Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Hyggesnak

så skete det endelig!!!
Forfatter: 
Dato:  07-12-2011 18:40

jeg fik en...

wait for it....

kæreste

det kræver nok lidt nærmere intro.. nogen har måske læst om min histore herinde, eller set det på dr.dk/tværs... det har i hvert fald været lagt ind her også :D

jeg har haft en del problemer at tumle med, så det er nok også på tide med en update.

det skal lige siges at jeg ikke ønsker ynk, eller vil blære mig... eller jo, jeg vil faktisk godt blære mig, for det kan jeg efterhånden godt tillade mig..!

jeg er et af de tilfælde der er blevet mobbet siden 1. klasse, og min klasselærer var faktisk det der var værst. jeg fik muligheden for at fortælle min historie på den fedeste måde da jeg blev kontaktet af DR på baggrund af en kontaktannonce jeg skrev herinde, og lavede et indslag på 12 minutter sammen med en fantastisk journalist.. det kan ses på ovennævnte link under titlen "mobbet til ensomhed"

senere kom jeg med i radioprogrammet tværs på P3 hvor jeg igen fik lov at fortælle min historie, og programmet kan også høres på hjemmesiden. siden har jeg haft det fantastisk!

jeg gik på kur for 45 dage siden, og har nu tabt mig 13 kilo! (jeg ramte de 13 idag!) min plan er dog at fortsætte til jeg er tilfreds med min krop, for som nogen også ved, er jeg ikke den mindste fugl i reden.

nu til det allerfedeste! jeg var for ikke så længe siden på en date, som endte i at han sov hus mig, og nu er han min kæreste :D den sødeste fyr i hele verden, der gerne tager turen fra billund til herning for at hente mig i skole på en helt almindelig tirsdag :D og vælger at blive hos mig selvom han skal på arbejde næste morgen :D han er vel det man kalder fantastisk!

så alt i alt... går det faktisk skide godt her

ejer af skønne Apache!

www.kl-foto.webs.com

tag endelig et kig :D

0
0
Svar på denne tråd

Overskrift..
Forfatter: 
Dato:  07-12-2011 18:47

Dejligt!!! Alt i alt. :)

Det er rart med nogle GODE og GLADE indlæg også, ganske som det her, og især her op til jul..

Det er fedt når noget så negativt ender med at blive noget positivt trods alt. :)

Og superflot med vægttabet, det er rigtig godt gået. :)

Mvh.

Michael

GO FOR IT!!

0
0
Svar på denne tråd

hephey
Forfatter: 
Dato:  07-12-2011 18:48

KÆMPE STORT GIGANTISK MEGA OVERDREVET TILLYKKE!!!!!!!

super flot klaret... fortsæt stilen, du er mega sej

Carina Overgaard... Militaryrytter

Change the voices, in your head
Make them like you, instead

klip tilbydes, lydsvag klipper ...

0
0
Svar på denne tråd

Det lysner
Forfatter: 
Dato:  07-12-2011 19:30

Der er altid mørkest lige før daggry og solen skinner altid over skyerne. Man kan bare ikke se det før man er der, hvor du er nu

FEDT! Tillykke med det hele, det er sejt gået. En ting er at kæmpe for at opnå det man vil have. En helt anden ting er, at blive i stand til at nyde det, når man endelig har opnået det. Det lyder det til at du slet ikke kan lade være med. Det synes jeg er det aller vigtigste.

Medlem af Bullerklubben

0
0
Svar på denne tråd

xxxxxxxxxxx
Forfatter: 
Dato:  07-12-2011 20:10

Jeg har hverken læst eller hørt om dig.....

Men hooold nu k*ft, hvor jeg sad og smilede, da jeg læste dit indlæg! Hvor er du bare sød!!

Et kæmpe tillykke med det hele!

Maria

Ps. hvordan har du båret digad med at tabe så meget på så kort tid??? Jeg er sk*de misundelig!!

Kieffer Rusty Ulla Salzgeber Exellent sælges. Super lækker sadel. Meget lidt brugt. Se billeder på min præsentation.

Hvis din hest er død,- så stå af!

0
0
Svar på denne tråd

glad igen :D
Forfatter: 
Dato:  07-12-2011 21:55

først: tak til jer der har skrevet :D i er simpelthen søde :D

jeg er slet ikke i stand til at være ked af noget lige nu søren (kæresten) kom nemlig lige uanmeldt forbi fordi han lige var i herning med en kunde i taxaen.. så kom han lige ind og fik noget mad inden han skulle tilbage til billund

her til aften står vægten på 14 tabte kilo :D det er så pissefedt!

maria:

jeg har brugt den kur der hedder Dukan-diæten, men den er hård, og jeg vil ikke anbefale at starte lige nu hvor alle julefrokoster osv. kommer. det er simpelthen for hårdt, selvom jeg ikke har haft svært ved det overhovedet, mest fordi resultaterne er så tydelige.

man skal have baller af stål og en rygrad af noget MEGET hårdt... nej tak er de to allervigtigste ord, men de folk der har spurgt hvorfor har også beundret svaret, og respekten og følelsen af at være skidegod og stærk kommer med svaret man giver!

man skal ikke holde det hemmeligt at man er på diæten.. overhold de simple regler, og forkler GERNE folk hvorfor :D

held og lykke hvis du vælger at være med! jeg hjælper dig gerne :D

ejer af skønne Apache!

www.kl-foto.webs.com

0
0
Svar på denne tråd

Du så sej!
Forfatter: 
Dato:  07-12-2011 23:03

Stort tillykke med det hele.

Jeg er ikke et sekund i tvivl om at du fortjener det!

Det lyder til du har kæmpet dig til din lykke, og tager så meget hatten af for dig!

Pas på din kæreste - han lyder rigtig betænksom og opmærksom overfor dig. Lige hvad du fortjener!

Nyd kærligheden og livet, der findes ikke noget bedre end at være nyforelsket

Stort knus herfra

Man skal ikke være tosset for at være her...

Men det hjælper! :)

Sov sødt Kalimo 21/5-2009 <3

0
0
Svar på denne tråd

ej hvor dejligt...
Forfatter: 
Dato:  07-12-2011 23:08

Har læst nogle af dine tidligere tråde og kan kun være glad på dine vegne.

Din lykke og glæde kan mærkes ud på den anden side af computerskærmen.

tillykke til både dig og Søren, håber det bliver en "ny skingur" tråd.

Mvh Birgitte

III-Welshhoppe 8 år efter Parcybedw Boy George sælges

1 års welsh hingsteplag sælges efter Rytterbjergets Infinity/Parcybedw Boy George

Boks i 5491 Blommenslyst udlejes

0
0
Svar på denne tråd

Hvor er det
Forfatter: 
Dato:  08-12-2011 07:04

Hvor er det bare dejligt at læse sådaan et glædes indlæg- din glæde kan jeg jo mærke her gennem skærmen

Super godt gået med de tabte kilo- det er bare så fed en fornemmelse

Og pas godt på Søren- han lyder som en dejlig fyr

FrkBuko..

0
0
Svar på denne tråd

hehehehe
Forfatter: 
Dato:  08-12-2011 08:36

det kan da godt være det bliver en ny "skingur tråd" :D det ville da være helt fantastisk!

jeg kan ikke løbe fra at jeg er glad :D (jeg kom også lige til at købe en lille gave til ham, selvom vi har aftalt ikke at købe gaver ;) (handsker til touchscreen og en holder til mobilen der ligner en svupper, og så en bon jovi greatest hits cd :D)

tjoh.. jeg tror jeg har kæmpet for det, og jeg synes det har været skidehårdt at have det skidt... men på den anden side har jeg fået mad hver dag, og der skal nok være nogen der har/har haft det værre end mig.. de stakler...

fortsat glæde herfra, trods staklerne i verden :D

ejer af skønne Apache!

www.kl-foto.webs.com

0
0
Svar på denne tråd

dejligt
Forfatter: 
Dato:  08-12-2011 09:32

jeg har også fulgt dig i tidligere tråde og er bare så glad på dine vegne.

Jeg håber virkelig at tingene går fremad for dig.

Det fortjener du.

Mvh Trine

Mine dejlige heste

Kidos Josefine

&

Lillelunds Dylan

0
0
Svar på denne tråd

Ej hvor godt
Forfatter: 
Dato:  08-12-2011 11:42

Kæmpe tillykke Katrine. Hvor er det bare godt gået.

Du har om nogen fortjent det.

Et stort kram til dig.

Knus

Heidi med Qira

Nu med Robotool´s Qira

Den dejligste hest

for mig

0
0
Svar på denne tråd

Åh! Jeg ææælsker romantik :-)
Forfatter: 
Dato:  08-12-2011 16:47

Hej "Trunte"

Dejligt at læse din tråd. JEg kender dig ikke men jeg holder meget af at læse om det når det går andre godt.

JEg lever(så godt jeg kan)efter devisen "at der er en mening med alt" og at "vi får det vi har brug for". JEg har også oplevet flere gange at det holder stik. Så selvom du åbenbart har haft et problemfyldt liv indtil nu så har du nu en dejlig kæreste og jeg kan kun sige til dig: Nyd det - jeg kan også fornemme på dine indlæg at det GØR du også :-)Skønt.

Held og lykke med det.

Mange hilsner

Helle

PS. Super godt gået med dit vægttab - det er da et godt navn til en kur - "dukan"!!! meget motiverende selvom det kræver vilje og rygrad af stål samt ondt i nakken af at ryste på hovedet (= nej tak!)

MAN BLIVER ALDRIG FOR STOR TIL EN SHETLÆNDER

Nu også med welsh-pony.

0
0
Svar på denne tråd

hehehe
Forfatter: 
Dato:  11-12-2011 09:02

hej igen folkens :D

jeg sidder lige hjemme ved kæresten og har tid til at svare :) jeg sendte nemlig staklen ud i taxaen klokken 4 i morges.... godt det ikke er mig...

idag har vi været sammen i en uge, og det går bare perfekt :D han kunne ikke være bedre på nogen som helst punkter :D dejlige knægt

til Trine :D

jeg er da glad for at høre om en der tidligere har fulgt med:D jeg vidste der var nogen :D

det går fremad, og med susende fart! nogen gange sidder og og tænker at jeg egentlig ikke fatter at det går så godt

til heidi:

tusind tak :D ja du kender mig jo og ved lidt mere om hvad jeg har været igennem... det betyder meget at du også skriver her, og at du også synes jeg har fortjent det, er da mega fedt! tak :D

til Helle:

nu du siger det, så tror jeg egentlig også på dine små visdomsord... min far siger altid: "vi bliver alle sammen født med en lille pixibog. derefter er det vores opgave at gøre den til en roman, skrevet på den bedst mulige måde!"

jeg synes at min roman er lang og ualmindelig allerede. for at ridse op, indeholder den: mobning gennem mange år, 2 røverier i eget hjem, kampen om et vægttab, jagten på selvtilliden, og meget mere... der er nok at skrive om!

og tak med hensyn til vægttabet :D jeg har dog ikke fået ondt i nakken endnu men det kommer jo nok skal du se ;)

glædelig jul til jer alle sammen! thihi!

ejer af skønne Apache!

www.kl-foto.webs.com

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider