Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Hyggesnak

At blive sparket på albuen ?
Forfatter: 
Dato:  31-10-2011 23:43

Av,av,av.. Jaa igår blev jeg sparket på albuen af en hest da jeg skulle sprøjte noget stads på dens ben efter den havde slået sig. Kunne slet iik bevæge armen bagefter, og gør stadig meget ondt, men smerterne er kommet ned i håndledet og op i overarmen ?

SNakkede med lægevagten igår aftes som mente jeg nok burde få den tjekket men tænkte ej det sikkert bare slaget, men er godt nok blevet i tvivl efter som smerterne er kommet andre veje.

Når jeg skifter gear i bilen gøre det sindsyg ondt og kan slet iik røre området hvor jeg blev sparket uden det gør sindsyg meget ondt udover smerterne der er der i forvejen. der er li som en hudafskrabning der hvor den ramte hvor der er små røde pletter og den er lidt hævet og så den lidt blå osv omkring.

Hvad mener i ?

Mvh Michelle der overvejer og kontakte lægevagten igen.

Min mening !

Lev med den , eller lad være ! ;)

0
0
Svar på denne tråd

Min mening
Forfatter: 
Dato:  31-10-2011 23:50

Altså - en læge mener, den skal tjekkes - og så spørg du OS??????? Vi, som hverken kan se eller føle på den og ej heller kan mærke graden af smerter???

Godt så - min mening er, at du for din egen skyld bør lytte til den læge.

God bedring.

0
0
Svar på denne tråd

eeeeeeee
Forfatter: 
Dato:  31-10-2011 23:57

Ja du har nok ret.

Sidst jeg var på skadestuen ca 2 måneder siden sad jeg derude i 7 timer for at få afvide jeg brud på min underhåndsknogle fik så gips på osv og fik afivde billederne skulle tjekkes næste dag af bagvagten eller de andre på morgen møde blev så ringet op 5 timer senere at der var intet brud og jeg skulle komme derud dagen efter og få fjernet gipsen.

Ej men det var bare pga vokseværk min knogle så sådan ud. Yeeaah right jeg er li som 21 år og vokser iik mere. ;s så har iik så meget til tro til de der på skadestuen.

Min mening !

0
0
Svar på denne tråd

Skadestuen
Forfatter: 
Dato:  31-10-2011 23:57

Og det kan kun går for langsomt!

--

Efter mit eget stunt, hvor jeg skvattede i printerkablet- og slog en ordentligt trekantet flis af knoglen i overarmen.

Så afsted- afsted.

Min arm blev gul, sort med nydelige lyseblå linier- og gjorde meget, meget ondt- meget, meget længe.

I dag har jeg stadig ondt, og jeg får aldrig fuld førlighed i den arm.

Mvh Pinny
"En lille fjer kan sagtens blive til overhovedet ingenting."
Rune T. Kidde
0
0
Svar på denne tråd

eeeeeeee
Forfatter: 
Dato:  01-11-2011 00:02

Ja, det burde jeg jo så nok. :S

Ejj, det lyder heller iik for godt med dig. :/

Min mening !

0
0
Svar på denne tråd

6 tegn
Forfatter: 
Dato:  01-11-2011 00:32

Platugle: You said it

Nogen gange er HN mere brugbart BAGEFTER...

For hvorfor ringede du til lægevagten

Hvad havde du regnet med at få at vide

Altså, du ringer til lægevagten for at høre hvad du skal gøre (formoder jeg)

Lægen siger så at den skal tjekkes (det vil du åbenbart ikke)

Hvis lægen sagde den ikke skulle tjekkes, ville du så have haft den tjekket eller hvad var planen så?

Undrer mig lidt

Belinda

" selv den længste rejse starter med et skridt"

Dalai Lama

Hav en hyggelig aften med veninderne, book et partylite homeparty. Skriv for mere info ...

0
0
Svar på denne tråd

eeeeeeee
Forfatter: 
Dato:  01-11-2011 00:40

Forde når det er efter 24 timer så skal man igennem læge først inden skadestuen. ;)

Jeg skal kontakte min egen læge imorgen og så blir jeg nok sendt til røntgen der.

Fik afvide jeg godt måtte ta 3 ipren og 2 panodil på samme tid. Hmm ..

Min mening !

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider