Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Hyggesnak

Vil i krydse jeres fingre..
Forfatter: 
Dato:  06-12-2011 18:29

Jeg har virkelig brug for noget positiv energi, da jeg føler jeg kører på absolut nødreserver for at kunne holde mig oprejst...

Sidste tirsdag mistede vi vores skønne vidunderlige boxer kun 5.5år gammel. Det er virkelig som at få revet sit hjerte ud. Mine 2 dejlige hunde betyder alt for mig, det er dem jeg bruger allermest tid sammen med.

Vi har vores skønne labrador som manglede en ven, så vi fandt en 10måneders rigtig rar og venlig hvaps i weekenden. Det går rigtig fint med ham, han er nem og dejlig at omgåes. Kan virkelig fornemme han vil passe rigtig godt ind i vores familie. Mine hunde går om dagen i hestestalden, så de kan lege på noget plads og sove i høet. I dag da jeg kommer hjem får jeg et stort chok da jeg åbner udestuen. Der ligger vores hvaps (Som burde være i stalden.) fuldstændig smurt inde i blod fra top til tå, jeg kan se hans ene bagben er helt skåret op. Jeg får løftet ham op i bagagerummet, og er ved Varde dyrlægerne max 10 minutter efter. Hans akille sene er helt skåret igennem. Lige nu er han indlagt og får væske, de tør ikke operere i dag da han har mistet al for meget blod.

Jeg er ikke engang kommet over tabet af min elskede boxer, og så skal jeg tage stilling til det samme en uge efter.

Min lille hvaps skal opereres i morgen, jeg ved først mere når jeg får fri kl 12

Jeg føler mit hovede skal eksplodere og mit hjerte er ved at briste.

Hvis du læste med så længe skal du have tusind tak, jeg trænger til at fortælle det til nogen dyrevenner som vil krydse fingre for at lille Arki klarer den.

FrkBuko..

0
0
Svar på denne tråd

Lille hund
Forfatter: 
Dato:  06-12-2011 18:35

Puha det er meget oveni hinanden for dig. Du er ikke færdig med at sørge over den første hund, og nu er den nye hund kommet alvorligt til skade. Jeg føler med dig, kære du. Det kan være meget smertefuldt at have et dyr, der er sygt, og du har uvisheden om den klarer den oveni. Det lille pus.

Jeg be'r for, at det allerbedste må ske for din lille hund.

Kram til dig fra Esma.

KH Esma

Healing

hest og rytter

Psykoterapi

Vil du leve det gode liv?

Afbalancering og harmoni til din hest og dig

I en terapitime er jeg med dig hele vejen,

og vi taler kun om det, du tager op.

0
0
Svar på denne tråd

Tusind..
Forfatter: 
Dato:  06-12-2011 18:38

Tusind tak Esma, jeg tror der bliver brug for en masse gode tanker til den lille dreng. Det er slet ikke til at bære.

FrkBuko..

0
0
Svar på denne tråd

lille stakkel
Forfatter: 
Dato:  06-12-2011 20:25

Nej hvor er verden bare uretfærdig ind imellem. Håber virkelig at din lille dreng klarer sig, det fortjener I begge. Sender mine varmeste tanker til jer og håber at morgendagen bringer godt nyt

De bedste hilsner Pernille

Raashan APN

0
0
Svar på denne tråd

puhhhhh
Forfatter: 
Dato:  07-12-2011 03:11

stakkels dig og stakkels Arki, krydser fingre for at han klarer sig igennem.

Knus Naja

du ved du bruger for meget tid på facebook

når du leder efter "like" knappen på hn;-)

0
0
Svar på denne tråd

Gud hvor
Forfatter: 
Dato:  07-12-2011 20:40

tragisk! Krydser alt jeg har!

Har haft en lignende oplevelse med en tidligere hund min familie engang havde, som også sprang igennem et vindue og fik skåret en sene op! Hun klarede den!

Mvh Julie

.: Liberty og Media Force xx :.

- Fordi det er bedre at være lille og (meget) vågen end stor og doven ;D

1.semesters bøger til sprogstuderende (fransk/engelsk) på ASB sælges billigt!

0
0
Svar på denne tråd

6 tegn
Forfatter: 
Dato:  07-12-2011 20:44

Jeg krydser mine fingre og giver positive tanker med på vejen :).

Vi har også selv en syg hund lige for tiden, og det er bare ikke sjovt :(

{Gitte R}

Alt, hvad der er dejligt, er enten umoralsk, ulovligt, eller også feder det.

0
0
Svar på denne tråd

5 tegn
Forfatter: 
Dato:  07-12-2011 20:58

Føj for den da.

Ved du hvordan din hvaps fik skåret sig i benet?

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider