Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Hyggesnak

Kost plan for 2
Forfatter: 
Dato:  27-10-2011 12:05

Heii HN'er :)

Jeg bor sammen med min kæreste. Han er igang med at tabe sig. Jeg har lige fået målt min fedtprocent som er 17,4 hvilket er for lidt. Det betyder at jeg ska til at tage på men det passer jo ikke så godt sammen med min kæreste + at vi ikke har råd til at tilberede 2 forskellige måltider. Derfor vil jeg høre om der er nogen af jer der har en ide til hvordan vi får det til at passe sammen kostmæssigt. Hvad kan vi begge spise osv.

M.v.h Maja

Bonnie, Basil og Ravel

I er bare de dejligste <3<3<3

0
0
Svar på denne tråd

P.S. :)
Forfatter: 
Dato:  27-10-2011 12:38

P.S. Jeg har ikke råd til at begynde i et træningscenter

Bonnie, Basil og Ravel

I er bare de dejligste <3<3<3

0
0
Svar på denne tråd

hej med dig
Forfatter: 
Dato:  27-10-2011 12:42

Det var da et lidt træls projekt når de går mod hinanden på den måde.

Men mine forslag ville være hvis f.eks skal have sovs så laver i den til din kæreste mere fedtfattig og den til dig putter i noget mere smør i og f.eks en salat så putter du dressing på og han lader være :)

Og sådan kan i jo gøre med mange itng uden at skulle lave 2 forskellige ting men bare bruge 2 gryder til den samme ting faktisk i stedet og tilføje lidt mere fedt til den ene :)

Håber det kan bruges :)

Held og lykke.

0
0
Svar på denne tråd

overskrift
Forfatter: 
Dato:  27-10-2011 19:41

Jeg tænker at selvom du skal tage på skal du jo stadig spise sundt, så lad være med alt det smør og fløde...

Spis groft og grønt, og husk kød/fisk nogle gange om ugen også. Og så skal din kæreste så spise lidt mindre portioner, hvor du skal spise lidt større portioner. Lav de der grove naturris, og kartofler, og kun den grove pasta.

Og lad være med at lave salat, altså med salatblade og agurk. Der er ikke så meget mæthedsfornemmelse i sådan noget, og det er ret dyrt... Lav i stedet grove "salater", bønner, råkost med gulerødder og æbler, eller spidskål, eller broccolisalat måske.

Du skal nok kunne tage på af almindelig sund mad, du skal bare spise lidt større portioner, og evt. flere gange om dagen.

Hilsen Helene

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider