Det var min hund der desværre blev kørt ned på holbæk motorvejen.
Vi bor klods op ad motorvejen så vi er meget bevidste om hvor reel en risiko det er at vores dyr ender der. Af samme grund har vi faktisk stød hegn rundt i vore meget meget store have. Blot en enkelt tråd rundt i hækken. Jeg ved godt mange er imod det....men det er for mig bare en langt værre situation at miste mine hunde eller være skyld et andet menneske komme til skade pga mine hunde. Desværre havde et barn ikke fået lukket lågen så det var møghamrende uheldig uheld.
Mht. min dejlige brune labbe - Koda - så overlever han heldigvis. Damen der påkørte ham afleverede ham til Hosbæk dyrehospital som tog sig supergodt af ham. Allerede næste morgen hentede jeg ham hjem. Han er blevet røntgenfotograferet på kryds og tværs og han har ingen brud eller indre blødninger mv. og fejler på den måde intet. Dog halter han lidt på det ene forben. Det er en skade på et ligament som med al sandsynlighed bliver godt igen. Han er på smertestillende og skal tjekkes igen om en uges tid men allerede nu er han blevet bedre gående.
Jeg var ude og besøge hende der kørte ham ned dagen efter...med en buket blomster og en stor beklagelse. Hun var selvfølge glad for at høre at min hund var ok og det havde selvfølgelig været et chok for hende - ligesom hun havde været bekymret efterfølgende.
Det har været en meget voldsom oplevelse for os alle og vi er meget glade for at dejlige Koda er vel hjemme igen.
Mvh Annika