Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Hyggesnak

TV DRESSUR DR1
Forfatter: 
Dato:  30-10-2011 14:13

Hey Ænder

Om en time ca er der world cup i dressur på DR1 :D

God fornøjelse med søndagen.

May

0
0
Svar på denne tråd

ddddddddd
Forfatter: 
Dato:  30-10-2011 14:14

Tak for informationen :)

"Det er kun de dygtige ryttere der bør bruge hjælpetøjler. - Problemet er bare at de dygtige ryttere jo ikke behøver dem.. " ?

McLean

0
0
Svar på denne tråd

tak for tippet
Forfatter: 
Dato:  30-10-2011 14:18

Tak for tippet.

Kl. 15.10 - 16.30

Så viljeg hurtigt lige få klaret nogle småting, så jeg kan smække stængerne op til en eftermiddags-siesta.

Mvh Tina

R.I.P

Turpin 20.05.1996 - 28.07.2002

Calle 28.04.1998 - 02.04.2010

"When a loved one becomes a memory,

memory becomes a treasure."

0
0
Svar på denne tråd

Dr1........
Forfatter: 
Dato:  30-10-2011 14:25

Nu var jeg selv derovre - men super de sender det på DR1

0
0
Svar på denne tråd

overskrift
Forfatter: 
Dato:  30-10-2011 14:50

super duper det må jeg smide mig på sofaen og nyde :) tak for info :)

Banditten og Princess Lakrids ;)

0
0
Svar på denne tråd

ffffffffffffff
Forfatter: 
Dato:  30-10-2011 15:53

Jeg synes det helt utroligt at en hest som den belgiske kan gå ind og få 74% med SÅ sløve og absolut ingen bagpart i dens program :S

Og det siger kommentatoren endda også. Det synes jeg godt nok er åndsvagt.

"Det er kun de dygtige ryttere der bør bruge hjælpetøjler. - Problemet er bare at de dygtige ryttere jo ikke behøver dem.. " ?

McLean

0
0
Svar på denne tråd

Sandra/Cashew
Forfatter: 
Dato:  30-10-2011 16:05

Det er jo det fantastiske ved dressuren og denne der kan du tage med rundt til samtlige dressurstævner. Der vil altid være noget som; man ikke syntes er fair dømt.

Dressuren handler jo om øjenene som ser og det er ikke altid man syntes, at man har samme øjne som dommeren og nogle gange spiller hvem man er ind og andre gange ikke.

Kan man ikke tage den, ja så skal men springe i stedet.....der kan man ikke skjule en bom eller 2 ......griner.....

0
0
Svar på denne tråd

Kommentatorer
Forfatter: 
Dato:  30-10-2011 16:10

Hvem er ham som kommenterer?

0
0
Svar på denne tråd

pindsvin
Forfatter: 
Dato:  30-10-2011 16:17

Det kan sq bruges efter en hård arbejdsdag, tak for tippet.

ville også gerne vide hvem der kommentere, det lyder jo som om han er ved at falde i søvn indimellem

/<rista

Og Den Røde Giraf!

0
0
Svar på denne tråd

mit bud
Forfatter: 
Dato:  30-10-2011 16:24

Mit bud på kommentator: Berider Bjarne Nielsen

Mvh Tina

R.I.P

Turpin 20.05.1996 - 28.07.2002

Calle 28.04.1998 - 02.04.2010

"When a loved one becomes a memory,

memory becomes a treasure."

0
0
Svar på denne tråd

dddddddddddd
Forfatter: 
Dato:  30-10-2011 16:25

Jeg var til gengæld HELT vildt med den ældre hests program med hende Jenny (hed hun ikke det) Super flot program med en hest som var med bagfra.

McLean

0
0
Svar på denne tråd

Skøn søndag
Forfatter: 
Dato:  30-10-2011 18:02

Efter en skidt start på dagen er det da skønt at kunne læne sig tilbage og se dressur på flimmeren :-)

Var ikke just imponeret af alle ekvipager og så et par stykker med jævnt kedelige bagben...

Var generelt enig med Bjarne Nielsen (Go figure! Mærkeligt når jeg rider ved en træner, som modtager undervisning ved Bjarne ;-) )... Dog ikke omkring hverken Tinne Wilhelmsons hest eller den hollandske hest på 19 år.

Tinne Wilhelmsons hest synes jeg absolut ikke var fantastisk - savnede virkeligt noget mere bagbensaktion på den hest!

Og omend det var dejligt at se den 19-årige hest med næsen ude i lod, så så den (for mig) ud som om den ind i mellem blev meget stærk og spændt fortil og derfor fik nogle dumme takfejl... Kommenterede Bjarne da også senere i programmet efter at have rost den længe (Meget diplomatisk sagt "lidt åben fortil")...

Tror til gengæld den sidste hest (Responsible) har en stor fremtid, når bare den får noget mere styrke :-)

Christine og Faith...

RG kurser

Dressurkurser

v. examineret træner Rune Gludsted

Se mere på:

www.facebook.com/#!/groups/ 114989071912326/

0
0
Svar på denne tråd

DR dressur
Forfatter: 
Dato:  30-10-2011 18:30

Var så een af dem, der brugte eftermiddagen på at fange køer i stedet... Er der nogle, der har et link, så man kan se det her?

Venlig hilsen

Lili Kvistgaard mobil 4040 4766.

Een gang fjordhest - altid fjordhest. Har haft racen siden 1978

0
0
Svar på denne tråd

ddddddd
Forfatter: 
Dato:  30-10-2011 20:00

Jeg synes til gengæld Tinne's hest også var rigtig. Dog kunne man tydeligt se den måske ikke heeelt var klar nok til GP'en. Den gik meget og snaskede på biddet og gik lidt væk fra hånden i nogle af øvelserne. Men piaffere kunne den sku da finde ud af - bagtil.

Og nogle super fine traversader den også lavede.

McLean

0
0
Svar på denne tråd

Tinne Wilhelmson
Forfatter: 
Dato:  30-10-2011 20:09

Sandra: Så langt kan vi godt blive enige, men du må da indrømme den slæbte bagbenene efter sig i travprogrammet og passagen?! De hove løftede sig ikke mange (hvis overhovedet nogen) milimeter over sandet 8-)

Men med noget styrke skal den nok blive fin - den er bare efter min mening ikke klar til den samling GP kræver :-)

Christine og Faith...

RG kurser

Dressurkurser

Se mere på:

0
0
Svar på denne tråd

Dressur
Forfatter: 
Dato:  30-10-2011 20:20

Nu nævnte BN altså rimelig tidlige i den ældre hollandske hest´s program, at den ikke var helt foran, som han ønskede den, men derfor kan den jo for rytteren jo godt være "igennem".

Han nævnte også ved den, at den bla. i den ene øgning, ikke helt komme op igennem ryggen, og jeg synes faktisk den fik lige netop de karakter den fortjente, den gik et godt gedint program, uden de store fejl, men også uden de helt store højdepunkter, og hvor man godt kan se det her er en ældre hest.

Vedr. Tinne V´s hest, så er det helt igennem en dejlig hest, som vi kommer til at se meget til fremover, og at den har slappe bagben, ja så synes jeg godt nok det er utroligt den kan lave sådanne changement serier, hvor den springer super flot af jorden hver gang, med store rummelige og lige changementer.

Det var klart den hest jeg glædede mig mest over idag, også selvom den viser at det her stadig er svært. Fair nok for en ung hest.

Annette

Kvalitets avl af springheste

Hoppeføl efter Diarado sælges

Tre års Cassini I, ifol med Larimar sælges

Safemate folingsalarm sælges

www.stutteritaldorf.dk

0
0
Svar på denne tråd

6 tegn
Forfatter: 
Dato:  30-10-2011 20:25

Øv, er først lige kommet hjem fra arbejde så er helt gået glip af det :( min det kan ses på deres hjemmeside?

0
0
Svar på denne tråd

Tinne V...
Forfatter: 
Dato:  30-10-2011 20:46

Annette T: Fair nok - ret skal være ret, den viste noget helt andet omkring bagbenene i galopprogrammet :-) Men derfor synes jeg stadig virkeligt den manglede noget "motor" i traven og passagen - som jeg skriver ovenfor så vil nogle år hvor den bygger styrke hjælpe gevaldigt på det :-)

Jeg mener absolut ikke det er en dårlig hest, men jeg mener den mangler noget styrke bagtil til GP-niveau :-)

Christine og Faith...

RG kurser

Dressurkurser

Se mere på:

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider