jeg fik en...
wait for it....
kæreste 
det kræver nok lidt nærmere intro.. nogen har måske læst om min histore herinde, eller set det på dr.dk/tværs... det har i hvert fald været lagt ind her også 
jeg har haft en del problemer at tumle med, så det er nok også på tide med en update.
det skal lige siges at jeg ikke ønsker ynk, eller vil blære mig... eller jo, jeg vil faktisk godt blære mig, for det kan jeg efterhånden godt tillade mig..! 
jeg er et af de tilfælde der er blevet mobbet siden 1. klasse, og min klasselærer var faktisk det der var værst. jeg fik muligheden for at fortælle min historie på den fedeste måde da jeg blev kontaktet af DR på baggrund af en kontaktannonce jeg skrev herinde, og lavede et indslag på 12 minutter sammen med en fantastisk journalist.. det kan ses på ovennævnte link under titlen "mobbet til ensomhed"
senere kom jeg med i radioprogrammet tværs på P3 hvor jeg igen fik lov at fortælle min historie, og programmet kan også høres på hjemmesiden. siden har jeg haft det fantastisk!
jeg gik på kur for 45 dage siden, og har nu tabt mig 13 kilo! (jeg ramte de 13 idag!) min plan er dog at fortsætte til jeg er tilfreds med min krop, for som nogen også ved, er jeg ikke den mindste fugl i reden.
nu til det allerfedeste! jeg var for ikke så længe siden på en date, som endte i at han sov hus mig, og nu er han min kæreste
den sødeste fyr i hele verden, der gerne tager turen fra billund til herning for at hente mig i skole på en helt almindelig tirsdag
og vælger at blive hos mig selvom han skal på arbejde næste morgen
han er vel det man kalder fantastisk!
så alt i alt... går det faktisk skide godt her