Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Hyggesnak

Job, når man har en psygisk lidelse?
Forfatter: 
Dato:  25-10-2011 16:38

Jeg blev lige inspiereret da jeg læste et indlæg herinde.

Jeg lider af social fobi, i en mild grad (jeg kan derfor klare mig uden medicin) hvilket betyder at jeg har svært ved at arbejde med mennesker. Inden angsten rigtig brød ud, arbejdede jeg som social og sundhedshjælper på et lille plejecenter. Jeg flyttede til Århus 6 måneder efter, da jeg havde fået et nyt job i hjemmeplejen, et 6 måneder vikariat som jeg bare sprang ud i, lykkelig over at have fået et job. Efter 3 måneder gik jeg ned med en depression, da det ikke var et særlig godt sted at arbejde. Min angst bd rigtig ud - og jeg svor at jeg aldrig ville sætte mine ben som social og sundhedshjælper mere, da det simpelthen er for hårdt både psygisk og fysisk og specielt efter at have været det dårlige sted. Jeg gik til læge, blev sendt til en psykolog, ville ikke have medicin. Jeg blev arbejdsløs, og blev sendt i aktivering, med jordens bedste leder, hvor jeg nu har fået det så godt, at jeg ikke behøver psykologhjælp mere.

Jeg går stadig som arbejdsløs og til januar har jeg gået 1 år. Men igen er det svært at komme ud i arbejde igen. Så mit spørgsmål til jer er -

Hvis i er kommet ud i arbejde igen, hvordan? og hvilket job har i fået?

har i under samtalen fortalt at i har / er syg?

Det eneste der betyder noget for mig, er egentlig et job hvor jeg ved at jeg kan leve op til deres krav, hvor jeg kan udvikle mig i mit eget tempo.

Jeg har siddet og kigget jobnet, jobindex, ungarbejde og jeg ved ikke hvad igennem, og jeg kan bare ikke finde noget, jeg rigtig føler jeg kan, uden at skulle være bange for at blive syg

Nogle der kan anbefale et idiotsikkert job at søge?

Kærlig Hilsen

Charlotte ..

- hende der aldrig troede hun skulle eje en traver..

Nu med Panic Hanover <3

R.I.P Buller - 20.05.10 <3

0
0
Svar på denne tråd

mon ikke man
Forfatter: 
Dato:  25-10-2011 16:42

Jeg mener man har pligt til at oplyse hvis man har nogen sygdomme, da arbejdsgiveren ellers kan komme til at betale for en masse sygdom han måske "kun ha vlagt fra" det skal forståes rigtigt og ikke negativt

0
0
Svar på denne tråd

:O) ............................
Forfatter: 
Dato:  25-10-2011 16:46

Jeg foretrækker også at være ærlig, problemet er bare at jeg føler jeg bliver valgt fra, lige netop fordi jeg har været syg... :/

Kærlig Hilsen

Charlotte ..

Nu med Panic Hanover <3

0
0
Svar på denne tråd

hej hej
Forfatter: 
Dato:  25-10-2011 22:59

Hej

Det er jo svært at hjælpe dig, da jeg ikke ved hvad du intressere dig for.

Er dit problem med socialfobien der når der er mange mennesker samlet, eller er det også et problem for dig når der kun er en til to personer ? Fordi så tænker jeg på SOSU i hjemmeplejen.

Hvis du ikke arbejder med din angst hver dag, vil den ikke blive mindre. Men det har du sikkert lært sammen med din psykolog.

Venlig hilsen Hanne

10.000 m2 stor grund til salg NU KUN 350.000 kr i 4894 Øster Ulslev

0
0
Svar på denne tråd

:O) ............................
Forfatter: 
Dato:  26-10-2011 19:21

Som jeg har skrevet ovenfor, skal jeg ikke tilbage til sosu området, jeg har været i hjemmeplejen 3 måneder inden angsten overmanede mig.

Jo, det ved jeg skam godt. :)

Kærlig Hilsen

Charlotte ..

Nu med Panic Hanover <3

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider