(Haha, mine børn har en bog, der hedder Føllet Fanny
)
Lige præcis der, hvor du beskriver, har jeg fundet hen på min Sony Ericsson! Men på min er der kun mulighed for at importere kontakter, ikke eksportere. Det ville ellers være logisk, lissom... 
Nå, men jeg kom i tanker om, at jeg havde mange af mine numre på min rigtigt gamle telefon, en nokia. Og den gad godt at snakke med HTC'en via bluetooth, så nu er de numre på plads. Så synkroniserede jeg med google og hotmail, og nu står alle navne der tre gange. Smart, ikk? Og det endda selv om jeg aldrig har brugt min googlemail til noget som helst...
Så prøvede jeg at krydse kontakter og kalender af på google og hotmail og synkronisere, men de står der stadig. Så nu skal jeg bare lige have fundet ud af, hvordan jeg sletter... og have lagt de nyeste numre ind, som nok ikke var på nokia-en. Jeg tror faktisk, det ville have været hurtigere bare at taste hele skidtet ind på telefonen!
Er der nogen, der ved, hvor man finder brugsforvirringen til sådan en HTC Wildfire? Ih guder, jeg ved godt, at jeg lyder gammel, men jeg savner altså dengang, hvor den kom på papir, og så startede jeg på side et, og når jeg nåede til sidste side kunne jeg godt nok ikke huske det hele, men var da sådan nogenlunde klædt på til at bruge min nye telefon - eller til at slå op i brugsforvirringen 
mvh. tina