Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Hyggesnak

ØV har spist slik .:(
Forfatter: 
Dato:  25-11-2011 20:05

jeg er jo igang med at tabe mig og har da tabt 2200 de sidste knap 2 uger,

og nu har jeg spist slik øv hvor syntes jeg det er meeeeeeega nederen har det vildt dårlit nu.,,, ihhhh jeg fortyder

Har ikke spist slik i de 2 uger så hvor dum er jeg lige ,,,,,,,,,,,,,

Nu mor til 2 helt fantastiske prinsesser

Alice Sofia

13 Februar 2010

&

Naia Maria

21 August 2011

0
0
Svar på denne tråd

Stop..
Forfatter: 
Dato:  25-11-2011 20:17

Kære du,

Hold op med at kritisere dig selv for at have spist slik.

Tænk i stedet på at du HAR gjort det godt i 2 uger!

I morgen fortsætter du din diæt. Op på hesten igen og ud over stepperne mod et liv som en slankere pige. :-)

KH Esma

Healing

hest og rytter

Psykoterapi

Vil du leve det gode liv?

Afbalancering og harmoni til din hest og dig

I love all that I am,

just as I am.

0
0
Svar på denne tråd

Gi' dig selv et kram
Forfatter: 
Dato:  25-11-2011 20:40

Jeg synes også, du skal bære over med dig selv - sige, at det er helt i orden. Du har kæmpet hårdt i to uger, og du trængte til et break. Fokuser på, hvor dygtig du HAR været, og hvor dygtig du VIL være, og undlad at slå dig selv i bøtten for fejltrin. Det bliver du ikke mere lykkelig eller tilfreds af (og det er vel formålet med et vægttab?)

Chancen for, at du holder vægttabet på længere sigt er større, hvis ikke du presser dig selv for hårdt, så selvom det giver bagslag på vægten, er det måske en udmærket investering. Men husk at nyde det og tilgive dig selv bagefter, når du spiser det, der ikke indgik i diæten.

God fornøjelse med det

/Kathrine

0
0
Svar på denne tråd

Forfatter: 
Dato:  25-11-2011 21:23

suk ja det ved jeg godt. Men det var bare slet ikke det værd. Fik sådan en klam føelse i maven af oppusted hed, klamhed adr :(

Fik lige min veninde med ud og gå. Desværre blev det meeega dårlig vejr så turen blev kun på 20 min og 1,5 km.. Hold op et storm, regnvejr :( Vi plejer som minimum at gå 3km...

Håber ikke det har givet mig for mange gram, der jo langt til målet endnu :) Meen ingen siger det skal være nemt ;D

Nu mor til 2 helt fantastiske prinsesser

Alice Sofia

13 Februar 2010

&

Naia Maria

21 August 2011

0
0
Svar på denne tråd

Så kom stormen
Forfatter: 
Dato:  25-11-2011 21:33

Det stormvejr kom vi også ud i med hunden. Helt vildt, hvordan det pludselig forandrede sig! Og det lyder ikke til at blive bedre i weekenden.

Kan du lide at danse? Der findes mange sjove dvd'er, som man kan sætte på og forbrænde en stak kalorier med på kort tid. En svømmetur er også skøn, men sikkert lidt mere problematisk at planlægge for dig med dine to prinsesser, end når man som jeg endnu ikke har nogen (uden for maven i hvert fald).

/Kathrine

0
0
Svar på denne tråd

Et tip
Forfatter: 
Dato:  25-11-2011 21:34

Bare et tip, som du kan overveje, nu skaden alligevel er sket:

Prøv at huske den følelse du har nu, efter du har spist slik, både fysisk og mentalt. Du har sikkert bla. en følelse af, at det ikke var det værd.

Alt dette skal du huske, når du i fremtiden føler dig fristet af slik/usund mad - tænk tilbage på, hvad du følte og hvordan du havde det bagefter, du sidst spiste usundt. Det vil sikkert kunne hjælpe dig til at lade være og holde dig til det sunde.

0
0
Svar på denne tråd

hold op!
Forfatter: 
Dato:  26-11-2011 07:55

sagde jeg altså!

Det er ok at tage lidt engangi mellem, så er chancen for at køre surt altså bare det mindre

0
0
Svar på denne tråd

spist slik
Forfatter: 
Dato:  26-11-2011 08:28

Det er følelsen af at have gjort noget du selv har sat dig for er bandlyst, dvs. du har overskredet din egen grænse.

Fornemmelsen er god nok, men pas på du ikke har sat dig for strenge krav Der skal også være plads til at spise noget, for dig defineret, usundt, engang imellem.

Held og lykke med projektet

Sælges:

Jeva skoletaske og matchende penalhus

Luksus kuglepen fra Cartier

OBH Björn Axen fladjern

Mærk verden

0
0
Svar på denne tråd

123456
Forfatter: 
Dato:  27-11-2011 13:10

Din kur vil helt sikkert ikke lykkes, hvis du straffer dig selv psykisk, fordi du har spist usundt.

Op på hesten igen, og glæd dig over, at du har holdt ud i 2 uger! Og fortsæt så. Slik vil blive alt for fristende for dig, og fylde for meget, hvis du giver det lov.

Spis lidt slik ind imellem. Det er IKKE det, der betyder noget i det lange løb, hvis du sørger for at motionere og ellers spise sundt.

*** SAVNET er de 4 smukkeste stjerner på himlen ***

Zar

Chiquita

Grøndalgaard´s Mademoiselle

Starlight´s Sidney

Heste sladrer ikke. Men det burde tilskueren gøre!

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider