Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Hyggesnak

Vand i kroppen = yoyo vægt :S
Forfatter: 
Dato:  29-11-2011 21:40

Vil bare høre om jeg er den eneste som har en voldsom yoyo vægt?

Min vægt svinger op til 1,5 kg fra den ene dag til den anden!

F.eks. tabte jeg 1,2 kg fra lørdag til søndag, og fra søndag til mandag tog jeg 800 gram på igen, og sådan svinger min vægt i løbet af ugen. dog med enkelte dage, hvor vægten står stille...

Jeg er undersøgt for hjertefejl og for højt og for lavt stofskifte og jeg skulle efter sigende være sund og rask. Det eneste er de her væskeophobninger/yoyovægt som sidder hovedsageligt på mine lægge og hofter/baller og mave... en enkelt gang, hvor jeg tog 4 kg. på fra den ene dag til den anden havde jeg også vand i armene især i mine albueled.

Gode råd om vanddrivende modtages med kyshånd og eventuelle bud på, hvad det hele kan skyldes modtages også med kyshånd ;)

Der er ingen forskel om jeg tager p-piller eller ej, og det kommer både lige op til min menstruation og midt i en periode... så tror ikke det hænger sammen med min cyklus...

Med venlig hilsen

Zooropa - Anne

*** Impossible as they may seem
You've got to fight for every dream
'Cause who's to know which one you let go
Would have made you complete ***

0
0
Svar på denne tråd

Vægtudsving
Forfatter: 
Dato:  29-11-2011 21:53

Vejer du dig altid på samme tidspunkt af døgnet? Et godt tidspunkt er om morgen efter toiletbesøg og uden tøj på. Så har du det bedste sammenligningsgrundlag, året rundt.

Jeg vejer altid 1 kg mere om aftenen før jeg går i seng end om morgenen, når jeg er kommet af med hvad jeg kan (det hele, som regel ). Af og til er der dog større udsving afhængig af om jeg har spist meget fordi jeg f.eks. har været til fest eller lignende.

Det er meget normalt at ens vægt svinger en del i løbet af døgnet, men hvis du har vandsamlinger er det selvfølgelig noget andet. Hvordan ser det ud med motion? Det kan til en vis grænse hjælpe med at forbedre omløbet i kroppen.

Lene

- Home is where the heart is -

0
0
Svar på denne tråd

overskrift
Forfatter: 
Dato:  29-11-2011 21:54

Hæfter mig lige på her :)

Bøvler selv med vand i kroppen nogen dage ligger der en hel "delle" ved fodledet og vægten svinger gerne 5 kg, og skulle også være sund og rask i følge lægen. Jeg træner min. 4 gange i ugen og ellers dagligt cykler i skole og går med hunden og spiser sundt.

Super skøn 1'er pony vallak sælges 2 år gammel

0
0
Svar på denne tråd

Lever ubalancer
Forfatter: 
Dato:  29-11-2011 22:12

Hejsa.

Jeg tænker at man altid skal være opmærksom på, hvad det er der "forstyrrer" kroppen, hvis man har væskeophobninger. Affaldsstoffer, der ikke udrenses ordenligt gennem lever og nyrer, ophober sig enten i fedtvæv eller binder sig til væske, og derfor kan man i den forbindelse se væskeophobninger.

Jeg selv har en lever der af en eller anden grund ikke arbejder optimalt, og jeg begyndte derfor at ophobe væske. Det gjorde ondt når jeg havde siddet ned, og igen skulle have vægt på fødderne, når jeg rejste mig.

Jeg gik til det alternative system og har gennemgået et meget langvarig udrensningsforløb. Jeg havde endvidere eksem, som under forløbet blussede meget meget voldsomt op. Jeg tog udrensende urtemedicin, ekstra vitaminer/mineraler, fiskeoliepiller, hørfrøolie. Begyndte at løbe mellem 25-30 km hver uge, fordelt på hver anden dag. Skippede mælk, forarbejdede kornprodukter, og sukker. Modtog i to mdr massage hver uge, og herefter to mdr med akupunktur hver uge. Her godt et år efter er eksemen væk, og det samme med væskeophobninger. Spiser jeg dog for meget af de ovennævnte mad kategorier, slår jeg let ud igen, så af en eller anden grund arbejder min lever stadig ikke optimalt, og jeg skal passe på mig selv.

Tror det etablerede lægesystem, godt kan have svært ved at se de små ubalancer i kroppen, som dog kan skabe store problemer alligevel. Jeg selv konsulterede den klinik i København, der hedder Medital klinikken.

Kærlig hilsen Anja

0
0
Svar på denne tråd

vejning
Forfatter: 
Dato:  29-11-2011 23:39
Ja jeg vejer mig hver dag når jeg står op - nøgen og efter toiletbesøg;-)

Tusind tak for de bud i er kommet med so far:-)

Med venlig hilsen

Zooropa - Anne

*** Impossible as they may seem
You've got to fight for every dream
'Cause who's to know which one you let go
Would have made you complete ***

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider