Ja jeg ved ikke hvad jeg skulle skrive i overskriften, men mens jeg har været syg har jeg ligget og tænkt over noget.
Jeg har snart i et år bidraget med 60 kr til Amnesty international. Det var aldrig planen at jeg skulle støtte, men når man først møder dem, kan man ikke slippe af med dem, uden at melde sig til, og i starten synes jeg egentlig 60 kr virkelig okay.
Nu er sagen sådan at jeg meget gerne ville framelde mig mit medlemsskab, og nu kigget rundt på hjemmesiden hele dagen, men uden at finde ud af hvor man kan framelde sig. Kan kun finde ud af hvor man melder sig til 
Så tænker jeg, burde der ikke på sådanne hjemmeside være et sted man kunne melde sig fra, ligesom på green peace, og alle de andre støtte grupper der er?
For jeg tit overvejet at melde mig ud, men har ikke lige haft overskuet til at sætte mig ned og finde ud af hvornår man skulle, når der absolut intet er på hjemmeside om det (:
Det her skal ikke være en diskution om hvor vidt man godt kan støtte med 60 kr. eller ej, for mit liv er pt. således at jeg ikke føler jeg har 60 kr at støtte med
Men lad ellers diskutionen gå i gang