Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Hyggesnak

At støtte..
Forfatter: 
Dato:  08-12-2011 16:52

Ja jeg ved ikke hvad jeg skulle skrive i overskriften, men mens jeg har været syg har jeg ligget og tænkt over noget.

Jeg har snart i et år bidraget med 60 kr til Amnesty international. Det var aldrig planen at jeg skulle støtte, men når man først møder dem, kan man ikke slippe af med dem, uden at melde sig til, og i starten synes jeg egentlig 60 kr virkelig okay.

Nu er sagen sådan at jeg meget gerne ville framelde mig mit medlemsskab, og nu kigget rundt på hjemmesiden hele dagen, men uden at finde ud af hvor man kan framelde sig. Kan kun finde ud af hvor man melder sig til

Så tænker jeg, burde der ikke på sådanne hjemmeside være et sted man kunne melde sig fra, ligesom på green peace, og alle de andre støtte grupper der er?

For jeg tit overvejet at melde mig ud, men har ikke lige haft overskuet til at sætte mig ned og finde ud af hvornår man skulle, når der absolut intet er på hjemmeside om det (:

Det her skal ikke være en diskution om hvor vidt man godt kan støtte med 60 kr. eller ej, for mit liv er pt. således at jeg ikke føler jeg har 60 kr at støtte med ;) Men lad ellers diskutionen gå i gang

Pernille
Med Masterkova

www.aavang.com

0
0
Svar på denne tråd

det er bare besværligt!
Forfatter: 
Dato:  08-12-2011 17:05

Sådan er der rigtig mange sider der er.

Meld dig ind, meld dig ind, meld dig ind.

Men Meld dig ud knappen er ikke til at få øje på!

Eller også skal man gøre det skriftlig pr alm brevpost og det kan for mig godt tage noget tid før jeg tager mig sammen til det! -Så der kan de godt score en måned eller 2 ekstra.

Der burde være (måske er der?) en lov om at der skal være til at se hvordan man melder sig ud/af.

Hilsen fra

Strit 77

Lyngs My Little Fellow:
-Nu med video!!!

Ledelse: Fortælle sine medarbejdere hvor skabet skal stå
-og derefter motivere dem til selv at flytte det ...
0
0
Svar på denne tråd

Supersneglen
Forfatter: 
Dato:  08-12-2011 17:05

Jeg kender det alt for godt. Som regel er der en måde du kan kontakte dem på, hvor du så pr. mail kan skrive at du ikke længere ønsker at være medlem :)

Ellers kan man bare cutte BS af på netbank - det fungerer som en fin afmelding de gange jeg har gjort det overfor den slags

.. Amanda

0
0
Svar på denne tråd

overskrift
Forfatter: 
Dato:  08-12-2011 17:08

Jeg blev også lokket i deres fælde engang, og jeg mener bare jeg sendte dem en mail med min afmelding :)

33 45 65 65 kl. 10-16

amnesty@amnesty.dk

Hilsen Anne

0
0
Svar på denne tråd

123456
Forfatter: 
Dato:  08-12-2011 17:41

Langt de fleste steder, sender man bare en mail om at man ikke ønsker at støtte længere.

Så skriv til deres mail på amnesty@amnesty.dk

Der er jo aldrig nogen knapper, hvor der bare står indmeld på - heller ikke på AI, der skal man jo oplyse både navn og adresse ved indmeldelsen.

Det er da en ærlig sag, hvis man ikke har råd til at fortsætte med et støtte beløb.

Tænker du på at købe en Henra trailer så se her:

www.heste-nettet.dk/forum/6/160510/ 160510/

0
0
Svar på denne tråd

jfdfdkjkddkj
Forfatter: 
Dato:  08-12-2011 17:50

Da jeg læste overskriften tænkte jeg.. ååååh nej!! nu ikke endnu mere omkring støtten til Stina, Katja eller nogle andre xD men som jeg læste indlægget. ja, så var det heldigvis ikke det :D
Men der burde helt sikkert være et sted. Find evt. en mail, og skriv det som det er?
Kan sagtens se du ikke vil støtte med 60 kr, det kan være nogle grunde til man ikke har råd - og sådan er det bare :) Hvis det var et en gangs beløb kunne man nok godt finde pengene :)

©©

K r i s t i n a

med Columbija

©©

0
0
Svar på denne tråd

Jeg vil også...
Forfatter: 
Dato:  08-12-2011 18:15

... sige at du bare skal sende en mail om udmeldelse (gerne med en årsag - det vil de jo oftest gerne vide) og så stoppe betalingen.

Hvis du skriver i mailen at du ønsker det noteret at de ikke skal kontakte dig igen, SKAL de respektere det.

Skriver du det ikke, kan du være sikker på en strøm af opringninger.

£isbeth & Baloo

Politicians are like diapers.
They need to be changed often - and for the same reason.

0
0
Svar på denne tråd

Tjaeh...
Forfatter: 
Dato:  08-12-2011 19:18

Jeg ringede til dem og spurgte en gang hvad jeg skulle gøre, og fik at vide at jeg bare skulle afvise betalingen...

Efterfølgende har jeg, når jeg har mødt dem på gaden, været lige så vedholdende i nit nej, som de har været i at få mig til at melde mig ind... Jeg siger altid at jeg vil besøge deres hjemmeside og melde mig ind der, når jeg har penge til det... Jeg har det ikke godt med at love betaling til noget jeg ikke kan overholde og lige nu er pengene der bare ikke til at støtte på den måde...

Jeg har ikke noget imod at købe et armbånd eller noget i den stil, når jeg har pengene til det, men jeg har det ikke så godt med at støtte noget jeg ikke helt kan finde ud af hvad går til (det kan gå til meget godt, men det kan være meget svært at se hvad de præcis går til)... Og så er det der med at det skal være månedligt - det er jo ikke hver måned man har lige mange penge...

Perle

Min kære mor, jeg elsker dig, sov godt

Født: 5/6 1958 Død: 19/7 2008

Farvel Felix

Hvil i fred

Charmetrold og Hjerteknuser

D. 21/8 2007
En gang utro, altid utro

Livet er hvad du gør det til... Tænk positivt...

0
0
Svar på denne tråd

Google
Forfatter: 
Dato:  08-12-2011 21:40

Jeg prøvede at google dit problem og umiddelbart foreslår folk, at du bare afmelder betalingen hos PBS.

Så jeg ville skrive en mail til dem, hvor du opsiger aftalen og derefter afmelde dem hos PBS.

Smuk skimmel vallak efter Corratus sælges.

Hesteklipning på Bornholm tilbydes. Skriv en Besked.

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider