Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Hyggesnak

Ihhh ALTSÅ!!!!
Forfatter: 
Dato:  18-11-2011 10:23

Jeg har oprettet en søge annonce for opstaldning af min søns welsh pony- men det virker ikke til, at de folk der henvender sig kan forstå hvad jeg skriver??

Syntes nu ellers jeg har skrevet rimeligt klart hvad det er vi søger, men alligevel får jeg rigtig mange tilbud som ligger langt fra det jeg søger.

Nu er jeg så også den type der mener, at man bør gøre sig den ulejlighed at svare folk tilbage, men gosh det er spild af min tid!!

og priserne kan jeg ikke helt greje, de koster næsten det samme at opstalde en 3er pony, som en alm. stor hest, men den spiser jo ikke havldelen af hvad en stor hest spiser.

Syntes virkelig at der er vanvittigt mange penge at skulle af med, for en 3åer pony, selv på små private steder.Findes der ikke gode ponysteder i nordsjælland, hvor det koster 2500-3000:- ogs¨så er de kun ude i 1-2 timer?

50% på famillieoplevelser, wellness, mad? se mere på www.MyDeal.dk

0
0
Svar på denne tråd

haj hej
Forfatter: 
Dato:  18-11-2011 10:30

hej

tjekkede lige dine billeder. Sikke et lækker billed af friseren, det er da helt vildt godt. Billedet med Java, er det taget hos Pia Lykkegaard i Græse ?

Venlig hilsen Hanne

10.000 m2 stor grund til salg NU KUN 350.000 kr i 4894 Øster Ulslev

0
0
Svar på denne tråd

opstaldning af pony
Forfatter: 
Dato:  18-11-2011 10:57

Nu kan jeg jo af gode grunde ikke svare for alle andre opstaldningssteder, og vi ligger ikke i dit mål område, så det er derfor ikke et svar på din annonce. (bare for en ordens skyld til moderator)

Vi opstalder ponyer og store heste - og har også flere børn der kommer og rider her, så jeg skriver ud fra erfaring.

for det første synes jeg det er et stort ansvar at have børns ponyer opstaldet, nu er i en heste familie, men det er bestemt ikke reglen, jeg står derfor med et rimeligt stort ansvar både over for børnene, ponyen og forældrene.

for det andet bruger en pony lige så meget fold, strøm, ridehus faciliteter osv, samt måske lidt mere af min tid, end en voksen ryttere til hest gør (måsker er det bare mig og min "ansvarsmave")

mht. foder, så kunne i jo foreslå at i selv køber foder med afslag i prisen.

Foldforhold er forskellige, jeg ville aldrig tilbyde en pony 2 timer på fold, her hos os er de ude alle de lyse timer det gælder alle heste.

det jeg tror er svært er at man mange steder ikke ønsker så små børn, og jeg kan som godt forstå argumentationen, larm, skrig og skrål, problemer med ridehusregler (kan barnet finde ud at at ride efter regler) osv. osv.

Her hos os, har vi valgt at lave et kursus for børn og forældre når de kommer med deres pony, eller skal til ridning - sådan at vi er så sikre som muligt på at både børn og forældre kender regler og er klar over hvad de laver når de er i nærheden af heste, både små og store

her hos vil vo gerne børn og unge ryttere, men det kræver altså lidt mere af opstaldningsstedet end bare en boks og en ridebane, det kan måske også være medvirkende til at i ikke har fået henvendelser i kan bruge

når dette er sagt så håber jeg bestemt for jer at i finder et godt sted for både jeres søn og ponyen.

Horsemanship ridelejr i vinterferien

Opstaldning på midtsjælland

www.staldmoellegaarden.dk

Center for alternativ behandling

Naturopati til dyr

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider