Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Hyggesnak

22. dec. - 25 marts...
Forfatter: 
Dato:  05-11-2011 19:01

Glæder mig så meget til disse 2 datoer:...

22. dec.: årets korteste dag, dvs. dagene bliver igen lysere...

25. marts: der stilles om til sommertid, 1 time længere lyst...

Er absolut ikke til denne her mørke tid...

Hvert græsstrå har sin egen dugperle

www.wspa.dk

Tak er et magisk ord, der åbner hjerter og døre

Tak er gratis, uopslideligt og bør siges med stil

Så sig TAK

0
0
Svar på denne tråd

Vinter og mørke
Forfatter: 
Dato:  05-11-2011 19:12

Det lyder til, at du er noget medtaget af vinterens mørke.

Selv kan jeg godt lide vinterens mørke, og jeg synes det er en hyggelig tid. DOG skal jeg ud og have en lysdosis hver dag for at holde min energi oppe. Ex. har jeg idag travet en lang tur i skoven med en god ven og nydt lyset og den friske luft.

KH Esma

Healing

hest og rytter

Psykoterapi

-vil du leve det gode liv?

Afbalancering og harmoni til din hest og dig

Hvornår har du sidst gjort noget vildt lige fra hjertet

uden at tænke over om du kunne? ...

0
0
Svar på denne tråd

6 tegn
Forfatter: 
Dato:  05-11-2011 19:35

Jeg er mærkelig, jeg elsker denne tid, synes efteråret er den smukkeste årstid vi har, efterfulgt af forår og vinter :) jeg synes det er hyggeligt! Og så har man en undskyldning for at putte under dynen med kæresten, en film og varm kakao <3

Om sommeren er man tvunget til at være ude, for "man kan da ikke sidde inde i det fine vejr!". Ih nej da o.O

Jeg vil meget hellere gå efterårstur end sommertur :)

Desuden elsker jeg når man stiller til vintertid, for så kan man sove en time længere!

0
0
Svar på denne tråd

xxxxxxxx
Forfatter: 
Dato:  05-11-2011 19:55

Ja, for at sige det mildt, så hader jeg den mørke tid...

Ikke fordi at jeg ikke udnytter den lýse tid, for det gør jeg, dvs. arbejder fast aftenvagt, dvs. er altid ude hos hesten om formiddagen, heldigvis, dejligt at se lyset, så går på job kl. 15 når mørket lægger sig.

Men på trods af dette, så bryder jeg mig ikke om mørket...

Nogen mennesker synes at det er så hyggeligt, dvs. så kan man tænde sterinlys osv., ...det gør jeg altså hele året, dvs. også om sommeren,,,så ingen forskel, nyder altså bedst hvis det er lyst døgnet rundt...

Sådan er vi jo vildt forskellige....

Hvert græsstrå har sin egen dugperle

www.wspa.dk

Tak er et magisk ord, der åbner hjerter og døre

Tak er gratis, uopslideligt og bør siges med stil

Så sig TAK

0
0
Svar på denne tråd

Jeg hader også denne tid !
Forfatter: 
Dato:  05-11-2011 22:41

Jeg bliver så træt og deprimeret og desuden er jeg som 19-årig stadig mørkeræd og det er altså lidt hårdt i denne tid hvor der er mørkt HELE tiden :O

Jeg hader det, selvom jeg forsøger at komme ud mens der er lyst er det altså svært når der er mørkt 16.30 :O

Nej jeg glæder mig til forår igen !

Hilsen Celia

Sieze the day!

Hellere fortryde noget man gjorde, end noget man aldrig fik gjort.

0
0
Svar på denne tråd

12345678
Forfatter: 
Dato:  06-11-2011 12:24

åh hvor er jeg enig!
jeg kan heldigvis godt li decemberhyggen + er i bil til skole, så det er ikke så surt at være nødt til at stå op.

ooog så 16. januar er der også lige en årsdag og ja sådan nogle småting mellem nu og den 25 marts ... f.eks min fødselsdag den 21 marts ;D

jeg elsker decemberhygge.... men så er det bare heller ikk federe. jeg er til sol og sommer!

...........iSE & BERLIOZ.

Hále Bob & Perle de Phantomic

0
0
Svar på denne tråd

6 tegn
Forfatter: 
Dato:  06-11-2011 13:13

Jeg må virkelig være det eneste menneske på jorden, som har sommer som mindste-yndlings årstid!

Når jeg fortæller det til folk kigger de på mig som om jeg er sindssyg :P

Men når jeg tænker sommer er det bare.. Myg og insekter og man sveder hele tiden og er klam, og det er vaaarmt og man SKAL til stranden fordi det er sommer, også selvom det er forfærdeligt at være på stranden (for mig xD).

Og åhh nej altså, det er slet ikke mig!

Jeg nyder sommeren de første to uger, nyder at kunne gå i nederdel og små toppe uden at fryse, men så er det også slut efter det :p

Jeg må seriøst fejle noget!

0
0
Svar på denne tråd

Mørke er skønt
Forfatter: 
Dato:  06-11-2011 14:11

Sophie whisper: DU ER IKKE ALENE. Jeg er bestemt også vintermenneske. Elsker mørket, kulden, de regnfulde morgener og de mange grå dage som vi har haft i over en uge. SKØNT.

Folk tror jeg er tosset når jeg siger at lyset er ved at drive mig til vandvid. Der er lyst lige meget hvornår man kigger ud af vinduet! Føj.

Det burde vedtages ved lov at der max. må blive 22 grader i vores land, alt derover er ikke rart for os almindelige mennesker.

Konklution: Det er de andre der er skøre.

0
0
Svar på denne tråd

overskrift
Forfatter: 
Dato:  06-11-2011 17:39

jeg ELSKER vinter og HADER sommer!!

Elsker alt ved vinteren; mørket, kulden, regnen, sneen :D

Jeg har konstant hovedpine om sommeren fordi jeg ikke kan klare sol og varme.. bvadr.

Vinteren er bare lækker, for så kan jeg pakke mig ind i min canada goose, mine nye vinterstøvler og mine nye sælskindsluffer og gå en tur i hjorteparken sammen med min kæreste! - bagefter kommer man hjem til en lun lejlighed, og så står den ellers på hygge i sofaen med film, nybagte boller og varm kakao!! i love it!! :-)

SigneKryger

Quando omni flunkus moritati

?

0
0
Svar på denne tråd

Ikke for varmt eller for koldt
Forfatter: 
Dato:  07-11-2011 12:34

Dejlig tråd...

Jeg kan både lide lys og mørke, men jeg ville ønske, der var mere balance i det. Jeg bliver så trist, når mørket falder på kl. 16:30 om vinteren. Og jeg bliver så irriteret, når det bliver lyst kl. 3-4 om morgenen om sommeren (især når fuglene begynder at synge på det tidspunkt). Hvis det nu blev mørkt kl. 21 om sommeren og lyst igen kl. 5-6. Og om vinteren kunne det blive mørkt kl. 19 og lyst igen kl. 7. Det ville passe mig meget bedre.

Kulde generer mig ikke. Har masser af varmt tøj. Og dagene med rimfrost er så smukke. Og ingen mudder på foldene. Kun når vandkopperne fryser, det er fandme surt at stå i minus 10-15 grader og hakke is af eller hente spand efter spand og se hesten kaste sig over det, fordi den ikke har kunnet få vand.

Jeg hader sne, det er et helvede, når man har ½ time i bil ud til hesten ad små landeveje. Og cyklen vælter eller bilen glider, og man kan kun køre 30 km/t, så det tager en evighed at komme rundt. Jeg bliver deprimeret lige så snart, der falder meget sne. 2-5 cm er ok, men ikke 20! Og bliver glad, når regnen kommer og får sneen til at smelte, så man igen kan komme rundt.

Varme generer mig. Alt over 25 grader, så er jeg ved at omkomme og orker ikke at drøne rundt som jeg plejer.

Jeg kan bedst lide sent forår (april-maj) og tidligt efterår (september).

Kiiri
*En hest er altid en hest. Men en rytter uden en hest... er blot et menneske*

0
0
Svar på denne tråd

overskrift
Forfatter: 
Dato:  07-11-2011 12:48

Der er noget jeg godt kan lide ved denne mørke tid, det er jeg kan komme i skoven med min hund og køre, og forhåbentlig kan vi køre med slæde!!! Så elsker jeg når vi når til december, og der bliver sat lys op over alt, det synes jeg er så smukt... Og det med at putte foran en varm brændeovn, det er skønt... men ellers er jeg heller ikke til vinter, og savner solen....

Hilsen Maria

Nu med Enghavens Fiona <3

" Det er så svært at sige farvel,

så svært at gå sin vej

Men alle mine tanker vil altid følge dig"

Til min elskede sjæleven Day-Light

R.I.P

&

Min sorte skønhed Ridder

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider