go'aften HN ..
Ja jeg undres ..
Den sidste tid har der været mange indlæg omkring høflighed, og alm. høflighed, eller mangel på samme ..
bla. angående kontakt på annoncer, sms tider, om folk der ikke gider svare eller vende tilbage med en melding, om den svære kunst at sige tak, tage hensyn til andre, og jeg kunne blive ved .. .. ..
Jeg tænker lidt, om det i dagens DK ikke bliver gjort lige så stor en del ud af det, i gennem opdragelsen ?
Om det er uvidenhed ?
Eller om det måske er fordi at vi dag ræser meget frem i form af "først til mølle" prinncippet, og derfor skider på høflighed ?
(Her tænker jeg på når folk bliver kontaktet angående annoncer)
Måske hænger det sammen med den rivende udvikling ala "åbent 24/7/365" pludselig er blevet mere udbredt? alle butikkerne lukker senere og senere, der arbejdes nat og dag, mere og mere bliver tilgængeligt dag/nat, og derfor regner nogle aldersgrupper med at det gælder alle mennesker ? (tænker ikke nogen bestemt aldersgruppe, men mere en alder hvor man gør tingene hurtigere end man tænker
)
Hvad tror i det skyldes ?
Hvorfor er der pludselig ikke så mange der går op i det mere ?
jeg bliver tit vækket af en sms kl 5 om morgenen, fordi folk regner med at der er man da oppe
og det er mange forskellige mennesker der gør det .. heldigvis går det mig ikke på 
jeg går pt. arbejdsløs, og søger job inde for landbruget, men Damn! synes at det er svært at finde ud af hvad tid man skal ringe til vedkommende på, da man åbenbart ikke længere skriver en tid man kan kontaktes på 
det der med tider, er det ved at blive yt ? er det ved at blive sådan at det bare er vanen at man er tlgængelig 24/7 ???
hvor tror i det bærer hen ??