Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Hyggesnak

Hvilken farve skal hestepas have
Forfatter: 
Dato:  18-11-2011 22:38

Hej da jeg mistede min dejlige og meget elskede fjordhoppe i tirsdags, søger jeg en ny pony/lillehest.

Men jeg kan ikke finder ud af hvilken farve på det nye pas skal have, nogle er røde og andre er grønne, nogle er hollands pas osv..

Hvilken pas er det rigtige så jeg ikke kommer i klemme ?

Og det er jo også meget godt at vide hvis jeg skal investere i et nyt pas hurtig når el. hvis jeg finde lige hesten.

Jeg søger en kanon stabil og trafiksikker Fjordhest/Tinker/lillehest.

God dag, venlig hilsen Dorte Doktor. :)

0
0
Svar på denne tråd

Passet...
Forfatter: 
Dato:  18-11-2011 22:56

... følger hesten - og da alle heste SKAL være i besiddelse af et pas ved udgangen af dette år, bør den hest du køber have et i forvejen.

Jeg kan ikke huske hvad de forskellige farver betyder, ud over at det grønne (som min hest har) er for heste af ukendt afstamning. De bordeaux er vist til dem der har stamtavle og begge forældre i samme forbund.

Husk at når du køber hesten skal papirene være i orden og der skal ejerskiftes så du står som ejer af hesten - det er ikke nok med en kontrakt mellem dig og sælger, ejerskiftet skal registreres.

£isbeth & Baloo

Politicians are like diapers.
They need to be changed often - and for the same reason.

0
0
Svar på denne tråd

hestepas
Forfatter: 
Dato:  18-11-2011 23:21

Har hørt at farverne er lidt forskellige an på hvilket land heste er registeret i?

mine islændere og min shetlænder med stamtalve har bordeaux hestepas (dansk)Men har islændere fra Island ikke blå pas?

mkin irish cob har hollandsk bordeaux pas, han er kåret i irish cob foreningen, men har ingen stamtavle.

Ejer af: Lagsi fra Møllegård (islænder)

Nasi frá Dánjalstrøð (islænder)

Tranegildes Lakrids (shetlænder)

Beer's sir Malthe (irish cob)

RIP: Mickey (islænder fra 1985) august 2010

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider