Ja, her er lige endnu et ligegyldigt indlæg fra min side. 
Men.... Er der andre, der har en så "underlig" hobby at det ALDRIG er lykkes at få et eneste ønske indenfor den opfyldt??
Jeg har i mange, mange år (siden 1980 ca.) haft modelhobby som overskyggende interesse, og bygget utallige plastbyggesæt af både fly, biler, lastbiler, kampvogne og andre militære køretøjer, men har aldrig haft held til at få nogle ønsker i den retning opfyldt til hverken fødselsdage eller jul.. Jeg har så ofte i stedet fået penge, og "så kunne jeg jo bare selv købe det", til trods for meget tydelige instrukser om præcis model, fabrikat, pris samt sted at købe varen??
Nu koncentrerer jeg mig mest om radiostyrede modeller, og heller ikke her er det endnu lykkes at få opfyldt nogle ønsker, selvom de bliver penslet ud som med byggesættene tidligere..
Til gengæld har jeg så været RIGTIG heldig at finde en, ahemm, hel del modeller via bla. eBay, og da jeg byggede plastbyggesæt i sin tid var der MANGE modeller, specielt muskelbiler og hotrods fra det amerikanske firma Monogram, der var umulige at få herhjemme, da de "var udgået" ifølge hobbyforhandlerne.. Og det var jo trist når man sad og sukkede mens man kiggede i katalogerne over alle de fede modeller, man KUNNE få.. Hvis man da boede et andet sted.. Suk.. 
Nå, men altså, via eBay har jeg indtil videre fundet ca. 40 plastbyggesæt som jeg enten havde da jeg var yngre, eller altid har ønsket mig, og de er endda billigere i USA nu MED forsendelse til DK end de var i hobbybutikkerne herhjemme, dengang Monogram var et mærke, der var til at få fat i, og tilmed, så er samtlige af de modeller jeg har skaffet nu stadig spritnye i kasserne, og den ældste jeg har nu er fra 1973.
De går så fra 1973 og op til midt i firserne i produktionsår, og jeg glæder mig SÅ meget til at gå i gang med dem.. Engang...
Derudover har min "radiostyrede afdeling" også fået fyldt en del "ønsker" ind, også via Internettet, ligeledes også adskillige modeller, der er produceret for mange år siden, og som så trænger til en adskilning og rengøring og måske et par nye stumper her og der, men som så ender med at blive næsten som nye, hvilket er sjovt, når man kan huske dem som værende uopnåelige ønsker da man var en lille knægt tilbage i firserne..
Lige pt. har jeg 3 plastbyggesæt på vej, (2 fra USA og 1 fra Grækenland), og en meget spændende radiostyret model af en Tyrrell P34 i skala 1/10 fra Tamiya, som også er en model, de ikke laver længere..
Præcis denne model har jeg også ledt efte et stykke tid, og nu dukkede den altså op, tilmed i "MINT", altså perfekt stand, fuldstændig nybygget, og uden at have kørt en meter nogensinde!. 
Jeg regner med at den bliver min julegave fra fruen, hihi. 
Og hvis nogle er nysgerrige, så er Tyrrell P34 nok en af de mest særprægede racerbiler nogensinde, i det den havde 4 små forhjul i stedet for de normale 2 noget større hjul på en Formel 1 bil.. (Nogen kan nok huske den bare udfra det med de 4 forhjul)..
Men ihvertfald...
Er der andre, der gang på gang får at vide at de bare får nogle penge, og så selv kan købe gaven?? 
Mvh.