Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Hyggesnak

Hund fundet i sort sæk!!
Forfatter: 
Dato:  14-11-2011 15:51

Her sidder jeg med VÆMMELSE!!

Har lige læst en opfølgning på nyheden om den hund der blev fundet i en sort sæk - godt og grundig mishandlet! Den formodede "ejer" nægter at kende til hunden - til trods for at 10 mennesker pejer på den person!!

FØJ hvor jeg væmmes. Håber sørme den skyldige findes, til jer der ikke har hørt om det, her er en artikel (advarsel: stærk billede):

nyhederne.tv2.dk/article.php/id- 45622317:n%C3%A6gter-at-eje- d%C3%B8d-hund-i-sort-s%C3%A6k.html

Håber nogle herinde måske genkender staklen og melder det til politiet.

Hva vil jeg med dette!? det ved jeg ikke, bare ud med min frustration over at folk kan være så grusomme

0
0
Svar på denne tråd

GRR!!!!
Forfatter: 
Dato:  14-11-2011 16:28

Føøj hvor bliver jeg dog tosset når jeg ser sådan en stakkels mishandlet hund :'( Nogle mennesker burde simpelhen ikke have dyr!! Stakkels stakkels hund. Som sikkert har kæmpet en kamp for at komme ud af sækken ;(

0
0
Svar på denne tråd

6 tegn
Forfatter: 
Dato:  14-11-2011 16:36

Ja med mindre den var død inden den kom deri.

Håber sørme den skyldige får sin straf!!

0
0
Svar på denne tråd

hmm...
Forfatter: 
Dato:  14-11-2011 16:57

Ad, ad, ad, ad, AD! Stakkels dyr. Jeg håber så sandelig, den var død på forhånd, og at ejeren bare ikke har vidst hvad han/hun skulle gøre derefter :(

Bissen

... there's a reason

0
0
Svar på denne tråd

Altså NEJ
Forfatter: 
Dato:  15-11-2011 10:51

tænk at den person som burde værne og beskytte hunden bare nægter.....stakkels lille hund.

Jeg håber virkelig ikke at den syge person slipper levende fra sit foretagende.

Straffen i Danmark er ALT ALT for lav.

Når 10 mennesker peger på en person som ejer, burde det da ikke kunne lade sig gøre bare at nægte og så slippe fra at have udsat dyret for alt den lidelse.

Danmark er sku for sukkersødt.

0
0
Svar på denne tråd

3 tegn
Forfatter: 
Dato:  15-11-2011 13:31

www.jv.dk/artikel/1229772:Haderslev- --Kvik--fra-Haderslev-har-haft-to- ejere---og-hunden-hed-Rosa

Det behøver ikke nødvendigvis være ejeren, der har gjort det.

Jeg kan sagtens forestille mig noget andet, især fordi hunden iflg. en anden artikel har været godt plejet og ved god huld. Så har jeg svært ved at tro, at samme ejer, der sørger godt for sin hund ellers, pludselig skulle slå den ihjel og hælde den i dammen.

Synd for hunden er det under alle omstændigheder - jeg håber, døden er kommet til den hurtigt.

0
0
Svar på denne tråd

ramt af bil
Forfatter: 
Dato:  15-11-2011 19:05

Det er meget synd for den lille hund.. Og hvis nogen har gjort dette ved den, så er det virkelig langt ude. Der står dog, at den er til obduktion på Landbohøjskolen, og at det også kan være sammenstød med bil (og så den, som har kørt den over, der har smidt den i sækken). Uanset hvad, så er det forfærdeligt - håber dog, at den er ramt af en bil fremfor tævet ihjel.

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider