Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Hyggesnak

Hvornår har mænd skæg?
Forfatter: 
Dato:  20-10-2011 18:43

Ej det er lidt sjovt, nu vil jeg lige spørge jer.
Jeg skulle beskrive en mand i dag og fortalte han havde krøllet mørkt hår og fuldskæg ca. 1 cm lang... Mine kolleger havde nu ikke lagt mærke til skægget...

Nå men vi render så på ham, og min kollega siger så, at hun bestemt ikke vil kalde det fuldskæg men skægstubbe, tja måske ikke alligevel men i hvert fald ikke fuldskæg. Og så vidste hun til sidst ikke hvad hun ville betegne det som. Jeg mener jo stadig det er fuldskæg :-).

Mit kriterie for fuldskæg er når man har det oppe fra håret i begge sider og hele vejen ned om hagen.

Skægstubbe er for mig 1-2 mm.

Hvad mener I? Er jeg komplet fejl på den, og er fuldskæg kun når man kan flette det som en anden julemand? :-)

0
0
Svar på denne tråd

Fuldskæg er....
Forfatter: 
Dato:  20-10-2011 19:26

... når huden ikke kan ses igennem hårvæksten - og nogen mænd opnår det aldrig ;)

Hilsen Sif

Det er sjovt at tage fjordheste alvorligt

www.sadelrummet.dk

0
0
Svar på denne tråd

Når hårene
Forfatter: 
Dato:  20-10-2011 21:24

Når hårene begynder at krølle bliver det til fuldskæg, tæt eller ej...

Skægstubbe er enten når manden er gået på "ferie" eller trimmer skægget.

Men tænker mere på hvad der får en mand til at anlægge så meget skæg, men der må jo være nogen som tænder på det. Og jo måske af udseende gør jeg også, men synes sq det kradser og stikker...

Med venlig hilsen

Lena

0
0
Svar på denne tråd

Nogen mænd...
Forfatter: 
Dato:  20-10-2011 21:30

... har skæg fordi de ikke gider barbere det af - mens andre bruger det som "skjuler".

Jeg har flere gange tænkt, hvis en mand med fuldskæg pludselig er blevet glatbareret, at han burde have beholdt skægget. Det skjuler meget, såsom furer i kinderne, veg/manglende hage etc.

Hilsen Sif

Det er sjovt at tage fjordheste alvorligt

www.sadelrummet.dk

0
0
Svar på denne tråd

123456
Forfatter: 
Dato:  20-10-2011 21:52

Der er 10 års forskel på min kollega og jeg, så det kan sagtens være at opfattelsen har ændret sig. :-).

0
0
Svar på denne tråd

Mænd har skæg ..
Forfatter: 
Dato:  21-10-2011 13:58

Når det begynder at kilder på inderlårene

- Sagde Anne

0
0
Svar på denne tråd

sjov debat...
Forfatter: 
Dato:  21-10-2011 17:14

haha... jeg ville nok klippe det af ham før det nåede inderlårene.. - med eller uden tilladelse...
jeg synes det er fuldskæg når jeg ikke længere kradser mig på det, det gør jeg ikke når hårene er blevet 1 cm og derover, så er de begyndt at bøje lidt....

alt under er skøgstubbe som bare kradser...

derfor er ca 1 cm måske lidt svært at deffinere som det ene eller det andet (unde af føle på det.... hehe.) så er der jo nemmere når det kan flettes.

0
0
Svar på denne tråd

Overskrift...
Forfatter: 
Dato:  22-10-2011 10:52

Birk >>

Æhm jeg tror at Anne mente det var skæg når det kildede hendes inderlår! Hehe...

Anyways, jeg bryder mig ikke om udelukkende overskæg, heller ikke om fuldskæg. Jeg kan godt leve med lidt skæg, og har en sær hang til soul patches. I know, HVAD er der galt?

Men i sidste ende, er det jo ham selv der bestemmer. Jeg ville sgu ikke finde mig i, at få at vide hvilken frisure jeg skulle have!

MVH. Tanja.

Dejlig tennessee walker hingsteføl fra april 2011 sælges!

Den stolte ejer af

*Yahoo's Beautiful Joyce *

TWH fra 2005.

Amatørfotograf, kommer i Midt- og Nordjylland. Se www.jovenofoto.dk

0
0
Svar på denne tråd

tumle tum
Forfatter: 
Dato:  22-10-2011 11:01

Min far havde fuldskæg hele min barndom, og han så sær ud hvis han fjernede det, heh han ser sq stadig sær ud hvis han fjerner det.

Men MINE mænd skal altså ikke have det, min eks havde det , men han gad bare ikke barbere sig. Min nuværende kæreste er nu go til at fjerne det,

Nogle er pæne med lidt trimmet skæg andre mmm nej ...

Men fuldskæg er når det er tæt synes jeg. Overskæg .. er bare grim ( sorry til dem jeg fornærmer)

"Just because I don't care doesn't mean I don't understand." --- Homer S
0
0
Svar på denne tråd

uha... hehe
Forfatter: 
Dato:  22-10-2011 11:12

Tanja A *Joyce*: haha... nåh ja, det kunne også være, så beskidt var min tankegang slet ikke . (men det er den så nu) hehe.

min kæreste har skæg, ikke altid fuldskæg, men altid hageskæg og overskæg... simpelthen fordi at hvis han klipper det hele af så ligner han en lille dreng.. det passer mig nu fint at han har skæg, var ved at dø af grin sidste gang han klippede det helt af, ku ikke tage ham seriøst i flere dage..

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider