Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Hyggesnak

kalendergaver
Forfatter: 
Dato:  19-10-2011 23:12

HJÆLP!!

Ja, det er ikke helt jul endnu, men næsten ! Og jeg har i år besluttet, at min søde kæreste - i stedet for en kæmpe julegave - skal have en pakkekalender, en gave hver dag fra 1.-25. december (han er englænder, så hans 'juleaften' skal også lige med) - meeeen, nu skal jeg lige finde på 25 gaver!

Så her kommer I på banen - hjælp udbedes, inspiration, idéer osv - har I selv lavet pakkekalender til en voksen mand før ?

Lidt om min kæreste:

Han er 30 år (om et par uger)

Ikke heste, dyre, sport interesseret som sådan - han er den 'bløde' mand (må man sige det om sin kæreste? hehe), arbejder indenfor medier, er glad for madlavning, lidt musik, mig , oplevelser, hygge og afslapning..

Nogle idéer derude?

Jeg siger tak for hjælpen på forhånd!

0
0
Svar på denne tråd

forslag...
Forfatter: 
Dato:  20-10-2011 01:06
  1. halstørklæde til den kolde tid
  2. lys med henblik på hyggebelysning
  3. ingredienser til en god middag
  4. cd med afslappende toner
  5. En gåtur med dig
  6. massage
  7. foto af dig
  8. En bog feks madlavning
  9. biograftur
  10. morgenmad på sengen
  11. konfekt
  12. juleøl
  13. varme sokker
  14. gavekort til matas
  15. hue
  16. mistelten
  17. brunch
  18. aviser i lange baner
  19. nissehue
  20. julepynt
  21. julekort med en masse søde ord
  22. dvd og varme tæpper i sofaen
  23. kyskager
  24. kalender 2012 med motiver af dig
  25. julesok med gave i

III-Welshhoppe 8 år efter Parcybedw Boy George sælges

1 års welsh hingsteplag sælges efter Rytterbjergets Infinity/Parcybedw Boy George

Boks i 5491 Blommenslyst udlejes

0
0
Svar på denne tråd

Pakkekalender
Forfatter: 
Dato:  20-10-2011 14:44

Du skriver ikke hvad det må koste?

Jeg laver mellem 5 og 8 pakkekalendere hvert år og har gjort det i en del år.

3 af dem er til børn. Igennem hele året indkøber jeg kalender egnede ting og kommer i en skuffe.

Det er lidt nemmere at fremtrylle en pæn pakkekalender, hvis der indkøbes over hele året, da mange kalender ting er "skod" når de skal købes i sidste øjeblik.

Til de voksne indkøbes der også i løbet af året. Det kan være kalenderlys, tøj, foto rammer, skrivblok, støveklud, en nisse figur (næsten oblegatorisk) osv. Dog supleres der med "dato mærkede ting" som kaffe, chokolade, figner, øl, fugle kugler, ben til hunden, rødvin, en opskrift + ingredienser, frø til haven osv. Desuden også tegninger, perleplader, tændstik æsker dekoreret af børnene.

Ofte er det ting som de alligevel skulle have, men det bliver bare lidt mere hyggeligt når det pakkes ind

Vi bruger også 25 dage / gaver, men det er fordi "ellers slutter det hele så "brat" "!

~ Anette

Intet er umuligt, for den der bærer viljen i hjertet!

Fantastisk ridehest, sælges.

166 cm, 5 år, ridevant.

0
0
Svar på denne tråd

dejlig inspiration
Forfatter: 
Dato:  21-10-2011 09:45

Tak for gode idéer - der var helt sikkert nogle i blandt jeg ikke havde tænkt på!! Især forkælelses-idéerne tror jeg er lige i øjet (morgenmad på sengen, middag, lækre ingredienser) - dem havde jeg ikke lige tænkt på selv.

Tusind tak!

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider