Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Hyggesnak

Opdatering af Iphone ??
Forfatter: 
Dato:  21-10-2011 10:56

Har nogle af Jer opdateret Jeres Iphone med Icloud?

Jeg gjorde det igår efter anmodning på Itunes.... og den gik nærmest i sort :-( Alt forsvandt inkl mine kontakter, musik, aps osv... :-( Det er lykkedes mig at hente langt de meste tilbage - men mine indkøbte ringetoner er VÆK! Og den gider ikke gå på Wi-Fi nu :-(

Min svigerdatter arbejder i et andet teleselskab end jeg benytter - men hun siger at flere af hende teknikerkolleger også har haft vanskeligheder med denne opdate... suk!

Kan nogle af give råd - eller skal jeg suse ned og stille mig i kø i en af deres butikker og bede dem ordne det for mig.

Tag ikke alt hvad øjet ser som givet.

0
0
Svar på denne tråd

6 tegn
Forfatter: 
Dato:  21-10-2011 11:46

Havde du synkroniseret den først? :)

Men jeg havde ingen kontakter på min efter opdaterigen så jeg satte den bare lige til at synkronisere en gang til og så virkede det :)

{Gitte R}

Alt, hvad der er dejligt, er enten umoralsk, ulovligt, eller også feder det.

0
0
Svar på denne tråd

Jeps...
Forfatter: 
Dato:  21-10-2011 11:54

Synkroniserede også først bagefter, og kom det meste retur. Men mine ringetoneindkøb er væk og stadig gider den ikke wi-fi...suk!

0
0
Svar på denne tråd

Sikkerhedskopi
Forfatter: 
Dato:  21-10-2011 12:41

Det kan være fordi din sikkerhedskopi af telefonen fra før du opdaterede den, ikke har indeholdt dine indkøbte ringetoner.

Har den ikke det er der bare ikke noget at gøre desværre.

Min drillede også mig lidt til at starte med da jeg opdaterede den -gik i stå midt i synkronisering og lign.

Jeg satte den bare til at synkroniserer et par gange i streg og VUPTI så virkede den, og elsker den nye opdatering.

Håber du finder ud af det

Hilsen Katia

Man skal ikke være tosset for at være her...

Men det hjælper! :)

Sov sødt Kalimo 21/5-2009 <3

0
0
Svar på denne tråd

Ok.....
Forfatter: 
Dato:  21-10-2011 13:02

Tak Katia.

Surt - men aner det ikke. Men skidt at det skal være sådan at den sletter alt ved ny opdatering :-(

0
0
Svar på denne tråd

overskrift
Forfatter: 
Dato:  21-10-2011 21:29

Øv, vi har haft opdateret en 3Gs, en Iphone 4 og en Ipad, uden problemer :-) Håber du finder en løsning- kan du ikke finde dem under indkøb?

Hilsen

Louise

Luna og Snippe <3

0
0
Svar på denne tråd

Louise ♥LunaogSnippe♥
Forfatter: 
Dato:  21-10-2011 22:38

Tak <3 Måske er jeg bare en idiot ;-)

0
0
Svar på denne tråd

Overskrift..
Forfatter: 
Dato:  21-10-2011 23:19

Jeg har en 3GS, og anede intet om den der opdatering der skulle komme..

Til gengæld slutter jeg ret ofte min til computeren, både for at overføre billeder, men også netop for at sikkerhedskopiere til den her itunes-konto (eller hvad det hedder) så eventuelle nye kontakter osv bliver gemt derinde, så derfor har jeg intet mistet på min.. (Ihvertfald ikke noget, jeg har lagt mærke til endnu).

Men det ser da meget sjovt ud med de ting der er ændret i den nu. :D

Mvh.

Michael

GO FOR IT!!

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider