Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Hyggesnak

flytte kontakter til ny telefon?
Forfatter: 
Dato:  03-12-2011 01:39

Jeg ha fået ny mobil, og for første gang kan jeg ikke hitte ud af at flytte kontakterne. Jeg skal flytte fra Sony Ericsson Xperia mini til HTC Wildfire.

Der er en vejledning med HTC'en i, hvordan man gør med bluetooth. Det virker ikke. Telefonerne finder hinanden, men der bliver ikke overført noget.

Jeg har altid overført via simkort, men på Sony Ericson'en kan jeg kun finde det sted, hvor man henter kontakter fra kortet - ikke der, hvor man flytter dem over. Og SD-kortet, hvor manualen ligger, virker ikke, så ingen hjælp at hente der.

Jeg kan sådan set heller ikke finde det sted, hvor man importerer kontakterne på HTC'en - men har heller ikke kigget i manualen endnu. Det gør jeg, når kontakterne ER kommet over på simkortet :-) MEn hvis der er nogen, der lige ved det, så byd endelig ind!

Nogen ideer til, hvordan jeg får mine kontakter på ny telefon - ud over selvfølgelig at gå i gang med at taste dem alle fra ende til anden?

mvh. tina

Barylere rule!
0
0
Svar på denne tråd

HTC...
Forfatter: 
Dato:  03-12-2011 07:43

ved ikke hvad man gør med SE men når du har fået dem lagt på sim eller sd kort så smider du den over i HTC også går du i personer, så trykker du på menu også trykker du på import/export af..

Mvh Lene

"Life is what happens to you

while you'er busy making other plans"

John Lennon

0
0
Svar på denne tråd

Gmail-konto
Forfatter: 
Dato:  03-12-2011 10:44

Og så får du lavet en gmail-konto, hvor du fremover gemmer dine kontakter. Så skal du næste gang bare logge på din konto med en ny telefon, så overføres kontakterne automatisk :-)

Din telefon vil så også synkronisere automatisk med kontaktpersoner og kalenderaftaler hver gang du er online med telefonen - og det er smart, hvis man en dag af en eller anden grund mister sin telefon.

Hvis du logger på facebook med telefonen, så får du også alle dine kontakter den vej fra :-)

Ridetøj i store størrelser sælges

0
0
Svar på denne tråd

Har du
Forfatter: 
Dato:  03-12-2011 10:56

også fået nyt simkort... For jeg plejer bare at synkronisere mit simkort med numrene på den gamle mobil... Og så gemmer jeg dem generelt kun på Simkortet...

Camilse

De rigtige beslutninger er altid de svære beslutninger at tage.

De svære beslutninger er altid de vigtige at tage.

De vigtige beslutninger er altid de rigtige at tage.

Sokke og Lukas, jeg savner jer

0
0
Svar på denne tråd

ooookay....
Forfatter: 
Dato:  03-12-2011 14:14

Så er det smarteste vel bare at starte med at taste ind på google-kontoen med det samme og så synkronisere?

Eller kan jeg måske bruge SD-kortet fra den nye tlf, overføre dertil fra gammel telefon, og så smide tilbage i ny telefon? Så må jeg vel kunne synkronisere dem over på google-kontoen bagefter?

Nogen der ved, hvordan man smider kontakterne på SD-kortet på Sony Ericsson?

Sim-kortet er ikke nyt - men det er tomt for kontakter, de ligger alle på telefonen.

mvh. tina

Barylere rule!
0
0
Svar på denne tråd

Overskrift
Forfatter: 
Dato:  03-12-2011 16:45
hejsa.
Jeg har en Sony ericsson xperia mini Pro og tænker at din fungerer nogenlunde lige sådan da den eneste forskel burde være at jeg har et tastatur :-)
hvis jeg går ind i mine kontakter og så trykker på menu knappen er der en valgmulighed som hedder import/eksport og her kan jeg så flytte alle mine kontakter til simkortet :-)
Håber det virker for dig :-)
Da jeg skiftede fra Htc til Sony ecrisson måtte jeg dog hente en app for at flytte mine kontakter :-(

Mvh

Carina

Med fjordhesten Fanni :-)

Live like there's no tomorrow, love like you've never been hurt

and dance like nobody's watching!

0
0
Svar på denne tråd

Fjordhesten Fanny
Forfatter: 
Dato:  03-12-2011 20:36

(Haha, mine børn har en bog, der hedder Føllet Fanny :-))

Lige præcis der, hvor du beskriver, har jeg fundet hen på min Sony Ericsson! Men på min er der kun mulighed for at importere kontakter, ikke eksportere. Det ville ellers være logisk, lissom... :-)

Nå, men jeg kom i tanker om, at jeg havde mange af mine numre på min rigtigt gamle telefon, en nokia. Og den gad godt at snakke med HTC'en via bluetooth, så nu er de numre på plads. Så synkroniserede jeg med google og hotmail, og nu står alle navne der tre gange. Smart, ikk? Og det endda selv om jeg aldrig har brugt min googlemail til noget som helst...

Så prøvede jeg at krydse kontakter og kalender af på google og hotmail og synkronisere, men de står der stadig. Så nu skal jeg bare lige have fundet ud af, hvordan jeg sletter... og have lagt de nyeste numre ind, som nok ikke var på nokia-en. Jeg tror faktisk, det ville have været hurtigere bare at taste hele skidtet ind på telefonen!

Er der nogen, der ved, hvor man finder brugsforvirringen til sådan en HTC Wildfire? Ih guder, jeg ved godt, at jeg lyder gammel, men jeg savner altså dengang, hvor den kom på papir, og så startede jeg på side et, og når jeg nåede til sidste side kunne jeg godt nok ikke huske det hele, men var da sådan nogenlunde klædt på til at bruge min nye telefon - eller til at slå op i brugsforvirringen :-)

mvh. tina

Barylere rule!
0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider