|
|
| NKOTB & BSB |
|
|
Åh ja - lige om to min går det løs med billet salg til NKOTBSB Er jeg den eneste der er total meget klar, og syntes det er mega fedt at disse to gamle boybands kommer til landet, så man i en lidt ældre udgave, har en undskyldning for at opføre sig tosset og skråle med på de gamle popsange?  Jeg satser på billetter, og jeg glæder mig som et lille barn - er der andre der skal ind og se dem?
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| ?????? |
|
|
og her er det så at jeg er blank? Kan næsten regne ud BSB = Backstreet Boys , men hvad pokker er de andre?  Harvester
"Man is least himself when he talks in his own person. Give him a mask, and he will tell you the truth." - Oscar Wilde
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
| Ah Jan.. |
|
|
Ah Jan dit tøse pige barn, det ved du kun fordi du har set det på facebook sikkert!  Men det er rigtigt, det er New Kids On The Block. Jeg er hermed indehaver af 3 stks billetter, jeg har lyst til at hoppe rundt i huset lige nu, men det gør jeg ikke, for så kommer jeg endnu mere for sent til mødregruppe end jeg i forvejen ville gøre 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| bummelum |
|
|
Det er nemlig New Kids on The Block Jeg er dog kun BSB fan - men jeg skal SÅ meget med!!! Har været fan af dem siden jeg var 8(?) - så nu, 15 år senere, så skal jeg da ind og se dem. For 3. gang sammen med søster. Sidste gang vi så dem var i Belgien og Kbh for henholdsvis 2 og 4 år siden. "III want it thaaaaat way"! YAY! Det bliver jo for fedt!!! 
*Anne*
~ Hestens fejl er rytterens fejl ~ Verden ændres af kendsgerninger - VÆR en kendsgerning
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Okeeeeyyy |
|
|
Det er så "før" min tid Dem kender jeg overhovedet ikke! Men BSB var fremme da jeg var "ung" (er 21, haha) Harvester
"Man is least himself when he talks in his own person. Give him a mask, and he will tell you the truth." - Oscar Wilde
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| ************ |
|
|
Jeg ber til jeg kan købe billetter til Januar har desværre ikke råd nu  Hvad koster billetterne og hvor skal de købes. JEG DØR HVIS JEG IKKE KOMMER MED
Nu mor til 2 helt fantastiske prinsesser Alice Sofia 13 Februar 2010 & Naia Maria 21 August 2011
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Det bliver så fedt!!! |
|
|
Jeg har også lige sikret mig to billetter og sidder lige nu og surfer på youtube og bliver helt nostalgisk og drømmer mig tilbage til den tid hvor NKOTB-plakaterne var klistret op på væggen og tapetet slet ikke var synligt . Jeg har fået siddepladser til 505,- stykket, købt på billetnet. Håber for dig, at de stadig har til januar!!
Er du træt af at blande foder hver dag for at sikre at din hest er dækket ind, så prøv Mühldorfer hestefoder. Ved køb af min. 4 sække leverer vi gratis indenfor en radius af 20 km
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| måske at |
|
|
et mellemrum mellem NKOTB og BSB havde hjulpet så Jan ik havde behøvet fortælle os hva det handler om el et OG... Jeg mener NKOTBBSB er ik til at regne ud- selvom jeg er gammel BSB fan*FNIS*
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| NKOTBSB |
|
|
Jeg er i boyband heaven  Perfekt kombination, min søster er et par år ældre end mig, og var New Kids fan, jeg er fan af BSB, ergo må og skal vi da afsted sammen. Billetterne købte jeg i sidste uge....til Malmø. De koster 995 SKR for de bedste siddepladser. Hvad koster de i Herning? God tur til alle andre poptøser der skal afsted 
Venlig hilsen Stina.
Mor til de to charmetrolde Lea og Louise.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Overvejede |
|
|
Da jeg var kæmpe BSB fan.. men New kids har aldrig sagt mig en tøddel.. men forventer(håber) at være gravid på det tidspunkt.. så har valgt ikke at skulle med..
Hilsen Signe Og guld klumperne Karolina (datter) og Emma (guldhest) Skøn 5 års fjordhoppe sælges, evt udlån eller afbetaling.. skriv PB for yderligere info..
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Stute... |
|
|
Stute, det er det de hedder nu, og har heddet noget tid, fordi de har slået sig sammen - NKOTBSB  Jeg har fire stk billetter, og jeg glææææææder mig!! 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Ja selvfølgelig skal jeg det :-) |
|
|
Jeg har både VIP og alm billetter, så jeg stikker lige en tur ind og hilser på drengene inden koncerten 
Jeg er meeega BSB fan, så jeg glæder mig som et bette barn 
Mvh Heidi og den pletløse plethest  Stokkebro S Tjano 1989-2010 - tak for 18 fantastiske år.. Du er elsket og savnet hver eneste dag..
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
| NKOTBSB... |
|
|
... er vel New Kids On The Block Søren Banjomus??? 
Michael Moesby- med hang til heste der har masser af vilje og gakkede gangarter, samt toptunede border collies til bla hundehop, måske bedre kendt som agility.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
|
|