dag, at du går i seng før du bliver lækkersulten.

Bo langt ude på landet uden bil = strukturerede, sunde indkøb og manglende lyst til at smutte afsted efter godter i utide.

TADA!

Medlem af Bullerklubben

0
0
Svar på denne tråd

11111111
Forfatter: 
Dato:  14-12-2011 19:19

Fedt og tillykke med vægttabet også

Hvem taler om jantelov? Læste det godt nok længere oppe, men hvem siger du ikke må sige du er lækker?

Håber ikke det var min kommentar, om at det er sjældent at man selv synes at man ser SÅ godt ud. Det var kun positivt ment. For hvor ofte synes vi det

0
0
Svar på denne tråd

Janteloven
Forfatter: 
Dato:  14-12-2011 20:57

Den er fra Mors, og har intet med mig at gøre, jeg henviste bare til den som du gjorde. Jeg har på INTET tidspunkt følt mig truffet. Tvært imod - eller jo, jeg mener, på den gode måde. Det er fedt at være lidt selvfed nogle gange.

Især nu hvor jeg er helt nyuddannet og nyansat. Jeg kunne nemt sidde og spekulere over om jeg var god nok. Det gør jeg også til tider, men mest sørger jeg mig for at glæde mig over alt hvad der er at glæde sig over herunder at jeg har HN at glæde mig med.

UPS noget har naget mig. Jeg glemte at skrive: Lea MAIN hvor ser du godt ud!!!

Medlem af Bullerklubben

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider