Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Hyggesnak

Job/uddannelses ideer
Forfatter: 
Dato:  12-12-2011 10:37

Det er jo ingen hemmelighed at det kan være svært at få job og det er noget jeg tænker meget over for tiden.

Er pt ved at tage en kandidat og er færdig om 1,5 år og der er risiko for at jeg ikke finder relevant arbejde lige med det samme.

Jeg har hele tiden tænkt at jeg bare kunne bruge min grunduddannelse som radiograf hvis det var svært at finde arbejde, men jeg er faktisk ret sikkert, at der ikke er nogen der vil ansætte mig pga kandidaten. De vil være bange for at jeg smutter så snart der åbner sig en forskningsstilling og det vil jeg da sikkert også

Nu er jeg så begyndt at tænke over hvad der eventuelt kunne være plan b. Jeg har ikke mere SU så hvis jeg skal tage en ekstra uddannelse skal der være elevløn eller lignende.

Mht arbejde kan jeg ikke stå op hele dagen så fx butiksarbejde er ikke ideelt. Natarbejde kan jeg desværre heller ikke klare.

Byd ind med ideer tak Gider bare ikke på dagpenge hvis jeg kan slippe.

0
0
Svar på denne tråd

Uddannelse
Forfatter: 
Dato:  12-12-2011 11:38

Nu ved jeg ikke hvad du er i gang med at tage, men nogen udddannelser har fag tilfælles med nogle gymnasiefag. Derfor kan der gives en del merit. Ønsker man så at undervise i flere fag kan dette sagtens gøres mens man arbejder :)

0
0
Svar på denne tråd

12345678
Forfatter: 
Dato:  12-12-2011 11:58

Det er den sundhedsfaglige kandidat jeg er ved at tage. Den ligner folkesundhedsvidenskab rigtig meget.

Jeg tror ikke der er mange fag tilfælles med gymnasiefag. Det skulle da lige være biologi som dog for mit vedkommende er koncentreret omkring genetik.

Jeg vil få kompetancer til at kunne undervise på de mellemlange sundhedsuddannelser som sygeplejerske, fys osv men så mange jobs af den slags er der desværre ikke.

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider