Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Hyggesnak

opvaskemaskine og producent
Forfatter: 
Dato:  31-10-2011 20:42

hej

mine mor og stedfar købte i foråret en vaskemaskine der idag ikek vaskerrent, de fik i butikken et numemr til producenten der så i telefonen siger hun skal ringe til sverige. hun henvender sig i butikken og siger at hun mener det er dem der skal ringe for det bliver dyrt for hende at ringe til sverige. de mener ikke det er deres problem og hun selv skal ringe de vil dog kompencere med noget maskinrens. jeg mener ikke det er mor der skal ringe til producenten men forretningen der skal da det er dem der skal klare det da maskinen er under 6 mdr. gammel.

er der nogen der kan hjælpe med rådgivning?

***Frk-Maluie***

Gør livet til en fest,

rid islandsk hest.

I regn, slud, sne og blæst, har vi det alle bedst på en Islandsk hest!

Div. ganverbure sælges skriv pb.

0
0
Svar på denne tråd

hej hej
Forfatter: 
Dato:  31-10-2011 21:11

Hej

Hvis det havde været mig, som havde en maskine som ikke vaskede rent, så gad jeg altså ikke at vaske op i hånden, men ville bare ringe til producenten i Sverige og for at få løst problemet hurtigst muligt. Det koster måske 100 kr at ring til Sverige. Ellers kan dine forældre måske maile til dem ?

Fordelen ved at det er ejerne/brugerne som kontakter producenten er, at det ikke skal genfotælles af en forhandler, som ikke kender problemet i bund.

Hvad er det for en forretning de har handlet i ?

Venlig hilsen Hanne

10.000 m2 stor grund til salg NU KUN 350.000 kr i 4894 Øster Ulslev

0
0
Svar på denne tråd

Har den
Forfatter: 
Dato:  31-10-2011 21:36

aldrig vasket rent??

Er den rengjort og tjekket spuler arme osv.

En sådan opvaskemaskine kan jo skilles helt af reste filter og det store bundfilter, skal tages ud og rengøres. man kan tage spulearmene af og tjekke der ikke sidder noget i hullerne.

og så skal man være sikker på man fylder maskinen korrekt.

er der salt og afspændng på osv...

Dette er bare forslag, til hvad de evt. selv kan prøve.

Min gl. opvaske maskine var meget besværlig, man skulle tit rengøre den og porcelænet skulle stå på en bestemt måde ellers vaskede den heller ikke altid rent..

Jeg har nu købt en anden og alt service, er meget flottere rent og skinnende..

0
0
Svar på denne tråd

overskrift
Forfatter: 
Dato:  31-10-2011 21:50

det er på det sidste den har svigtet alt er tjekket og der er salt og afspænding på den. min mor mener ikek det er hendes job at ringe når der er garanti og forsikring på maskinen og jeg mener at have læst og hørt et sted at det er forhandlerens job. ved ikke om jeg må nævne forhandleren her men jeg har selv haft problemer med dem med en dvd afspiller og nu med en mobil tlf.

***Frk-Maluie***

Gør livet til en fest,

rid islandsk hest.

I regn, slud, sne og blæst, har vi det alle bedst på en Islandsk hest!

Div. ganverbure sælges skriv pb.

0
0
Svar på denne tråd

Da min...
Forfatter: 
Dato:  01-11-2011 09:29

Da min opvaskemaskine gik i stykker - ringede jeg direkte til producentens hvidevare service (Siemens), så jeg tror også det er bedst og hurtigst at tage den direkte kontakt med det samme..

/Mette

0
0
Svar på denne tråd

Opvaskemaskine
Forfatter: 
Dato:  01-11-2011 09:40

Jeg gad ikke ringe til Sverige. Det havde været forhandlerens problem

Mig bekendt må de faktisk ikke nægte

Har de husket at rense filter og de der dimmere der sprøjter vand ud? Hvis de stopper til, så kan den ikke gøre rent

Mest af alt lyder det bare som noget der er stoppet til og skal gøres rent

0
0
Svar på denne tråd

Opvaskemaskine
Forfatter: 
Dato:  01-11-2011 10:08

Forhåbentlig har de før de er gået videre prøvet at rense maskinen med opvaskemaskinrens og der er tjekket at saltindstillingen og afspændingen står korrekt i forhold til vandets hårdhed.

Jeg havde selv problemer med min næsten nye opvaskemaskine, og der viste det sig faktisk, at det skyldtes de opvasketabs, jeg brugte. Og da jeg igen gik over til Neophos, så vaskede opvaskemaskinen sørme rent igen.

Så er ovenstående ikke afprøvet, så ville jeg lige tjekke det først....

Ridetøj i store størrelser sælges

0
0
Svar på denne tråd

rengøring
Forfatter: 
Dato:  01-11-2011 10:21

er ihvertfald vigtig og selv det helt store filter i bunden skal op det kan se noget så rent og skinnende ud, på den side som vender op ad, men når det så kommer op, er det helt gråt af snask på bagsiden.

Det er ikke nok at køre en maskin rens, som de viser på reklamer.

Maskinen skal skilles ad og alle filtre rengøres manuelt..

Men ellers giver jeg Mette ( 1971) ret, ring til producentens service, det har jeg altid gjort båden med hvidevare og med computere. De har som regel et service center i alle lande, ikke kun der hvor det produceres..

Og jeg kan skrive under på at det er rimligt pinligt at få en reperatør ud til ens tørretumbler, som ikke vil varme længere og så er det fordi, vi selv havde sat en ny rist i hullet til udluftningen, som på bagsiden havde et småmasket fluenet, det var fyldt med fnuller og tørretumbleren kunne så ikke komme af med varmen, og slog hele tiden overophedssikringen til...

Montøren fjernede nettet og vupti virkede tørretumbleren...

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider